3

709 73 155
                                    

Jisung

Koşar adımlarla odama vardığımda içerde gördüğüm annem ve bir sürü hizmetiyle ilk şaşırsam da hızlıca toparlanıp annemin yanına gittim.

"Birileri sonunda teşrif edebildi ha."

"Sana da merhaba anneciğim."

"Bebeğim merhabası mı kaldı son hazırlıkları tamamlamadan önce elbiseni seçmen için geldim. Bir kaç tane uygun olabilecek buldum, sen istediğini seçersin. Bu büyük bir balo olacak bu yüzden de kraliyet ailesinden bir omegaya en uygun kıyafet elbisedir bu yüzden sesini çıkarmayacaksın anlaştık mı güzelliğim. Şimdi elbiseleri getirin!"

Önlerinde üstü elbise dolu ayaklı askılıkla içeriye gelen üç hizmetli  tam önümüzd gelince durdu.

Elbiselere bakarken kırmızı kabarık etekli olan dikkatimi çekince ona uzanmıştım ki hizmetli kızlardan biri alıp bana işaret etti.

"Buna mı bakacaksınız efendim? İsterseniz tutabilirim."

"Evet, teşekkürler bu iyi olur."

Kız tutunca elbiseyi daha rahat inceleme imkanım olmuştu.

Göğüs kısmı nakış işlemeli işlemesinin sonunda da ufak taşlar bulunan bir şekildeydi, tül balon kollu ve beli korseliydi. Kabarık olması da oldukça hoşuma gitmişti. Aklıma buna uyacak bir tacım olduğu da gelince tamamlanmıştı benim için.

"Anne, bu olsun."

"Tamamdır bebeğim, sen nasıl istersen. Şimdi ben aşağıyı bir tekrar kontrol edeyim sonra da hazırlanayım. Yongbok gelir şimdi sana yardım edecek." Yanağıma bir öpücük konduran anneme gülümsedim, o da bana gülümseyip odadan çıktı peşinden de hizmetlilerin çoğu çıktı.

Giyinme odama gidip takı dolaplarıma bakındım, aradığımı bulana kadar ne kadar yere baktım bilmiyorum ama sonunda bulmuştum.

Minho hyungun on altıncı yaş günümde hediye ettiği kırmızı kalp şeklinde taşa sahip olan altın takım.

Kutuyu masa kısmına koyunca bu sefer de bir başka hediyem olan yine kırmızı taşa sahip altın tacı aradım ve buldum. Onu da standıyla beraber odanın ortasındaki masaya bırakıp içeri döndüm. Ben giyinme odası kısmından çıkarken dış kapıdan da Yongbok gelmişti.

"Majesteleri, takılarınıza ve tacınıza karar verdiğiniz tahmin ediyorum, saçınızı nasıl istediğinize karar verdiniz mi peki?"

"Dalgalı sence nasıl durur Yongbok?"

"Size çok yakışacağına eminim."

"Teşekkür ederim Bokkie~"

Bana havadan bir öpücük attığında bende ona göz kırptım.

"Hadi artık yerinize geçin ve sihirli ellerimin sizi hazırlamasına izin verin prensim~"

"Hemen!"

°

Gülüşmeler ve sohbet dolu bir hazırlanmadan sonra artık saçlarım olmuştu. Pekte abartmak istememiştim o yüzden sadece hafif hafif dalgalar vermiştik saçlarıma. Ardından kiraz renginde parlak bir ruj, elma rengi allık ve bir kaç ton açık renk simli bir farkla 'hafif' makyajımı yapmıştı. Eh güzelce çektiği eyeliner ve oldukça hoş bir görüntü oluşturan rimeli e unutmayalım.

Aynaya baktıkça "Minho hyung görse nasıl hissederdi acaba" diye düşünmekten kendimi alamıyordum.

"Çok güzel oldun Jisungie!"

"Senin benden de güzel olacağını biliyoruz Yongbok hyung~"

"Şapşal utandırıyorsun beni bu kadar kişinin içinde.."

Lilyum • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin