Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. Yorumlarınız beni hikayeyi yazmaya daha çok itiyor daha çok bölüm yazmak istememi sağlıyor. İyi okumalar dilerim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||Bölüm Yayımlanma Tarihi
09.04.2024
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~𝙰𝚜𝚕𝚊𝚗 𝚟𝚎 𝙺𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕
•••••••••••••••••••••••••••
Siena hatırladığı anı ile burukça gülümsemişti. Fotoğrafa bakarak konuştu. "Harry James Potter, sen James ismini babandan aldın. Benimden annemden almam gerekiyordu. Siena Aster Lyra Black. Ama annem bunu değiştirmişti."
Harry meraklı bir ses tonuyla, "Nasıl yani?" diye sordu. Siena ona bakıp gülümsedi.
"Annem küçükken bana ya Aster diye ya da Lily diye seslenirdi. Halbuki İsmimde Lily yoktu. Bir gün bunun nedenini sorduğumda. Çok yakın bir arkadaşına benzediğimi söylemişti. Hatta neredeyse aynısıymışım. Bana onun adını vermek istemiş. Ama arkadaşı istememiş. Adımın bana özgü olmasını her şeyimle kendim olmamı istemiş. Ama yinede annem bir adımı ona koydurmuş. Aster, bu adı o koymuş. Ama annem ona bir şart koşmuş. Annemden alacağım üçüncü ismi, annem kendisinden almam yerine arkadaşından almamı istemiş. Mecburen kabul etmişler." dedi Siena biraz durdu.
"O arkadaş annenmiş Harry. Lily burdan gelmiş. Gizli ad veya üçüncü bir ad olarak düşün. Senin resmi olarak adın Harry James Potter ama Harry Potter olarak olarak kullanıyorsun. James'i başkaları söylerse kullanmış oluyorsun. Benimki de öyle. Resmiyette adım Siena Aster Lily Black. Ama ben Siena Aster Black olarak kullanıyorum.
Bana bu dünyada Lily diyenler sadece ailem. Genelde kimse İsmimde Lily olduğunu bilmez. Profesörler biliyor. Hatta bazen ben bile Lily'nin adım olduğunu unutuyorum. Böcürtleri işlediğimiz derste Lupin, iksir dersinde ise Snape, ikiside bana yanlışlıkla Lily demek üzereydiler. O sırada bile unutmuştum adımda Lily olduğunu. Daha sonra aklıma gelince o yüzdendir dedim. Ama şimdi farkediyorumda söylemelerinin sebebi sadece üçüncü adımın Lily olması değilmiş."
İkisinin arasında uzun bir sessizlik oldu. "Arkadaşlarım arasında bunu öğrenen ilk kişi sensin." dedi Siena ardından kendi söylediğine güldü. "Bende ne söylüyorsam. Zaten sayılı arkadaşım var." dedi. Harry ona baktığında bu duruma ne kadar üzüldüğünü gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanficHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...