6

113 6 0
                                    

Stiles

Nem teljes emlékszem, hogy jutottunk ki a suliból anélkül, hogy bárki észre vett volna de sikerült.

Jelenleg le vagyok láncolva. Gondolom egy pincében lehetek. Mert mást nem tudnék elképzelni.

Hirtelen lépéseket hallok. Gondolom Theo vagy Liam az.

Lényegében nem tévedtem csak abban, hogy mindketten lejőtek hozzám.

-Jó látni, hogy már magadnál vagy.

-Ezt, hogy érted?

-Inkább nézd meg magad.

Liam leszedi a láncokat és egy laptopot ad nekem.

-kíváncsiak voltunk ezért gondoltuk felveszük, hogy mi történik.

-Ja mert egy rövid időn belül veszélyes lett a közeledben lenni. - Egészítette ki Theo.

Elindítottam a videót bár már az elején láttam mire gondolhattak.

_______________Video_______________

Kűlső szemszög

Liam leláncolta Stiles de hamar rosszra fordultak a dolgok. Egyik pillanatban Stiles még alig van magánál a másikban vörösen ég a szeme. Karma nő ami egy másodperc alatt elvágná bárki torkát. De valami más nem olyan mintha egy vérfarkas változna át.

Mintha egy fekete aura jelenne meg Stiles körül. Úgy tűnik az aura mintha védelmezné Stilest.

Az aura egy róka alakjában nyilvánul meg. Fekete farok alak és fülek a fej tetején.

Stiles vicsorit és látszódik nagy és éles szemfoga amit tökéletesen vadászatra terveztek. Az egész egyben olyan látványt nyújt mint amivel a gyerekeket szokták ijesztgetni, hogy menjek aludni. Az a valami pedig dühös és bármit megtenne, hogy megvédje azt akiben tartózkodik.

_______________Video vége_______________

Azt a látványt amit az imént láttam senkinek nem kívánom. Látni önmagad ilyen állapotban... biztos, hogy egy ideig nem fogom elfelejteni. Ráadásul ez bennem van.

-Utána néztünk ennek az egésznek ugyanis szerintem egyetértesz velünk abban, hogy ez nem normális.- Ahogy ezt Liam kimondta Átveszi tőlem a laptopot és megnyit egy másik fájlt.

-Többesszámban?

-Jó, csak én néztem utána.

Ahogy ránézek a fájlra amit Liam megnyitott elkezdek félni, hogy menyire is lehet most jól hisz egy nagyon hosszú őszintén nem is tudom milyen összeírást.

-Figyelj Liam jól vagy?

-Persze miért ne lennék?

-Mennyit aludtál az este?- Félve kérdezem meg Liamet mert attól tartók tudom erre a választ.- És ne merészel hazudni nekem!

-Nem sokat.

-Liam!

-Jó. Nem aludtam.

-Értem, hogy segíteni akarsz de fontos, hogy magadra is oda figyelj. Megértetted?

-Igen.

Észre vettem, hogy ahogy beszélgetünk Theo mintha megfeszült volna annak hallatára, hogy Liam  nem aludt. Nem tudom, hogy miért viselkedik igy de majd később elbeszélgetek vele erről.

-Na de visszatérve a témára mit találtál?

-Meglepően sokat.

Scott

Most csöngettek kikémiáról és Stilest egész nap nem láttam. Már tegnap sem hallottam felőle semmit és őszintén kezdek aggódni. Felhívtam Stiles apját de ő se tudott segíteni. Azt beszéltem meg vele, hogy megkérdezünk mindenkit hátha mások tudnak róla valamit. De ha semmit nem találunk akkor elkezdjük keresni Stilest.

Természetesen már jó párszor próbáltuk elérni valahogy de semmi. A telefonja ki van kapcsolva a szagát meg nem érezzük sehol. Ami pluszba rátesz egy lappal, hogy nem csak Stiles tűnt el teljesen de Liam és Theo is. Az ő szagukat is próbáltuk észlelni de ez sem sikerült.

Jelenleg úton vagyok a főnökömhöz hisz ha valaki akkor ő biztos tudd majd valahogy segíteni nekünk.  Bízom benne, hogy ő tényleg tudni fogja, hogy mit tegyünk. Meg arra is kíváncsi vagyok, hogy lehet az, hogy sehol sem érrezük a szagukat. Csak úgy nem tudtak felszívódni. Nem?



Itt is van az új rész. tudom sokat kellet rá várni de dolgozom ahogy tudok. Egyenlőre úgy néz ki, hogy egy héten hétköznapokon megpróbálok mindig hozni egy részt és a következő héten pedig pihenő és akkor jönnek majd az ötletek, hogy mit is írjak nektek. Valamint szeretném megköszönni ezt a sok megtekintést. Kérlek írjátok meg a véleményeteket, hogy eddig milyen a sztori. A jó és a rossz visszajelzésnek is örülök hisz akkor tudom, hogy valamit jól csinálok vagy esetleg, hogy változtassak.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now