🦋 Herkese merhabalarr ...
Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤
BÖLÜM 2
Aygün : Arazz . Ben yeni bakıcın Aygün . Kusura bakma kapıyı tıklattım ama sesten dolayı duyamadın sanırım .
Sesimin duyulduğuna emindim fakat cevap alamamıştım .
Aygün : Yanlış anlamazsan seninle tanışmak için buraya geldim . Lütfen bana cevap verebilir misin ?
Araz : Defol git buradan !
Ben odanın içinde küçük bir çocuk ararken neredeyse omuz hizasına geldiğim zayıf ama kalıplı , beyaz teni üzerine düşen kumral saçları olan ve kahve gözleriyle dik dik bakan bir ergenin karşıma çıkmasını beklemiyordum tabi ki .
. . . . . . . . . .
Araz : Her deliğe burnunu sokan biri misin ? Defol git ! Tekrar etmeyeceğim !
Karşımdaki ergen kavgaya hazırlanan horoz gibi kabarıp şekilden şekle girdiği için kendimi daha fazla tutamayıp kahkahayı basmıştım .
Ne yani bir ergene mi bakacaktım şimdi ? Doğrusunu söylemek gerekirse ne dediğini anlayamayacağım bir çocuğa bakmaktansa bir ergenle uğraşabilirdim . Kesinlikle eğlenceli olacak .
Araz : Kafayı falan mı yedin ? Manyak falan mısın yoksa ?
Kahkahalarım hafifleyince derin nefes alarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım Bir elim alnımda diğeri gülmekten ağrıyan karnımın üzerindeydi .
Aygün : Ne kadar kibar ve anlayışlı bir çocuksun sen öyle . Bir yetişkin adayı olarak beni anlayabilecek kapasiteye sahip olduğunu varsayıyorum .
Bana defol diyen velede bak hele . Ben seni çiğ çiğ yerim ergenoz senii .
Aygün : Bu yaşına kadar senden büyük olanlara karşı nasıl davranacağını öğrendiğini düşündüğüm için seninle zaman geçirmek güzel olacak ufaklık .
Elleri belinde sabır dilenir gibi tavana bakıp tekrar yüzüme odaklandı . Kesinlikle akıl hastası olduğumu düşünüyor olmalıydı .
Araz : Bu odada tek bir ufaklık var ve o da boyu neredeyse belime gelen sensin ! Kim olduğunu sanıyorsun da bana cevap veriyorsun !
Parmağıyla beni gösterirken ellerimi iki yana açıp şerefsiz gülüşü takındım . Sanırım biraz zorlanabilirdim .
Aygün : Bakıcınım dedim ya . Kıt mısın acaba ?
Dediklerimi sıkıntıdan patlayacak gibi dinledikten sonra kafasını sağa sola sallamaya başlamıştı . Bilerek ses tonumu yumuşak tutmama rağmen kullandığım kelimeler hoş olmayabilirdi .
Araz : Benimle bu şekilde konuşamazsın dedim sana !
O kendi kendine ergen bunalımına girip duvara hakaret ederken bende telefonumu elime alıp mailime gelen raporları incelemeye başladım . Hepsi Arazla günlerimi nasıl geçireceğim hakkında genel notlardı . Fakat maddelerin hiçbiri bir ergen için uygun değildi . Araza beş yaşındaki çocuk muamelesi mi yapmamı istiyorlardı ?
Araz : Bunlarda ne ?
Ben Arazın gürültüsünün kesildiğini bile fark etmemişken o sessizce önümde durmuş telefonumdaki raporları benimle birlikte inceliyordu . Sesi merak dolu bir çocuğu andırmıştı .
Aygün : Sanırım ailen sana beş yaş muamelesi yapmamı istiyor ?
Bana midesi bulanır gibi bakmaya başladığında gözlerimi devirmiştim . Konunun benimle ne alakası vardı ki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALDIŞI
Romantizm19 yaşındaki Araz ve 23 yaşındaki Aygün'e eşlik edeceğiz. İki genç arasında yaşanan olaylara dahil olup mutlu son için verilen ikinci şansı nasıl yaşadıklarına şahit olacağız . . . . . . . . . . . Araz : Bana geri dön Ben kendime gelmeye çalışırke...