🧸🧸
❤❤Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤❤
🧸
BÖLÜM 18
Sabah saatlerinde Seda ablanın gelişiyle anında onunla konuşmaya başlamıştım . Davet hakkında detaylı bilgi almaya çalışsam da çalışanların bile özenli ve farklı giyindiğini kollarına takılacak olan bandajlar sayesinde ayırt edildiğini öğrenebilmiştim .
Amaç çalışanlarının bile kaliteli göründüğünden emin olmak olsa da saçma ve delice gelmişti . Ne olur ne olmaz diye Müge hanımın yardımcısı Arif'i aramaya karar vermiştim .
Arif : Buyrun ?
Aygün : Merhabalar . Yakın zamanda verilecek davet varmış ana binada . Seda hanım yoğun olduğu için ben yardım etmeyi istemiştim .
Arif : Hmm
Aygün : Biliyorsunuz Müge hanımla yaşadığım son durum hiç hoş değildi , kendimi o kadar suçlu hissediyorum ki yardım etmek için her şeyi yaparım efendim .
Adamın bana inanması için resmen karakterimi ruhumdan söküp sürgün etmiştim . Kendimden iğrenmem şaka gibi bir durumdu .
Arif : Anlıyorum . Ben size gerekli bilgileri mail yoluyla ileteceğim , lütfen hata yapmayın .
Sonuç istediğim gibi olmuştu . Aşırı mutlu hissetsem de belli etmemeye çalışıyordum .
Arif : Eğer hatanız olursa Müge hanımı tekrar sinirlendirmiş olursunuz . Karşılığında kovulmanız bile ödül olabilir .
Aygün : Emin olun hata yapmayacağım .
Arama sonlandığında kendimi soğuk suya bırakıp saatlerce kendime gelmeye çalıştım . Üzerimdeki kıyafetlerde gezinen soğuk su beni rahatsız etmeye başladığında üzerimdekilerden kurtulup ılık bir duş aldım .
. . . . . . . . . .
Ramazan ayımın bu kadar depresif ve stresli geçmesi kötü hissettiriyordu . Gelen maili saatlerdir okuyup durmuştum . Özel ve kaliteli olan kıyafetler giyilecek , saç ve bakım önemsenecek , kollarımıza takacağımız bandajlar asla çıkarılmayacak hizmet etmek dışında kimseyle ikili diyaloğa girilmeyecek .
Gözlemlemeyi seven birisi olduğum için benim için zor olmayacak gibiydi ancak maaşımın bir elbise için harcanacak oluşu canımı yakmıştı .
. . . . . . . . . .
Üzerimdeki siyah elbise siyah topuklular ve dağınık topuzumla koluma bağlanan bandaja bakıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALDIŞI
Romance19 yaşındaki Araz ve 23 yaşındaki Aygün'e eşlik edeceğiz. İki genç arasında yaşanan olaylara dahil olup mutlu son için verilen ikinci şansı nasıl yaşadıklarına şahit olacağız . . . . . . . . . . . Araz : Bana geri dön Ben kendime gelmeye çalışırke...