BÖLÜM 4 - AKŞAM YEMEĞİ

50 18 1
                                    


🧸

🧸

🧸

🧸


BÖLÜM 4

Yolculuk boyunca çantamın yanına koymama rağmen yanıma almayı unuttuğum kulaklık için kendime sövüp durmuştum .

Sinan Bey : Eğer unutup alamadığınız eşyalar varsa siz yerleştikten sonra tekrar gidip almanıza yardımcı olurum Aygün Hanım .Biraz aceleci davranmanıza sebep olduk sonuçta .

Aygün : Önce yerleşeyim de . Tam olarak nerede kalacağım ?

Sinan Bey : Arka bahçede ufak bir bina var . Çalışanların kalabilmesi için inşa etmişlerdi fakat uzun süredir kimse yerleşip kalmadı . Çalışan herkesin ailesi olduğundan yatılı kalmayı reddettik ama sizin durum biraz farklı olunca böyle bir imkan olmadı .

Aygün : Yani geceleri Araz tek kalıyor o evde ?

Sinan Beyle yan yana oturduğumuz için bana baktığını hissetsem de dönüp bakma isteği yoktu içimde , zaten kısa süre sonra önüne dönerek konuşmaya başladı .

Sinan Bey : Biz gündüz ilgileniyoruz . Geceleri ana binadan iki adam gelip nöbet tutuyor .

Aygün : Anladım . O yüzden yatılı kalmam için ısrar edildi sanırım ?

Sinan Bey : Öyle oldu biraz .

Evin bahçesine giriş yapınca içime dolan bunaltıyla günlerimi böyle iç karartan bir evde nasıl geçireceğimi düşünmeye başlamıştım bile . Fakat Araz böyle bir yerde yalnız bırakılan bir gençti .

Garaja girip arabadan inmiştik . Valizlerden birini ben taşırken diğer ikisini Sinan Bey alıp bana yol göstererek ilerledi . Başımı kaldırıp eve bakınca çatı katındaki pencereden bakan Arazla göz göze gelmiştik . Hafifçe gülümseyip ona el sallasam da o beni görmezden gelip odaya girmişti .

Havadaki elimi indirirken hafif bir göz devirmesiyle yürümeye devam ettim .Baya işim olacak bu çocukla .

Evin arkasına geçince ciddi anlamda kulübe gibi duran binaya şaşkınlıkla bakakalmıştım .Zengin insanlardan cidden korkulmalıydı . O kadar paraları varken döküntü bir kulübede yaşamamı mı bekliyorlardı ?

Sinan Bey : Eve şuan girmenizi tavsiye etmem . Sabahtan beri ustalar arızalı yerlerle uğraşıyor . Akşama biter demişlerdi ama belli olmaz .

Aygün : E işleri bitmezse ben nerede kalıcam ?

Sinan Bey : Araz Beyin izni olursa evde kalabilirsiniz . Biraz huysuz biri olduğundan ikna etmek zor olabilir .

Sinan Bey valizlerimi duvar kenarına yaslayıp yavaş adımlarla ön bahçeye geçmişti .

Şimdi kulübenin tamiri yarım kalırsa ben ortada kalıyor gibi mi oluyorum ? Yoksa eşek şakası falan mı yapılıyordu bana ?

Kulübenin kapısını yavaşça itip açınca yere oturmuş telefonlarıyla ilgilenen çalışanları görünce ufak bir sinir krizi geçirsem de belli etmemeye çalıştım .

Aygün : Pardon ama akşam burada kalmam gerekiyor . Tamir işleri kaç saate biter ?

Sesimi duyan usta ve yanındaki iki genç ufak bir paniklemiş olsalar da hemen gülüşmeye başlayıp elleriyle kulübenin içini gösterdiler .

Usta : Valla ablam bu kulübenin işi en az bir hafta sürer . Benim çıraklar akşama biter demiş ama çoğu parça değişecek . Siz en iyisi başka bir yer ayarlayın .

KURALDIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin