Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalarr.
•••••••••••••••••••••••••••
Bölüm Yayımlanma Tarihi
23.09.2024•••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••
𝟸𝟷-𝙼𝚊𝚣𝚒𝚍𝚎𝚔𝚒 𝚣𝚊𝚖𝚋𝚊𝚔...
"Bana bak potter kitaplarımı rahat bırak! Yoksa süpürgeni çalarım!" diye bağırarak merdivenler hızla indi Siena.
"Kitaplarını yemeyeceğim Black. Sadece sıkıldığım için bende okumak istedim." dedi Harry elindeki kitapla masanın bir tarafına geçerek. Sirius ve kardeşi Marius onları bunlar olmamış bakışları atarak izliyordu.
"Hah, güldürme beni Harry. Sen ve kitap okumak mı?" dedi Siena alayla masanın bir tarafına geçerek.
"Tamam okumak istediğim için değil senin okumaman için aldım." dedi Harry.
"İyi de neden?" diye sordu Siena.
"Yaptığın tek şey kitap okumak! Patlayacağım burada sıkıntıdan! Birazcıkta benimle ilgilen!" diye bağırdı Harry.
"Bebek misin sen Potter. Ben niye seninle ilgileneyim?" dedi Siena bıkkınca. Elini uzattı. "Şimdi kitabımı geri ver James."
Harry sırıtarak koşmaya hazırlandı. "Gel de al o zaman Lily." dedi ve koşarak tekrar yukarıya çıktı.
Siena öfkeyle bağırarak onun peşinden kolup yukarıya çıktı. Ama Harry ortalıkta yoktu. Odalara bakmaya başladı. Abisinin boş odasına girdi. Yoktu,odaya bir süre baktı. Abisini cidden özlemişti. Ondan bir buçuk yaş büyüktü. Durmstrang'ta okumuştu ama babası onu bu yıl Hogwarts'a yazdıracaktı. Son iki senesini Hogwarts'ta tamamlayacaktı. Normalde onu da geçen yıl alacaktı ama abisi o yılın önemli oldupunu söyleyerek gitmemişti. Ama bu yıl babasının yoğun baskısı ile Hogwarts'a geçecekti. Çok şyi bir biniciydi. Yaz tatillerini hep beraber geçirirlerdi. Bu yıl ne zaman geleceğini bilmiyordu ama bir an önce gelsin istiyordu.
Odadan çıkıp, Harry'nin odasına girdi orada da yoktu. En son kendi odasına girdiğinde Harry'yi gördü.
"Nereye kaçacaksın daha Potter?" diye sordu Siena bıkkın sesiyle ve onun yanına yürüyüp kıtabını almaya çalıştı. Ama Harry kenara çekilip elini kaldırdı.
"Kaçacağımı kim söyledi Black." dedi ve geri geri gitti. Siena kitabını almak için onun üzerine yürüyüp elini kaldırdı ve kitabını almaya çalıştı. Ama alamayınca parmaklarının üzerinde yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...