Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. Yazdığım her cümleye bile yorum yapabilirsiniz. Eleştiri olsun olmasın farketnez hepsine mutlu olurum.
Ayrıca Tekrardan İyi Bayramlar.
Bol bol şeker yemeyi unutmayın... Ama bir dakika siz nasıl kendinizi yiyeceksiniz ki.
İyi okumalar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||Bölüm Yayımlanma Tarihi
11.04.2024
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~𝙺𝚞̈𝚌̧𝚞̈𝚔 𝙿𝚊𝚛𝚕𝚊𝚔 𝙺𝚘̈𝚙𝚎𝚔
•••••••••••••••••••••••••••••••Gryffindor ortak salonunda çok büyük kutlamalar oluyordu. Sanki Quidditch Kupası'nı kazanmışlardı; parti bütün gün ve gecenin büyük bir bölümü boyunca sürdü.
Fred ve George Weasley bir iki saatliğine ortadan kaybolup kucak dolusu Kaymakbirası şişesi, balkabağı gazozu ve torba torba Balyumruk tatlılarıyla döndüler.
"Bunu nasıl yaptınız?" diye çığlık attı Angelina Johnson. George kalabalığa Naneli Kurbağalar fırlatmaya başlamıştı.
Siena kenardaki Fred'in yanına gitti. "Tahmin ettiğim şey mi?" dedi sessizce. Fred sırıtarak onun kulağına, "Aylak, Kılkuyruk, Patiayak ve Çatalak'ın da yardımıyla," diye fısıldadı.
Kutlamaya sadece bir kişi katılmamıştı. Hermione inanılmaz bir şekilde bir köşede oturmuş, İngiliz Muggle'larının Ev Hayatı ve Sosyal Alışkanlıkları adında kocaman bir kitap okuyordu. Siena, Fred'le George'un birkaç Kaymakbirası şişesini havaya atıp tuttuğu masadan uzaklaşıp onun yanına gitti. "Maça da mu gelmedin?" diye sordu. Hermione ona bakmadan, "Tabii ki geldim," dedi tuhaf, tizbir sesle. "Ve kazandığımız için çok mutluyum ve sen ile Harry'nin çok iyi oynadığını düşünüyorum, ama bunu pazartesiye kadar bitirmiş olmalıyım."
"Haydi, Hermione, gel de bir şeyler ye," dedi Harry, Siena'nın arkasından onların yanına gelirken. Ron'a bakıp onun savaş baltasını gömebilecek kadar neşeli olup olmadığını merak etti. "Yapamam, Harry, hâlâ okumam gereken dört yüz yirmi iki sayfam var!" dedi Hermione. Sesi hafiften isterik bir hal almıştı. "Neyse, zaten..." dedi Ron'a bakarak, "o benim katılmamı istemi or."
Harry ve Siena'nın buna diyebileceği bir şey yoktu, çünkü Ron tam o anda dönüp yüksek sesle "Scabbers yenmiş olmasaydı, bu Şeker Sinek'lerden yiyebilirdi, gerçekten çok severdi onları," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...