Herkese merhabalarr ...
Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤
Zamanınızı keyifli geçirmeniz dileğiyle
Yazar : hxfuwi ( zehra nur ) 🦋BÖLÜM 1
Son ses açtığım müziğin ritmiyle odamda dans ederken ev arkadaşım Dilek bir anda kapıyı açıp elinde tuttuğu tarağı mikrofon edasıyla sallayarak dansıma eşlik etmişti . Delirmiş gibi odada dans ediyorduk . Boy aynamın karşısında tipten tipe girerken bir anda kahkaha atmaya başlamıştık . Ciddi anlamda iki deliydik .
Dilek : Bu keyfinin kaynağı neymiş bakalım Aygün hanım .
Ellerim havada hala dans ederken şarkıya eşlik ediyordum .
Aygün : Kanka çok sevgili karşin yeni iş bulmuşke ! İlk kez kovulduğum günün sabahı yeni bir iş fırsatı yakaladım !!
Dilek : Allah ! Kesinlikle akşam eğlence yapıyoruz o yüzden o işi alıp geri geleceksinn !
Dans ederek telefonumu elime alıp müziği durdurdum .
Aygün : Umarım her şey yolunda gider . Kendi ayaklarımın üzerinde durmaya çalıştıkça dibe batıyor gibi hissediyorum .
Değişen modumla birlikte dans etmeyi bırakıp yatağa oturmuştum . Dilek'te bana eşlik ederek yatağıma oturmuş saçlarımla oynamaya başlamıştı .
Dilek : Kendini bu kadar yorma . Biz elimizden geleni yapıyoruz ve istediğimiz hayatı yaşayacağız .
Derin bir nefes alıp iş ilanının yazdığı ekranı Dileğe gösterdim .
Aygün : Çocukları çok sevmesem de bu işe ihtiyacım var . Umarım her şey yolunda gider .
Dilek : Oha lan bu nasıl bir maaş ! Kanka kabul edilirsen fazlasıyla para biriktirebiliriz !
Dileğin ekranda gördüğü miktar başta beni de şaşırtmıştı , fakat zengin bir patronun çocuğuna bakıcılık yapacak olmam henüz kesin değildi . Erken sevinmek iyi olmayabilirdi .
Aygün : Umarım her şey yolunda gider üç saat sonra görüşmem var .
Dilek : Kalk kalk ! Sen hemen hazırlanmaya başla ben mutfakta kahvaltı hazırlıyorum , geç kalma ve o işi alıp evine dön kızım !
Odadan hızla ayrılan Dilek beni gaza getirmeye çalışsa da kendimi kötü düşüncelerden alamıyordum . Çocuk gelişimi ve bakımı hakkında üç aylık bir kurs deneyimim vardı ve kurstan sonra asla çocuk falan bakmam diye umuyordum . Gelin görün ki insan parasız kalınca iş seçemiyordu .
Telefonumdan yeni bir müzik açıp hazırlanmaya odaklandım . Dolabımdan çıkardığım beyaz etek ve hırkamsı takımımı çıkarıp içine giyinmek için beyaz bir kazak ayarladım . Bu takımımı en son beni aldatan eski sevgilimin doğum gününde giyinmiştim . Ne güzel bir hatıra ama .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALDIŞI
Romance19 yaşındaki Araz ve 23 yaşındaki Aygün'e eşlik edeceğiz. İki genç arasında yaşanan olaylara dahil olup mutlu son için verilen ikinci şansı nasıl yaşadıklarına şahit olacağız . . . . . . . . . . . Araz : Bana geri dön Ben kendime gelmeye çalışırke...