Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalaarrr.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bölüm Yayımlanma Tarihi
02.05.2024
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
𝙺𝚎𝚑𝚊𝚗𝚎𝚝 𝚟𝚎 𝙰𝚢𝚗𝚊
••••••••••••••••••••
"Hepimizi ayrı ayrı içeri alıyor," dedi Neville onlara. Geleceğin Sis Perdesini Aralamak'ı kucağına yerleştirmişti, kristale-bakmakla ilgili sayfalar açık duruyordu. "Kristal topta herhangi bir şey göreniniz oldu mu?" diye sordu mutsuz mutsuz.
Gryffindor'un Quidditch kupadı sevinci bir haftadan daha uzun sğrmüş ama başlayan sınavlar ile sona ermişti. Şimdi ise kehanet sınavına gireceklerdi. Hermione bu dersten ayrıldığı için sınavına girmiyordu. Ron girmişti. Siena ve Harry ise girmeyi bekliyordu.
"Cik" dedi Ron dalgın dalgın. Saatine bakıp duruyordu, Harry onun Şahgaga'nın temyizine ne kadar kaldığını kontrol ettiğini biliyordu.
Bu sabah Şahgaga'nın teöyiz haberi gelmişti. Hemde temyize bir cellatta geliyordu. Bu bakanın infaz kararında kesin olduğu anlamına geliyordu.
Sınıfın dışındaki kuyruk çok yavaş ilerliyordu. Ne zaman biri gümüşi merdivenden aşağı inse, diğer öğrenciler, "Ne sordu? İyi miydi?" diye fısıldıyorlardı.
Ama hepsi de cevap vermeyi reddediyordu.
"Dedi ki, kristal top ona, söylersem başıma korkunç bir kaza geleceğini iletmiş!" dedi Neville ürkek bir sesle. Merdivenden inip, yeni yeni sahanlığa ulaşmış olan Harry ile Ron'a doğru yürüdü.
Siena sıra ona gelince gümişi merdivenden çıkarak söyleyeceği seneryoları kurdu.
Sınavı çok değişik geçmişti. Ama profesör'e bir şeyler uydurup söylemiş ve ondan güzel oladuğuna dair bir yanıt almıştı. Siena çantasına eşyalarını koyup çıkacakken. Birden bire Profesör onun koluna yapışıp kendine döndürdü.
"Bu gece olacak. Fedakarlık, kendini feda edeceksin. Kaçak sahibine dönecek. Kendini öldüreceksin. Yeşil bir ışıkla yok edeceksin kendini. Karanlık başlayacak. Karanlık günler başlayacak. Seni biri kurtaracak ama kendini yok edeceksin. Bu gece hizmetkâr efendisine dönecek. Yüzleşeceksin. Bu gece dolunayda herkes açığa çıkacak. Sırlar dökülecek. Tutsak serbestleşecek. Bu gece olacak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...