Scott
Ahogy leparkolok az állatklinika elött leveszem gyors a bukósisakot és berohanok. Egyenlőre csak Derek és Stiles apja volt itt.
-Találtál valamit?
-Sajnos semmit.
-Őn már tud valamit?-Fordulok a főnökömhöz.
-Nem eddig ahogy elnéztem mind a ketten túl idegesek voltak, vannak ahhoz, hogy bármint is mondjanak.
-Rendben akkor én mondom el.-Veszek egy nagy levegőt mielőtt folytatnám. Ezzel is nyugtatni magam mert bekel, hogy valljam én is ideges vagyok, hogy igy eltűntek.-Szóval az van, hogy Stiles, Liam és Theo is eltűntek. próbáltuk hívni meg írni nekik de ki vannak kapcsolva a telefonjaik. A szagukat is próbáltuk követni de sehol nem éreztük. Ez egyáltalán, hogy lehetséges, hogy nem érrezük a szagukat?-Akadok ki a végére.
-Értem és kérlek nyugtasd le magad Scott.
Ez az idő alatt a többiek is megérkeztek.
-Szóval tud segíteni?-Kérdi végül Derek.
-Hát őszintén még én se nagyon találkoztam ilyennel.
-De már találkozott igaz?
-Igen. Általában ha valakinek nem érzik a szagát akkor egy olyan lényről van szó aki eltudja nyomni a saját szagát és másokét is, vagy Egy vérfarkas megtanította, hogy nyomja el a szagát. De tekintettel arra, hogy Stiles ember inkább az elsőt mondanám.
-De, hogy derítsük ki hogy milyen lény tette ezt?
A főnököm egy nagy adag papírt és könyvet rak az asztalra.
-Kutakodjatok.
Ezzel le ült és elkezdte tanulmányozni az egyik könyvet. Nagyot sóhajtottam és én is csatlakoztam. a többiek is követék a példánkat. Itt kezdődött egy hosszú kutakodás.
Stiles
Miután Liam mindent elmondott már nem is tudtam menyi lehet az idő. Ezért gyors az órára pillantottam.
-Figyeljetek ma igy is sok mindent megtudtunk de most már ideje lenne aludni.
Ők is az órára néztek.-Igen szerintem igazad lehet.-Aztán Theo megmutatta, hogy melyik lesz az én szobám. Becsukta magam mögött az ajtót és szinte egyből bezuhantam az ágyba. Úgy néz ki fáradtabb voltam mint képzeltem. Lefeküdtem és egyből be is aludtam.
_________Pár órával később_________
Hangos zajra ébredek. Mintha valaki épp most dúlná fel a házat. Újabb hangos zaj. Oké az hiszem vissza szívom azt amit az előbb mondtam. Valaki tényleg most dúlja fel a házat. Hirtelen Theo és Liam másznak be az ablakon.
-Gyere elkell tűnünk innen.
Meghaljuk ahogy az ajtó előtt beszél pár ember.
-Szerinted itt lesz?
-Minden más szobát megnéztünk már. Csak itt lehet az a nyavalyás fiú.
-De nem gondolod, hogy erősebb lesz nálunk?
-Attól, hogy benne van a nogitsune nem lesz erősebb.
-Ha te mondod.
Ahogy ezt meghallottuk gyors kimásztunk az ablakon. Épp az előtt, hogy betörtek volna oda is. Futni kezdtünk, és ügye bár a ház az erdőben volt reméltük, hogy majd a fák között lerázzuk őket.
Nagy nehezen de sikerült leráznunk őket. Elrejtettek minket a fák és szerencsére a nap közben már rájöttünk, hogy én eltudom nyomni minhármunk szagát igy azt nem tudják követni.
-Vajon, hogy találhattak meg és egyáltalán kik ezek?
-Fogalmam sincs, hogy kik ezek de úgy néz ki Stilest akarják.
-Egyenlőre szerintem legyen az, hogy ketten alszanak addig valaki őrködik. Majd leszek én az első aki őrködik. Holnap meg utána járunk annak, hogy kik ezek.
-Oké.-Mondják egyszerre és lefeküdnek aludni.
Remélem holnap megtudjuk kik ezek és, hogy mit akarhatnak tőlem. Az biztos, hogy suliba nem mehetek mert valószínűleg ott keresnének legelőszőr ahogy megtudják, hogy mi a nevem.
YOU ARE READING
Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)
AdventureSziasztok! nem nagyon láttam Sterek ff-et ezért úgy gondoltam írok egyet. A történet szálai nem feltétlenül követik a sorozat vonalát. Amikor van időm ezen fogok dolgozni. Remélem tetszeni fog. Derek hiába nem akarja elismerni de szerelmes Stilesba...