BÖLÜM 16 - ÇARESİZ

14 6 1
                                    

🧸

🧸

❤❤Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤❤

🧸

BÖLÜM  16


Müge hanımı takip edip arabalardan birine geçmiştim . Arka koltukta dakikalarca oturmamıza rağmen konuşmamıştı . Derdi neydi bu kadının ? Birden ortaya çıkıp her şeyi altüst ettikten sonra nasıl bu kadar sessiz ve umursamaz olabiliyordu .

Kulak tırmalayan müzik eşliğinde sigarasını içiyordu . Açık camdan içeriye giren hava olmasaydı nefes alamayabilirdim .

Aygün : Sizi dinliyorum . Bana vurmanız ve bir anda buraya gelmenizin sebebini öğrenebilir miyim ?

İtici bir kahkahayla yüzünü bana çevirip sigara dumanını yüzüme bırakmıştı .

Müge Desyol : Aptal olmadığını biliyorum . O çocuk ayağıma dolaşmayacak dememe rağmen test kitapları alıp insan içine sokarak ne yapmayı hedeflediğini merak ettim sadece .

Bakışları önce yüzümde daha sonra bedenimde gezinmişti .

Müge Desyol : Sorun çıkarmadığın sürece onunla takılıp eğlenmelisin . İnsan içine sokarak bana rahatsızlık veriyorsun . Beni anladığına eminim tatlı kız .

Tekrar sigarasını dudaklarına götürürken benim dudaklarım kuruluktan birbirine geçmişti . Aklımdan geçirdiğim kötü ihtimallerin gerçek olma olasılığı içimi ürpertmişti .

O kadar deneyimli kadın arasında en genç ve deneyimsiz sayılan beni seçmesi , Araz'la ilgilen derken onun ayaklanışından rahatsız oluşu . Kafamdaki düşünceler midemi bulandırsa da karşımdaki kadınla aynı taraftan bakmıyor olduğum için sakin kalabiliyordum .

O sadece onu onayladığımı düşünmeye devam edebilirdi . Patronum ya da Araz'ın sorumluluğu onun üzerinde olsa da yüzeysel olan her şey ilgim dışındaydı . Ben bu işe neden başladığımı ve ne yapmam gerektiğini biliyordum . İşime yardımı dokunmadığı sürece söylem ve davranışları gram umurumda değildi , olamazdı da .

Şuan onu kendini akıllı sanan bir aptal olarak gördüğümden habersiz yaptığı irite edici hareketlerine devam ediyordu .

Sözleşmemdeki en can yakıcı madde aklımda dolaşmaya başlamıştı . Eğer olur da işimden olursam Araz'la görüşmem kesinlikle yasaktı . Yapılacak maddi ve manevi yaptırımlar gözümün ucunda belirmişti . Başta bakıcıların sıkıntılı olma ihtimali ve ailenin zengin oluşu nedeniyle rahatsızlık hissetmemiştim .

Sonuçta bakıcılık yaptığım biriyle işten ayrılınca neden görüşmek isteyebilirdim ki ? Gerek yoktu . Çokta önemli bir durum değildi benim için . Ama şuan ölü gibi yaşamasını bekledikleri Araz aklıma geldikçe inciniyordum . Ona yardım etmeye çalışmak bu kadar zor olmamalıydı . Müge kadını kardeş konusu açmıştı içerideyken , çocukları mı ayırıyordu ? Araz'a neden böyle davranıyor ve ona iğrenç muameleyle yaklaşmamı istiyordu ?

Müge Desyol : Bu kadar düşünmene gerek yok tatlım . Lütfen rahatsız olma . Yüzünde midemi bulandıran gülümsemesiyle bana bakıyordu .

Müge Desyol : Sadece onunla eğlenmeye çalışabilirsin , ciddi bir meseleymiş gibi algılamanı istemem doğrusu . O yaşaması çokta önemli olmayan biri ve varlığı kimse için bir şey ifade etmiyor .

İçimde kopan parçalar da neydi ? Sinir hücrelerim , damarlarım parçalanmış gibi hissettirmişti . Kanım çekiliyordu .

Müge Desyol : Maalesef doğdu ve yaşıyor . Kimse tarafından bilinmesine gerek yok . Çokta üzerine düşüp kendini yorma tatlım .

KURALDIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin