Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||Bölüm Yayımlanma Tarihi
01.04.2024
||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙺𝚊𝚟𝚐𝚊𝚕𝚊𝚛 𝚟𝚎 𝙾̈𝚣𝚞̈𝚛𝚕𝚎𝚛••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
/* Lumos...
Sonraki bir kaç gün boyunca Harry süpürgesi için fazlasıyla üzgündü. Madam Pormfrey onu hala hastane kanadında tutuyordu. Harry ne kadar iyiyim desede gitmesine izin vermiyordu. Bu arada Siena'da uyanmıştı. İlk gün biraz yorgun duruyordu ama ikinci gün eski enerjisini toplamıştı. Hermione, Ron ve Siena herd dersin tenefüsünde hemen Harry'nin yanına gidiyorlar ve onu neşelendirmeye çalışıyorlardı. Gene dersler bittikten sonra onun yanına gidiyorlardı. Ama bu sefer ortalık biraz karışıktı.
Harry yanına birbirleriyle öfkeyle konuşarak gelen arkadaşlarına baktı. Ron, onları yüzündeki dehşet ifadesiyle izliyordu.
"Snape sen bir Gryffindor olmana rağmen sana nasıl puan veriyor yada başka bir iyi davranış yapıyor anlamıyorum. Üç yıldır bunu ben bile başaramadım." dedi Hermione iğneleyici bir sesle.
Siena şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı, "Sen bile mi? Neden her hocayı zekanla etkin altına alacaksın diye bşr kural mı var. Bak Hermione diğer derslerde mükemmelsin. Bu konuda yalan söyleyemem. Ama şu bir gerçekki. İksir zeka değil yetenek isteyen bir ders. İksir dersinde zeka sadece malzemeleri doğru koymana yarar. Tarifi hatırlamana yardımcı olur. Ama daha sonrası yetenek işidir. Demek ki Profesör Snape üç yıldır bu işi yetenekleriyle yapacak bir öğrenci arıyormuş. Bende bunu becermişim değil mi?" dedi.
Hermione ona dik dik bakarak, "Bana yeteneksiz mi demeye çalışıyorsun? Çoğu şeyde senden yetenekli olduğumu biliyorsundur heralde."
Siena alaycı bir kahkaha attı, "Evet kesinlikle öylesin ama aramızdaki tek fark ne biliyor musun? Senin yetenek sandığın şey aslında yetenek değil. O okuduğun kştaplar olmasa hiç bir şey yapamayacağının sende farkındasın. Sendeki bilgi bendeki yetenek. Mesela sadece kitaptan okuyarak üst seviye bir patronus yapabilir misin?" dedi. Hermione kaşlarını çattı.
"Eğer uğraşırsam olur." dedi. Siena olumsuz anlamda başını salladı.
"Yapamazsın. Kimse yapamaz. Aynı zamanda bu büyüyü tek seferde yapabilen kişilerde sayılıdır. Bense onlardan biriyim." dedi Siena. Hermione kendini çok düşük seviye hissetti. Belkide onun kadar iyi birinin okula gelmesi onu yanılttı. Kendini yetersiz görmesine sebeb oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
Fiksi PenggemarHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...