DUYURUUU!!!!!!

443 30 29
                                    

  

ÖNCELİKLE LÜTFEN TÜM YAZDIKLARIMI OKUYUN. ÖNEMLİİİ!!!!!!!!!!!!!!!


Çoğunuz belki de yeni bölüm umuduyla geldi buraya ama maalesef yeni bölüm değil.

   Sınavlarım başladı ve 2 hafta sürecekler sonrada okullar tatil oluyor zaten. Bu yüzden bir konuya açıklık getirmek istedim. 2 hafta boyunca bölüm gelmeyebilir. Sonra bölüm gelecek ama size kitabın işleyişinden bahsedeyim.

 Gerçek serideki olay örgüsüne göre gittiğim için şuan 3. yılı yani azkaban tutsağı yılını yazıyordum ve en fazla 3 yada 4 bölüm sonra 3. yılın biteceğini tahmin ediyorum. İşte bu yüzden üçüncü yıl bittikten sonra kitaba uzun süre bölüm atmayacağım bu süre 1 ay kadar olabilir yada daha fazla ama kesin olarak 2 ayı geçmez. Kitabı bir dizi olarak düşünün ve bu dizi sanki sezon finaline girmiş gibi düşünün. Bu sezon finali sürecinde bayağı bölüm yazıp biriktireceğim ve sizi bekletmeden yayınlayacağım bölümleri. 

 Başka bir konu ise hesabımı ve kurgularımı daha önceden bilen varsa önceden "Black Swan/BTS" adlı bir fanfic yazdığımı biliyordur. Aklıma yazacak bir konu gelmediği ve konu konusunda tıkandığım için ara verip bu kitabı yazmaya başlamıştım. Ara verdikten sonra kitabı da yayımdan kaldırmıştım. Bu kitabı sezon finali yaptıktan sonra onu sanırım tekrar yayımlayacağım. Ya da başka bir BTS fanfic kurgusu yazacağım isteyen okuyabilir. Çünkü Harry Potter evreni için maalesef kullanamayacağım bir sürü fantastik dışı kurgular var ve ben bunların boşa gitmesini istemiyorum. Bu yüzden Sezon finali kararı aldım. Ayrıca bu kitabında nasıl ilerleyeceğini iyice kafamda oturtmuş olurum.

  BURAYA KADAR UMARIM OKUMUŞSUNUZDUR OKUDUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BÖLÜMÜ SINAVLARDAN VAKİT BULDUKÇA YAZACAĞIM GECİKSEDE BÖLÜM GELECEĞİNDEN KESİNLİKLE EMİN OLABİLİRSİNİZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin