Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||||Bölüm Yayınlanma Tarihi
12.02.2024
||||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~𝙱𝚒𝚛 𝚂𝚗𝚒𝚝𝚌𝚑 𝙼𝚎𝚜𝚎𝚕𝚎𝚜𝚒
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Harry ve Ron çabaladıkları kadar iyi geçiyordu onların dersleri. Hermione ve Siena'nın derslerine kötü denmesinin imkanı bile yoktu. Asıl gariplik ise artık iksir derslerinde çok puan kaybetselerde Siena sayesinde tekrar puan kazanmalarıydı. Harry için zor geçen tek ders iksirdi.
Bu süre boyunca çoğu kişinin en sevdiği ders karanlık sanatlara karşı savunma olmuştu.
Bu gün ise Ron, Hermione, Harry ve Siena'nın dersleri yoktu. Dördü beraber Gryffindor ortak salonunda oturuyorlardı. Salon fazla klabalık değildi. Onlar gibi dersi olmayan bir kaç kişi vardı. Hepsi ayrı yerde takılıyordu.
Siena kimseyle konuşmak istemediği için bir köşede oturmuş kitap okuyordu. Her ne kadar bir süre sonra bu aktivite sıkıcı gelsede böcürt olayından beri insanların ona garip bakışlarını umursamak istemiyordu. Kafasını dağıtmak için hep bir şeyle meşgul ediyordu kendini.
Profesör Lupin'in ilk karanlık sanatlara karşı savunma dersinde yaşadığı olay ağızdan ağıza herkese iletilmiş ve Siena herkesin daha çok ilgi alanı olmuştu. Artık ona daha kınayıcı bakışlar atıp o yanlarından geçerken hakkında daha çok konuşuyorlardı.
"Siena," adının seslenildiğini duyan Siena düşüncelerindem kopup sesin sahibine baktı.
"Öğle yemeği vakti geldi gelmeyecek misin?" diye sordu Harry. Siena derin bir nefes vererek ayağa kalktı.
"Tamam gidelim." dedi. İkisi beraber onları kenarıda bekleyen Ron ve Hermione'nin yanı gittiler. Sonra da hep beraber büyük salona indiler.
Onlar büyük salona girdiğinde yüksek konuşma sesleri bir kaç saniyeliğine kesildi. Herkesin odağı onlardı. Aradan bir kaç saniye geçince herkes bu sefer yüksek sesle konuşmaya değil fısıldaşmaya başladı.
Dördü beraber Gryffindor masasına yürürken Ravenclaw masasındaki bir kız grubunun konuşmalarını duydular.
"O bir Black. Black ailesinden çok fazla isyancı ve ölüm yiyen çıktığını duydum. Bellatrix Lestrange bir ölüm yiyendi. Aynı zamanda bir Black. Sirius Black'i anlatmama gerek yok zaten. Aile baştan sona karanlık taraftarı. Onunda öyle olmadığı ne malum ki? Ve Harry Sirius'un onun için geldiğini bile bile aynı yıl içinde nasıl bir black ile arkadaşlık kurabiliyor. Büyük cesaret." dedi çekik gözlü siyah saçlı bir kız. Bu kızı tanıyorlardı. Ravenclaw arayıcısı Cho Chang'ti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...