3-Gardıroptaki Böcürt

755 52 59
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||||

Bölüm Yayınlanma tarihi

03.02.2024

||||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


𝙶𝚊𝚛𝚍 ı𝚛𝚘𝚙𝚝𝚊𝚔𝚒 𝙱𝚘̈𝚌𝚞̈𝚛𝚝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙶𝚊𝚛𝚍 ı𝚛𝚘𝚙𝚝𝚊𝚔𝚒 𝙱𝚘̈𝚌𝚞̈𝚛𝚝

••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yılın ilk Sihirli Hayvanların Bakımı dersi hiçte umulduğu gibi gitmemişti. Her şey güzel ilerlemişti aslında en başta. Hagrid'in getirdiği Hipogrif Şahgaga vahşi bir yaratık olsa da Harry onunla başa çıkmıştı. Tabi Harry'nin hiç bir başarısını kabullenemeyen Draco Şahgaga'ya birden yaklaşınca hayvan ona saldırmış ve onu yaralamıştı. İlk dersleride böylece kötü sonlanmıştı. Şimdi ise Hagrid kovulmanın eşiğindeydi.

Malfoy ancak perşembe günü öğleden sonra, Slytherin'ler ile Gryffindor'lar iki saatlik iksir dersinin yarısına gelmişken sınıfta göründü. Bandajlı kolu askıda, kasıla kasıla zindana girdi.

Pansy Parkinson, "Nasıl, Draco?" diye sordu. "Çok acıyor mu?"

"Evet," dedi Malfoy, Yiğitçe yüzünü buruşturarak. Ama Harry, onun Pansy başını çevirice Crabbe ve Goyle'a göz kırptığını gördü.

"Profesör Snape tembel tembel, "Otur yerine, otur." dedi.

Bugün yeni bir iksir yapıyorlardı, bir ufalama iksiri. "Efendim," dedi Malfoy hemen, "Efendim, bu papatya köklerini kesmek için yardıma ihtiyacım var. Çünkü kolum-"

Snape başını kaldırmadan, "Weasley," dedi, "Malfoy'un köklerini onun için kesiver."

Ron'un yüzü tuğla kırmızısı bir renk aldı. "Tam ikiletmeden söyleneni yapacakken Siena ortaya atladı:

"Profesör, benim iksirim bitmek üzere kaynamasını bekliyorum, beklediğim sırada Draco'nun köklerini kesebilirim. Böylece Ron da iksirini kafası karışmadan yapabilir. İksir dikkat ister. Siz bize böyle söylemiştiniz. İksirin tüm malzemelerini bitirmeden başkasına yardım etmesi malzemeleri karıştırmasına yol açabilir. Tabi eğer izin verirseniz." dedi saygılı bir şekilde.

Snape başını kaldırarak Siena'ya baktı. Kimseyi ona benzetemezdi. Bunu istemiyordu. Ama karşısındaki kızıl saçlı kız sadece görünüş olarak değil, kişilik bakımından da ona çok benziyordu. Tek farkları göz renkleriydi. Snape'in yüzünde bir gülümseme oluştu. Harry ve ron şok içinde birbirlerine baktı Snape bir Gryffindor'a gülümsüyordu.

S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin