Ważne (albo i nie)

244 27 42
                                    

To strasznie krępujące wrzucać tu cokolwiek po tylu latach.

I jeśli wciąż tu jesteście, to niewątpliwie należą wam się podziękowania. Więc dzięki (◕ᴗ◕✿)

Zanim jednak dojdzie do jakiejkolwiek publikacji, muszę sporządzić małą, informacyjną notatkę:

• Tak, to te nieszczęsne trzy szóstki. Proszę mi wybaczyć ten głupi tytuł. Miał być tymczasowy, ale pewnie zostanie już z nami na zawsze.

• To nie jest ponowna publikacja oryginału, czy też jego korekta po latach, a kompletnie nowa wersja tej historii. No, może nie tak znowu kompletnie - pokusiłem się o recykling paru motywów, które istniały w tym szalonym uniwersum już wcześniej. Reszta jednak pozostaje nowością. Wiem, że nie każdemu się to spodoba, bo niektórzy liczyli na powrót pierwszej wersji.

• Niestety jestem swoją własną betą, co bywa dość zdradzieckie, więc w tekście mogą pojawić się jakieś głupotki, które umknęły mi podczas edycji. Będę wdzięczny za zwracanie mi uwagi na błędy czy jakieś kompletnie poplątane zdania. Żebym przypadkiem znowu nie cofnął się w wiadomym kierunku (ʘᴗʘ✿)

• Obawiam się, że być może odrobinę przegiąłem z demonicznym girl power głównej złej bohaterki. Ostrzegam więc, że to tekst przeznaczony dla osób pełnoletnich. Pojawiają się w nim opisy przemocy, tortur, samookaleczania, zażywania używek i parę innych, dość makabrycznych scenek. Nie ma tego zbyt wiele, ale takie opisy od pewnego momentu przewijają się dość często.

• Nie, nie ma żadnych scen erotycznych z udziałem sprzętów AGD. Jest za to nieodpowiedzialna opieka rodzicielska nad gołębiem i okazjonalne bójki z użyciem szpadla.

• Znajomość pierwszej wersji nie jest konieczna (zresztą kto by to wszystko pamiętał), ale jeśli zdarzy się, że coś będzie niejasne, proszę również zwracać mi uwagę. Po tylu latach męczenia materiału mogłem niechcący uznać coś za oczywiste, kiedy wcale takie nie jest.

• Tak, Belzebub zapewne przeżuwa bułkę przyczajony w jakimś ciemnym zaułku.

• Pomijając ten ponury wstęp,
zebraliśmy się tu tylko w jednym celu i jest on dość jasny:

• Bohaterowie tego opowiadania to w większości istoty nadnaturalne, takie jak demony i anioły, a główna para nie jest hetero

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

• Bohaterowie tego opowiadania to w większości istoty nadnaturalne, takie jak demony i anioły, a główna para nie jest hetero. Jeśli z jakiegoś powodu komuś to przeszkadza, lepiej odpuścić sobie czytanie, bo naprawdę nie ma sensu, żebyśmy się tu wzajemnie męczyli.

• Z tych samych powodów proszę, by nie nasyłać na mnie hiszpańskiej inkwizycji, ani też żadnej innej.

• To opowiadanie podzielone zostało na dwie części. Pierwsza z nich to opko właściwe, druga - prequel, którego akcja dzieje się w czasach zanim Lucek upadł i sobie ten głupi ryj rozwalił.

 Pierwsza z nich to opko właściwe, druga - prequel, którego akcja dzieje się w czasach zanim Lucek upadł i sobie ten głupi ryj rozwalił

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opublikuję go po zakończeniu, jako wynagrodzenie za wszystkie cierpienia, które przyjdzie nam razem przeżyć.




Pierwsze trzy rozdziały pojawią się kolejno 29 lutego, 1 marca oraz 2 marca.
Następne - w każdą sobotę, począwszy od 9 marca.

Ze względu na moje prywatne zawirowania może się zdarzyć, że nie będę w stanie wrzucić jakiegoś rozdziału - będę dawać znać, jeśli coś mi wypadnie.

Jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować - najlepiej odzywać się do mnie na Instagramie (@wcaleniesnejp). Na wattpadzie nie dostaję powiadomień i mogę tu odpisywać ze sporym opóźnieniem.

To chyba wszystko w kąciku informacyjnym. Do zobaczenia wkrótce (◕ᴗ◕✿)

3666 dni heheOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz