BÖLÜM 3 - TAŞINMA

59 17 1
                                    

MERHABALARR

Arkadaşlar hikayeyi beğenirseniz lütfen destek olmayı unutmayın

• sizin destekleriniz beni motive ediyor •

🦋

🦋

🦋

BÖLÜM 3

Odama girer girmez derin bir nefes alıp üzerimdekileri değiştirip rahat pijamalarımı giyindim . Çok garip bir gün geçirmiştim . Cidden dünyada çok fazla sorunlu insan vardı .

Dilek : Aşko nasıl geçti görüşme ?

Aygün : Her şey yolunda sayılır ya da her şeyi yoluna sokmaya çalışacağım diyebilirim galiba . Zihnen çok yoruldum .

Odamdan çıkıp salona geçip oturduğumuzda Dilek koltukların üzerindeki dosyaları toparlamaya başlamıştı .

Aygün : İzin gününde bile çalışıyor olman takdir edilmeli . Çalışkan bir arkadaşa sahip olmak güzel .

Dilek kıkırdarken ben başımı oturduğum koltuktan geriye doğru atıp günün yorgunluğundan çıkmaya çalıştım .

Dilek : Çocuk çok mu sorunlu bir tipti ?

Aygün : Yani , sayılır .

Başımı hızla kaldırıp Dilekle kısa bir süre bakıştım .

Dilek : Ne , ne oldu ?

Aygün : Çocuk 19 yaşında .

Dilek ciddi olup olmadığımı sorgular gibi yüzüme baktıktan sonra elindeki dosyaları bir anda yere atıp yanıma oturmuştu .

Dilek : Şaka mı yapıyon sen ?

Ufak bir kahkaha atıp başımı sağa sola salladım .

Aygün : Ciddi ciddi 19 yaşındaki ergenle ilgilenmem gerekecek .

Dilek : Yani parası iyi olmasaydı uğraşma derdim ama diyemem . Yine de yaş farkı çok olmadığından anlaşabilirsiniz ya , çok mu sorunlu bir tipti ?

Tüm gün yaşadıklarım bir bir aklıma gelmişti .

Aygün : Bilmem . Ailede çok normal sayılmazdı . Çocuk zorlayabilir ama ondan çok aileye dikkat etmem gerekecek gibi .

Dilek : Nasıl yani ? Bana bak zengin mengin dedim ama kanun dışı durumlar falan mı var yoksa ? Kanka sakın durma istifa et direkt .

Bir anda panikleyip ayaklarını kendine doğru çekmesi beni çok güldürmüştü . Elleriyle sarı saçlarını karıştırıp mavi gözleriyle etrafa sanki izleniyormuşuz edasıyla bakınması aşırı tatlıydı . O gerilim yaşarken bende ellerimi havaya kaldırdım , güzelce esneyerek üzerimdeki uyuşukluğu atıp ayaklandım ve sekerek mutfağa girerken Dilek arkamdan canı çıkarcasına seslenmişti .

Dilek : Lan detay versene nereye gidiyon !?

Dolabı açıp içinde beyaz peynir olan tabağı alıp geri kapadım . Çekmeceden aldığım iki çatalla birlikte tekrar salona doğru yöneldiğimde Dilek kapıdan içeriye girmişti .

Dilek : Olay üstüne niye beni yalnız bırakıyon ya !

Aygün : Aklımı aldın Dilek ya . Merak etme yok öyle durumlar .

Yani inşallah yoktur . Bu durumları zaman yavaş yavaş ortaya çıkaracaktı . Ve o zamana kadar bende cebime giren parayla ve derdinin ne olduğunu bilmediğim Arazla ilgilenecektim . Umarım uzun süre huzur içinde işime odaklanabilirdim , tekrar işsiz kalmak istemezdim .

KURALDIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin