KARTALLAR YÜKSEKTEN
UÇMAKTAN KORKMAZ
GİRİŞ🦅
Bir inanışa göre Kartal'ın koruyucu ruhun ve adaletin simgesi olduğu görülmüştür.
Kartal aynı zamanda hükümdarları ve beyleri temsil eden ve bayraklarda da sık sık güç simgesi olarak kullanılmıştır.
Talih ve bilginliği, özgürlüğü ve asaleti temsil eden Kartal bir rivayete göre yüksekten uçmaktan asla korkmazdı.
Elimdeki silahı önümde diz çökmüş kansızın şakağına dayamış "Söyle..." diye bağırdım.
"Komutan..." dedi nefes nefese "Yapma, yalvarıyorum."
"Sen kıymadın mı lan masum canlara? Onların suçu günahı neydi?" dedim tükürür gibi. "Benim lügatımda masumun canını alanın canını alırım. Vatan benim namusumdur ve benim namusuma göz dikenin de gözünü çıkartıp eline veririm."
Sustu.
"Söyle demedim mi lan ben sana." derken sabrımın son noktasına gelmiştim. "Dediklerimi tekrar et..." dedikten sonra silahın soğuk namlusunu ona daha da bastırdım. "Kartallar..." diyip onun tekrar etmesi için bekledim. Korkudan titreyen sesiyle "Kartallar..." dedi.
"Yüksekten uçmaktan."
"Yüksekten uçmaktan. "
Sesim onun cılız çıkan sesini bastırıyor ve bu göğün altında küçükdükçe küçülüyordu.
"Korkmaz." derken vatanıma ihanet edenlere yapacaklarımı aklımın köşesine tekrar tekrar kazıdım.
"Korkmaz." dedi benim ardımdan.
"Şimdi baştan söyle." dedim namluyu şakağından çekmeden.
"Kartallar yüksekten uçmaktan korkmaz."
Merhabalarrr
İştee hepinize Kartal Timi diyerek başlamak istiyorum
Öncelikle kısacık hatta minicik bir giriş bölümü ile yepyeni bir evrene giriş yapmış bulunuyoruz. Giriş bölümünden anlayacağınız üzere bir askeri kurgu ile beraberiz. Hep beraber çoğunlukla güleceğimiz bir kurgu olacak. Arada belki üzülebileceğimiz yerler var illaki ama çoğunluk güleceğiz.
Yarın 1. Bölümü yayınlayacağım. Tahmini 21.00 de gelecek.
Kitap kapağını nasıl buldunuz?? Fikirlerinizi mutlaka yazın.
Oy verip bolca yorum yapmayı unutmayınız.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere... Sizleri çoook seviyorum 💙💙🦅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARTALLAR YÜKSEKTEN UÇMAKTAN KORKMAZ
Aktuelle Literatur"Neden timin adı Kartal?" derken gözlerimi Alparslan'a çevirmiştim. "Çünkü Kartallar yüksekten uçmaktan korkmaz." TÜM KİŞİLER VE KURUMLAR KURGUDAN İBARETTİR.