9|Neden geldin?

218 33 56
                                    

Pati kısırlaşalı 5 gün olmuştu. Seungmin koltuğuna uzanmış bilgisayardan birkaç ders videosu izlerken Pati onun ayak ucunda uyukluyordu. Gözlerini bilgisayardan çekip kedisine baktı. Küçük yumuşak turuncu tüylü kedi karnındaki sargı yüzünden istediği şekilde uyuyamıyor sürekli dönüp duruyordu. Seungmin elini sargıya dokundurdu.

Sargının tamamen hayvanın karnına yapışmış, sıkmış olduğunu görünce üzerindeki bilgisayarı kenara bırakıp koltuktan kalktı.

Üzerine hırkasını geçirdikten sonra anahtarını almış odasından çıkmıştı. Terliğinin çıkardığı ses bütün yurda dağılırken 2 kat yukarı çıkıp Hyunjin ve Jisung'un kaldığı evin ziline bastı.

Kapı jisung tarafından açılmıştı.

"Aaaa merhaba Seungmin, gelsene."

Seungmin onu büyük bir neşeyle karşılayan, yüzündeki pembe maskesiyle ona bakan Jisung'u görmesiyle güldü hafifçe.

"Çok tatlı duruyorsun."

Jisung, Seungmin'in ayıcıklı pijamalarına bakıp sırıttı. "Senin kadar değil bence."

İkisi birbirine gülüşürken Seungmin asıl neden geldiğini hatırlamış konuşmaya devam etmişti.

"Ben senden bir şey isteyecektim aslında."

"Otur istersen, niye ayakta duruyoruz?" diyen Jisung ile reddetmişti.

"Ya Pati'nin sargısı karnını çok sıkıyor rica etsem onu çıkarabilir misin? Ben korkuyorum keserken yanlışlıkla zarar veririm diye. Şimdi baktım da çok kötü duruyor, dayanamadım."

Konuşurken Jisung'a şirin şirin baktığı için Jisung Seungmin'in yanaklarını sıktı. Aralarında sadece birkaç gün olmasına rağmen Jisung abi tavırlarına girmeyi seviyordu.

Bu teklif kesinlikle Jisung için muhteşemdi. Ona güvenilmesi hoşuna gidiyordu, büyük bir keyifle güldü."Yüzümü yıkayıp geliyorum, bekle."

Hızla banyoya koştuğunda Seungmin onaylamış Hyunjin'in odasının kapısını hafifçe açıp içeri bakmıştı ki yüz üstü uyuyan arkadaşını görmesiyle gülerek cebindeki telefonunu çıkardı. Telefonu yakınlaştırdı. Kırmızıdan pembeye dönen saçlarıyla tatlı duran arkadaşının fotoğrafını çekmiş ardından sessizce kapıyı kapatıp geri çıkmıştı.

Jisung'un yüzünü yıkayıp gelmesiyle önce Seungmin sonra ise Jisung daireden çıktı. İkisi sadece arkadaş grupları sayesinde tanışsa bile birbirlerine yakınlardı. Sadece Seungmin çok çekingendi.

Beraber aşağı kata inmişler eve girmişlerdi. Pati tanıdık olmayan insan kokusuyla meraklı meraklı Jisung'a bakarken Jisung onun tüylerini sevmeye başlamış o sırada da Seungmin makas alıp gelmişti.

"Açınca dikişi çok mu belli olacak Jisungie?"

"Belli olur tabi canım,ama sorun olmaz bundan sonra. Hem çoktan dikişi kaynadı."

Seungmin'in uzattığı makas ile Pati'nin sargısını kesti. Ani olarak üzerine rahatlama gelen kedi huylanıp hemen o bölgeyi yaladığında Seungmin midesi bulanır gibi bakmış kaşlarını çatmıştı. Jisung ise onun bu haline gülüyordu.

"Durmayıp dikişi çıkarabilir kendisi ve hafif kanamalar olabilir. Yine kendisi temizler, senin korkmana gerek yok." Jisung'un dediğiyle içi rahatlayan Seungmin kahve yapmayı teklif etmiş Jisung da kabul etmişti. Biraz onunla sohbet etmek istiyordu.

Beraber karşılıklı oturup kahvelerini içerken sohbet sohbeti açmış Seungmin uzun zamandır merak ettiği bir soruyu artık sormaya karar vermişti.

Cingulomania' |ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin