Jeż terapeułta

284 28 34
                                    


*Sonic* (Po tym jak pokłócił się z Shadowem)

Zapukałem do drzwi. Odczekałem chwilę i usłyszałem kroki. Drzwi otworzyły się i stanął w nich biały jeż, o bursztynowych tęczówkach.

Si: O, cześć Sonic! Hej, coś się stało?

Silver, pomijając Tailsa i Knucklesa był moim najlepszym kumplem. Wiedziałem, że będąc w potrzebie, zawszę mogę do niego przyjść. Wydaje mi się że, Shadow też go lubi. Na myśl o czarnym jeżu posmutniałem.

S: Potrzebuję z kimś pogadać.

Si : No to trafiłeś idealnie! Wchodź śmiało!

S: Dzięki.

Weszliśmy do jego domu. Było tu wiele mebli oraz urządzeń które prawdopodobnie pochodziły z przyszłości. Udaliśmy się do sypialni Silvera i usiedliśmy na białych pufach.

Si: Więc co cię trapi, przyjacielu?

S: Uhh, to długa opowieść.

Si: Mam dużo czasu, mów śmiało.

S: Dobrze więc.....

Streściłem mu ostatnie parę dni. Silver nie odzywał się tylko słuchał uważnie.

S: .......i teraz jestem tutaj.

Si: Wow, widzę że, sporo rzeczy mnie ominęło.

S: Taa, czuję się zagubiony. Nie było mi źle z Amy, ale z Shadowem czuję się...

Si: Wspaniale?

S: Tak, tylko że, on nie jest taki jak my wszyscy. Pewnie sam to zauważyłeś.

Si: Tak. Pamiętaj że, Shadow doświadczył naprawdę przykrych rzeczy. Nie każdy traci siostrę ( Marię.). W dodatku stracił też pamięć na jakiś czas.

S: Tak, wiem. Ale nigdy z nim o tym, nie gadałem.

Si: Może, powinieneś spróbować? ( Silver terapeuta XD)

S: Tak, myślisz?

Si: Yhm, moim zdaniem powinniście trochę pogadać. Shadow jest bardzo zamknięty w sobie, ale z tego co mi opowiedziałeś, to chyba ty nie będziesz miał z nim problemu nie?

S: Chyba tak... Uważasz że, jeśli z nim pogadam, to przestanie wrzeszczeć i przeklinać wszystkich moich znajomych oraz pozostałe osoby?

Si: Mnie nie obraża. Dla mnie jest uprzejmy.

S: Hmmmm, a może ty z nim pogadasz? W końcu macie dobry kontakt.

Si: Lepiej będzie jeśli ty z nim porozmawiasz. Jesteś jego chłopakiem nie?

S: Ta, jeśli pomiędzy nami nie zaczęło się psuć...

Si: Czemu miałoby się coś psuć?

S: Ostatnio dużo się kłócimy. Shadow jest chamski dla moich znajomych.

Si: Kiedy na przykład?

S: Noooo, przed naszą kłótnią, byliśmy u Tailsa. Chcieliśmy pokazać mu i Amy, że nasza miłość jest prawdziwa. Shadow cały czas był nie miły dla Amy. Kiedy prosiłem go by przestał, i tak ją drażnił.

Si: Oj Sonic. Naprawdę nie wiesz o co chodzi?

S: Co?

Si: To oczywiste! On jest o ciebie zazdrosny!

Shadow zazdrosny? No w sumie....

S: Ale czemu w takim razie jest niemiły dla Tailsa?

Si: Hmm, czy Tails jest miły dla Shadowa?

SONADOW: wróg, przyjaciel czy coś więcej?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz