BÖLÜM 12 - ÖZEL ÖĞRETMEN

37 14 0
                                    


🧸

🧸

❤❤Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤❤

🧸

BÖLÜM  12


Çalışanlara ikramları verdikten sonra hep birlikte masayı hazırlamıştık .

Koray Araz'la muhabbet ederken Dilek ve ben birlikte takılıyorduk . Araz'a baktığımda halinden memnun bir şekilde kahkahalarla Koray'ı dinliyordu .

Koray : Yani anlıycan Aygün'e diklenme dayak yersin !!

Koray'ın yüksek sesle söylediği cümleyle Araz daha da derinden kahkaha atmıştı bense ters ters Koray 'a bakıyordum .

Koray : Aşkım arkadaşın bana öldürecek gibi bakıyor lütfen yardımcı ol .

Onların gülüşmelerine Dilek'te dahil olmuştu . Yüzümü elleri arasına alıp kocaman bir öpücük bırakmıştı yanağıma .

Dilek : Bulaşmayın benim kankama !

Hala güldüğü için bırak diğerlerini ben bile ciddiye alamıyordum Dilek'i .

Aygün : Çok konuşmayın geçin masaya hadi .

Hepsi halinden memnunken benim suratım asıktı . Her şey Araz'a attığım çimdikle başlamıştı . Sanki keyfimden attım arkadaş ya !

Aygün : Eee Dilek özel ders konusunu size çıtlattı mı Koray bey ?

Koray : Çıtlatmak mı ? Beni arayıp özel ders vereceğimin haberini verdi o kadar .

Dilek'le bakışıp gülüşmüştük . Araz ise muhabbeti bilmediği için sadece bizi izliyordu  .

Koray : Daha ben sizinle uğraşamazken Araz'a üzüldüm . Bu genç yaşında sizle muhatap garibim .

Dilek'le yüzümüzdeki gülümseme silinirken karşımızdaki Araz keyifle sırıtmıştı . Gözleri imalı imalı bana bakıyordu .

Aygün : En kısa sürede küçük beyimizle derslere başlıyorsun yani ?

Araz anında göz devirirken Koray Araz'a bakıp gülümsemişti .

Koray : Aynen öyle . Arazcım , ben özel ders hocan Koray Sercan . Şimdiden seninle iyi anlaşacağımıza eminim .

Araz : Bende yeni öğrencin Araz Desyol . Ben istediğim sürece tabi anlaşırız öğretmen bey .

Birbirlerinin elini sıkıp erkek selamlaşması yaparken Araz'ın söyledikleriyle şaşıran Koray ve Dilek anında bana bakmıştı .

Aygün : Al buyur çimdikleme bunu .

Elimle Araz'ı gösterirken o yüzündeki sırıtışla bana bakmaya başlamıştı .

Aygün : Boş yere bana mobing uyguladınız geldiğinizden beri .

Ben kendimce triplenirken onlar tepkilerime gülüyordu .

. . . . . . . . . .

Koray elindeki kağıt kalemle Araz için program hazırlarken Araz dikkatle onu dinliyordu . Bana karşı ön yargıyla yaklaşan çocuk Dilek ve Koray'a karşı gayet normal yaklaşıyordu . Sanırım artık biraz daha yargısız biri olmayı deniyordu .

Saatler önce makineden çıkarıp kurutmaya attığım çamaşırlarım için Dilek'ten iki dakikalık izin isteyip yerimden kalkarken Araz 'ın gözleri bana  kaymıştı .

Araz : Nereye ?

Aygün : İki dakikaya dönerim . Siz muhabbete kaldığınız yerden devam edin .

Hızla üst kata çıktığım gibi çamaşır odasına doğru ilerledim . Kuruyan çamaşırlarımı makineden çıkarıp makinede biriken tozları temizledim . Elimdekileri odama götürürken aşağıdan gülüşme sesleri geliyordu . Gayet iyi anlaşmışlardı .

Odama girip teker teker katladığım çamaşırları valizlere yerleştirdim . Ustalara ikramları götürdüğümüzde kulübedeki iş baya baya bitişe yaklaşılmış durumdaydı . Hatta yarın Araz'la kulübe için alışverişe çıkmaya karar vermiştik . Başta istemese de bana yardım etmeyi kabul etmişti . Böyle olması daha iyi olurdu sonuçta ona ait bir yerdi ve alınan eşyaları kendi beğenmesi gerekirdi .

Araz : Aygün film açmaya karar verdik .

Arkamdan gelen sesle irkilmiştim . Araz hala neyi diretip abla demiyordu bana ? Hayır yani Koray'a abi Dilek'e abla diyordu ama bana hala ismimle sesleniyordu .

Aygün : Abla diyecektin her halde ? Olur işim bitti zaten , bende geliyorum .

Elimdekini de valize bırakıp yerden kalkmıştım . Araz'ın gittiğini düşündüğüm için hızla arkamı dönüp odadan çıkmaya yeltenmiştim fakat ona çarparak geri adım atmak zorunda kaldım . Kaybettiğim dengemi toparlayamadığımı fark etmiş olacak ki bir elini saçlarımın arasına daldırıp başımı diğer eliyle de belimi tutmuştu .

Araz : Ağzıma yakışmıycanı söylediğimi hatırlıyorum ama ?

Ellerini üzerimden çekerken gözleriyle taradığı yüzümde bir şey arıyor gibiydi .

Araz : Bizi bekliyorlar . İnelim .

Ellerimle saçımı düzeltip üzerimdeki dalgınlıktan uzaklaşmaya çalıştım . Yorucu bir gün olmuştu ve yavaştan uykum geliyor gibiydi .

Aygün : Tamam hadi inelim .

Araz'ı kollarından tutarak alt kata doğru yönlendirmiştim . Onun da yorgunluktan omuzlarının düştüğünü fark ettiğimde merdivenlerden inerken kısa süreli bir masaj seansı uygulamıştım omuzlarına . Başını yukarıya doğru kaldırıp kendini bırakıyor gibi olduğunda soğuk ellerimi boğazına doğru çıkardım .

Araz : Sanırım niyetin beni öldürmek ha ?

Ufak bir gülümsemeyle ellerimi kazağından içeriye doğru hızla sokup sıcak teninin üşümesine sebep oldum . O tepki olarak aniden eğilse de ben onu bırakmayıp sırtına yerleşmiştim .

Vakit intikam vaktiydi . Soğuk buzları sırtımdan aşağıya attığını unutmamıştım !Ben Araz'ın sırtındayken salona girmemiz içerdekileri şaşırtsa da Araz'ın hızla beni ters çevirip koltuğa bırakmasıyla birbirimizle uğraştığımızı anladıkları için gülmeye başlamışlardı .

Dilek : Ay siz yan yana gelince hep böyle didişiyor musunuz ? Benim güzel kardeşim günlerdir hayatta mı kalmaya çalışıyordu yani ?

Kahkahaları hala devam ederken Koray' da ani bir hareketle Dilek'i omzuna alıp etrafta çevirmeye başladı . Dilek 'in çığlıkları etrafa yayılırken sinsi Araz üzerime doğru eğilerek ellerini kazağımdan içeriye doğru sokmaya başlamıştı . Elleri belime değerek ilerlediği için tepki vermemek elimde değildi . Araz ise yüzündeki sırıtışla beni izlemekten keyif alıyor gibiydi .

Ellerimle bileklerinden tutup ilerlemesini engellemeye çalışsam da işe yaramıyordu . Aniden beni gıdıklamaya başlayınca bende Dilek gibi kahkaha atmaya başlamıştım .

Aygün : Araz bırak ! AAARAAaz !

Kahkahalarla evi inletirken filmi unutalı çok olmuştu . Koltuktaki yastığı alıp Araz'ın yüzüne art arda vurmamla uzun sürecek yastık savaşının başlatıcısı olmuştum .






🦋

🦋

🦋

İYİ   RAMAZANLAR







KURALDIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin