Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||||Bölüm Yayınlanma Tarihi
28.03.2024
||||||||||||||||||||||||||||~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔'𝚕𝚎𝚛
••••••••••••••••••••••••••••••••
H
arry, Siena'nın dönmesini beklerken camdan dışarıyı seyrediyordu.
Dışarıda yağmur hafiften çiseliyordu. Harry bir an aşağıda simsiyah bir köpek görür gibi oldu daha kaşlarını çatıp camda oluşan buğuyu kazağının kolu ile silip tekrar baktı. Ama görünürde bir şey yoktu. Yanlış gördüğünü düşünerek pencerenin kenarından ayrıldı ve ortak salonun koltuklarına oturdu. Ateşi seyrederken bir sürü şey düşünüyordu.
Quidditch maçları nasıl geçecekti? İlk hangi binayla oynayacaklardı? Kazanacaklar mıydı? Ya dersler sınavlara ne kadar vardı? iksir dersini geçebilecek miydi? Sirius Black yakalanacak mıydı? Aceba neredeydi? Şişman hanım yarın gene şarkı söylemeyi deneyecek miydi? Ruh emicilerde kormakyı aşabilecek miydi? Siena iyi olacak mıydı? Sahi ailesine ne oldu aceba? Annesine ne yaptılar? Babası nasıl biri? O deniz mavisi gözler neden hep mutsuzluk doluydu?
Harry'nin beyninde düşünceler fıldır fıldır dönüp bir çekirge gibi oradan oraya atlayıp değişirken ortak salon'un kapısı açıldı. Birden çok büyük bir gürültü ile öğrenciler içeri girmişti. Hepsi yorgun ama bir o kadar da mutluydu. Harry, hemen Ron ve Hermione'ye bakındı. Onları ellerinde bir sürü şekerlemeyşe gmrdüğünde gülümsedi. Ron ve Hermione de onun yanına geldiler.
"Size bir sürü şekerleme getirdik." dedi Ron.
Hermione etrafına bakarak, "Siena nerde?" dedi.
"Lavaboya gitti." diye cevapladı onu Harry. Bir süre sonrada zaten Siena yanlarına gelmişti. Ortak salona girdiğinde hemen onların yanına ilerledi.
"Bende diyorum bu gürültü ne? Gelmişsiniz" dedi Siena ve koltuğun üstündeki şekerlemelere bakarak gülümsedi. "Hem de bir sürü şekerleme ile." dedi. Şekerlemelerden birini alıp açtı ve yedi. Böylece dördü beraber şekerlemelere gömüldüler. Hem eğleniyor hem de şekerleme yiyorlardı.
Bir süre sonra ise zaman öldürmek için patlamalı pişti oynamaya karar verdiler. İlk bir kaç turu kazanan Ron oldu. Daha sonrada Hermione kazanmaya başladı. Siena ve Harry hiç kazanamıyorlardı. Eğer ikisinden biri bir tur kazanırsa oyunun kaybedeni diğeri olucaktı. Oyuna devam ettiker ve kazanan Siena olmuştu. Harry'de hiç tur kazanamadığı için sonuncuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...