5

118 4 0
                                    

Stiles

Nemrég értem haza. Nem sokat beszéltünk Theoval még ugyanis én nem akarok az ő falkájába tartozni. Nekem jó Scottékkal. Megpróbálok inkább aludni mintsem ezen gondolkozni.

Másnap a suliban nem voltam annyira fáradt hisz most sikerült rendesen aludni. Bár most is fáradt vagyok, gondolom ez a nagitsunéval jár.

Szerencsémre ez a nap gyorsan eltelt. Ma már Theo is jött suliba. Szerintem még mindig van valami amit nem mond el. Azt hiszem ezt már nekem kell kiderítenem és nem fogja csak úgy elmondani.

Mikor haza értem egyből befeküdtem az ágyamba. Nem aludni csak gondolkozni. 

Vajon az a hang amit halótam a fejemben az a nogitsune volt? Ha igen akkor én is tudok vele igy kommunikálni? Kicsit ez igy most furcsa mert legutóbb nem volt ilyen, akkor nem tudtam, vagy ő igy beszélni.

Nemsokkal később bealudtam.

Reggel az ébresztőm rémes hangjára keltem. A fejem zugot a zajtól ezért rá csaptam az órára. Amint a kezem találkozott az órával az ripityára tört. A fejfájás nem lett jobb. Kimentem a fürdőbe és megmostam az arcom. Amikor felnéztem azt hittem, majdnem szívrohamot kapok. Agyaraim és szinte már vöröses-narancs szemem volt. Gyors megráztam a fejem és nagyából visszahúzódtak az agyaraim és a szemem vissza változott az eredeti színére.

Ezután gyors össze kapkodtam a cuccaimat és sietem a suliba.

Most nem találkoztam Scottal ahogy beértem de ennek most örülök. Scottot nem láttam, de Theot igen. Odarohantam hozzá és megragadtam a kezét. 

-Te meg mi fenét művelsz?

-Az most nem fontos, csak gyere.

Mit sem törődve azzal, hogy bámulnak elrángattam Theot. addig mentem míg Scotték halótávolságán kívülre nem értünk.

-Szóval mit akarsz?

-Én nem tudom mi történik.

Hirtelen újra fájni kezd a fejem és most karmaim nőnek. Mivel a fogamban is enyhe fájdalmat érzek gondolom az agyaraim is megint kinőtek.

Hirtelen Theo is elhátrál tőlem.

-Ez meg mi a fenne?

-Nem tudom.- Lassan már annyira fáj, hogy a földre esek.

-Azt hiszem a teli hold rád is hatással van. De úgy néz ki mintha rád ez kicsit máskép hatna mint a többiekre. Ez biztos azért van mert csak félig vagy vérfarkas.

-Áhhh...

-Oké öhm... ki kéne téged innen juttatni.

-Azt hiszem ebben én segíthetek.

Mindketten oldalra fordítjuk a fejünket és meglátjuk Liamet.



Itt az új rész remélem tetszik. Most mint mondtam nem fogok tudni annyiszor új részt hozni, de megteszem a tőlem telhetőt.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now