KARTALLAR YÜKSEKTEN
UÇMAKTAN KORKMAZ11. BÖLÜM |
SARILMAK İSTER MİSİN?
"Kanatlarımızı kırın, dibi boylayalım ne de olsa dipten öte yok yok. Ama unutmayın ki Anka kuşu her daim küllerinden doğuyorsa Kartallar da elbet
dipten sonra göklerde uçacaktır."Üsteğmen Savaş Demir vurulmuştu.
Bu acı gerçek gördüklerimi bulanıklaştırıyor, karartıyordu. Algılayamıyordum gördüklerimi. Savaş vurulmuştu, bu gerçek zihnimin dört duvarında, beyin hapishanemde dönüp dolaşıyor lakin çıkış yolu bulamadığı her dakika bana kökten acı çektiriyordu.
Bu acı gerçek tırnaklarını tenime kazıyarak işliyordu. Savaş vurulmuştu. Soğuk namlunun ucundan çıkan kurşun Savaş'a isabet etmişti. Ölümle burun buruna olan adam acı çekiyordu.
Bir silah sesi duyulmuştu.
Bu ses Savaş'ın bedeninde yankılanmıştı.
Aklıma daha ilk zamandaki konuşmamızın kesitleri düşmüştü. Ölümle burun buruna olan biri için fark eder mi ölüm riski? Kapının arkasında ölüm var. Bir gün çat kapı davetsiz misafir gibi kapıyı çalacak, açacağım, sonu malum zaten. Ölüm Allah'ın emri.
O kapıyı açma, çalar çalar en sonunda gider ama sen sakın açma o kapıyı hatta üzerine sıkı sıkı kilitle.
"Komutanım!" diye bağırdı Fetih. Bu ses üzerimde soğuk su etkisi yaratıp algılarımı açmış, beni kendime getirmişti. Tim bu silah sesinden sonra Savaş'ın yanına doğru koşmuştu. Bende kendime geldiğim ilk an elimdeki silahı yere fırlatıp Savaş'ın yanına doğru koştum.
"Savaş iyi misin?.. En azından birkaç kelime bir şey söyle, iyi olduğunu belirt yeter." dedim. Sesim korku hissediliyordu.
"Komutanım." dedi Agah. "Lütfen birkaç kelam edin, iyi olduğunuzu bilelim."
"Demir; bak bana, söyle kardeşim, iyi olduğunu söyle." derken Alparslan'ın sesi pürüzlü çıkmıştı.
Savaş bizim söylediklerimizi algılayamıyor olacak ki tek kelime dahi etmemişti. Elini omzuna koymuş ve benim bile yakınında olmama rağmen çok zor duyduğum acı dolu inlemeleri dudaklarından feryat ediyordu. Kendini zorluyordu, bu ise belli oluyordu. Kurşun omzunu sıyırıp geçmişti lakin acı çekiyor oluşu çok normaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARTALLAR YÜKSEKTEN UÇMAKTAN KORKMAZ
General Fiction"Neden timin adı Kartal?" derken gözlerimi Alparslan'a çevirmiştim. "Çünkü Kartallar yüksekten uçmaktan korkmaz." TÜM KİŞİLER VE KURUMLAR KURGUDAN İBARETTİR.