13

84 4 0
                                    

Stiles

Iszonyatos fejfájással nyitom ki a szemem. Egyből vissza is csukom az éles fénytől. De sajnos muszáj kinyitnom újra. Lassan felülök és kinyitom a szemem. Theo és Liam még nem vették észre, hogy felkeltem. Mindketten a telefonjukon néztek valamit. Köhintettem és mindketten felnéztek.

-Na, hogy érzed magad Csipkerózsika?- Persze, hogy Theonak valami ilyesmivel kell kezdeni.

-Jól de fény az nagyon zavar.

-Tessék ezt idd meg.- Dobot oda nekem egy vértasakot Theo.

Szerintem nem meglepő, hogy nem akartam meginni de ahogy ránéztem és megéreztem az illatát kinyitottam és elkezdtem meginni. Azt hittem undoritónak fogom találni de azok után, hogy rákaptam már az illatára meg sem lepődtem azon, hogy ízlett. Amikor végeztem vissza néztem a fiúkra akik csak mosolyogtak. Oké most komolyan miről maradtam le?

-Mi van?

-Semmi csak a vér ott maradt a szád sarkában.

-Oh.- Gyors letöröltem a vért.- Amúgy miről maradtam le?

A fiúk egymásra néztek majd egyszerre sóhajtottak. Majd leültek velem szemben és mesélni kezdtek.

Miután elmondták az egész történetet Katherine-ről meg, hogy most már vámpír is vagyok amit amúgy megjegyzek nem tudom, hogy lehetséges , hogy három lényből állok de már meg se próbálom érteni. Meg most itt van ez a Katherine is. Nem tudom, hogy most róla mit gondoljak. Vajon megbízhatunk benne? Az igazat mondta a fiúknak? Annyi kérdés és nincs jó válasz. Nem tudom most mit kéne csinálni.

-Ez a Katherine biztos, hogy megbízható?

-Igen.- Nagyon magabiztosan válaszoltak egyszerre.

-Remélem igazatok lesz. De attól még szeretnék vele találkozni.

-Persze. Úgyis azt mondta, hogy majd még jön. Meg most nem nagyon tudsz igy kimanni a szobából.

-Igaz.

-Tényleg. hogy lesz ez igy megoldva, hogy én kimenyek? Az nem lenne túl gyanús ha csak este mennék ki?

-Hát Katherine mondott valami nap védő ékszert nem?- Nézet Liam Theora.

-Igen tényleg mondott valami ilyesmit.- Értett Theo egyet Liam-el.

-Ez mind szép és jó de én, Hogy szerzek olyat?

-Majd Katherine-től megkérdezzük.

-Oké.




Sziasztok itt is van az új rész. Sajnálom, hogy az előző két napban nem volt rész de sajnos nem volt lehetőségem leülni és megírni őket. Valamint tudom, hogy ez most rövidebb rész lett de ezt most ilyenre sikeredett. Remélem igy is tetszett.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now