18- Şamartıcı Söğüt

564 44 55
                                    

Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalarrr.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Bölüm Yayımlanma Tarihi

10.05.2024

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝚂̧𝚊𝚖𝚊𝚛𝚝ı𝚌ı 𝚂𝚘̈𝚐̆𝚞̈𝚝

•••••••••••••••••••••••••••

Siena'nın dudaklarından sadece iki kelime ruhsuzca döküldü. "Avada Kedavra..."

Bir kaç saniyede Harry aklından değer verdiği bir insanı daha kaybetme korkusunu geçirdi. Siena olmazsa hayatındaki boşluğu düşündü.

Siena'nın asasından çıkan yeşil ışığı gören Harry hiç düşünmeden ona doğru koşup onu itledi ve beraber yere düştüler. Karşıdaki aynadan seken büyü duvara çarparak orada bir çatlak oluşturdu.

Siena'nın sanki aklı başına gelmişti. Ne yaptığının farkına varmıştı. Etrafına şaşkın gözlerle bakıp, "Kendimi öldürecektim." diye fısıldadı. Ardından dolu gözleriyle Harry'ye baktı. "Senide tehlikeye attım. Harry... Ben..." yutkundu gözlerinden yaşkar akmaya başlamıştı tekrar. "Ne yaptığımı bilmiyorum. Çok gerçekti." dedi ağlayarak.

"Sadece bir sanrıydı o Ast." dedi Harry ellerini Siena'nın kollarına koyarken. "Gerçek değildi." ama Siena onu dinlemiyor gibiydi sadece ağlıyordu.

"Onu öldürdüğümü sandım. Kendimi bir katil zannettim." dedi Siena. Ağlaması daha çok şiddetlendiğinde Harry ona sarıldı. Hiç bir şey söylemiyordu. Sadece sarılarak yanında olduğunu hissettiriyordu ona. Bir süre sonra ayrılıp elleriyle Siena'nın göz yaşlarını sildi.

"Çok yoruldum. Bana sanki bir caniymişim gibi bakmalarından. Korkmaktan, hor görülmekten her şeyden çok yoruldum ben." dedi Siena titreyen sesle Harry'nin gözlerine bakarken.

"Bende yoruldum. Bende bıktım. Hayat banada çok anlamsız geliyor."  dedi Harry de onun gözlerine bakarken. "Bir daha bunu yapma. Bir kişinin daha gözlerimin önünde ölmesine katlanamam ben Siena. Beni gözlerimin renginden nefret ettirme Yıldız Çiçeği."  

Siena bir süre sadece ona baktı. Ona sadece annesi şimdiye kadar isminin anlamıyla seslenmişti.

Bir süre sessizce kaldılar. Harry yavaşça ayağa kalktı. Yerdeki örtüyü aldı ve aynanın üstüne geri örttü.

S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin