7-Yenilgi

725 41 17
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Uzun bir bölüm oldu. İyi okumalar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~||||||||||||||||||||||||||||

Bölüm Yayımlanma Tarihi

29/03/2024

||||||||||||||||||||||||||||~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝚈𝚎𝚗𝚒𝚕𝚐𝚒

•••••••••••••••••••••••••••

Profesör Dumbledore bütün Gryffindorları Büyük Salon'a geri gönderdi. Hufflepuff Ravenclaw ve Slytherin'ler de on dakika sonra onlara katıldı, hepsi de son derece şaşırmış görünüyordu.

Profesör McGonagall ve Flitwick, Salon'un bütün kapılarını kapatırlarken, Dumbledore, "Öğretmenlerle şatoyu baştan aşağı taramanız gerekiyor," dedi öğrencilere. "Korkarım ki kendi güvenliğiniz açısından geceyi burada geçirmeniz gerekecek. Sınıf Başkanları'nın Salon girişinde nöbet tutmasını istiyorum, başınızda da kız ve erkek Öğrenciler Başkanları'nı bırakıyorum. Her hangi bir sorun derhal bana bildirilecek," dedi, gururlu bir edayla caka satan Percy'ye. "Hayaletlerden biriyle haber yollarsınız."

Profesör Dumbledore tam Salon'dan çıkacakken durdu. "Az daha unutuyordum..."

Elini şöyle bir salladı. Uzun masalar Salon'un kenarlarına uçup duvarlara dikine yaslandılar. Elini bir daha salladı ve yerler mor renkte, pofidik uyku tulumlarıyla doldu.

"İyi uykular," dedi Profesör Dumbledore, kapıyı kapatarak. 

Salon'u aniden heyecanlı mırıltılar kapladı; Gryffindorlar okulun geri kalanına neler olup bittiğini anlatıyordu.

"Herkes uyku tulumuna!" diye bağırdı Percy. "Haydi, konuşmayı kesin artık! Işıklar on dakika sonra sönüyor!"

Ron, "Hadi," dedi Harry, Siena ve Hermione'ye; dört uyku tulumu alıp bir köşeye sürüklediler.

Hermione kaygıyla, "Sence Black hâlâ şatoda mıdır?" diye fısıldadı.

"Besbelli Dumbledore öyle olabileceğini düşünüyor," dedi Ron.

Harry boğazını temizler gibi yapınca ikiside ona baktı. Harry onlara kaş gözle hala kötü olduğu belli olan Siena'yı işaret etti. Hermione kendi aptallığına isyan eder gibi kafasına vurdu.

Bazen aralarında onunda olduğunu unutuyorlardı.

Hepsi giyinik bir şekilde uyku tulumlarının içine girip, konuşmak için başlarını dirseklerine yasladılar. "Bu geceyi seçtiği için çok şanslıyız, biliyorsunuz, değil mi?" dedi Hermione yan dönmüş onlara bakmayan Siena'nın duyamayacağı bir şekilde. "Kule'de olmadığımız tek gece..."

S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin