🧸
🧸
❤❤Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤❤
🧸
BÖLÜM 10
Aldığımız eşyaları üç kişi birden eve taşırken yüzümüzdeki tebessümler hala yerlerinde duruyordu . Evdeki çalışanlar gitmiş sabah vedalaştığımız Tuğrul ve Arda çoktan yerlerinde nöbet tutmaya başlamışlardı .
Eve girer girmez Sinan Beyle vedalaşmıştık . Çok geç olduğu için kalabilirdi belki ama kendisi gitmeyi tercih ettiğinden Araz'da ısrar etmedi .Zaten muhabbet edilse de hala mesafeli davranıyordu . Yavaş yavaş bu durumu aşacağından emindim
. . . . . . . . . . .
Aygün : Bu akşam Dilek'i davet edebilir miyim .
Araz kahvaltısından ayırdığı bakışlarıyla bana bakıp gülümsemişti .
Araz : Olur gelsin .
Aygün : Sen baya yumuşadın gibi bak benden söylemesi . İnadın azalmış gibi .
Araz : Yadırgadıysan inatlaşmalarımla tekrar muhabbet etmek ister misin ?
Ellerimi teslim olurcasına havaya kaldırıp gülümsemiştim , o da benim bu halime gülüp kahvaltısına geri dönmüştü .Aramız gün geçtikçe iyiye gidiyordu . En iyi arkadaşımı sevmesi benim de hoşuma gitmişti .
Dilek'in sevgilisi Koray lise matematik öğretmeniydi ve dünden beri özel ders verir mi acaba diye düşünmeden edemiyordum . Belki Araz'a ders konusunda yardımcı olabilirdi .
Aygün : Aslında aklımdan geçen bir şey var .
Araz 'la tekrar uzun bir süre bakışmıştık , ne söyleyeceğimi merak ettiğini bakışlarından anlayabiliyordum .
Aygün : Yani üzerine çok geldiğimi düşünmenden korkuyorum aslında ama , bir tanıdığım var lisede matematik öğretmeni .
Beni dikkatle dinliyordu .
Aygün : Eğer senin için sorun olmazsa ders konusunda detaylı bir şekilde yardım edebilir mi diye sormak istiyorum .
Boş boş bana bakıyordu .
Aygün : Yani yardımcı olursa derslerin ve notların daha iyi olur . Eğer istediğin bir bölüm falan varsa şimdiden başlaman senin hayrına olur gibi .
Araz : Üniversite düşünmüyorum demiştim .
Verdiği cevaba attığım bıkkın bakışları hiç umursamadan kahvaltısına geri dönmüştü .
Aygün : En azından derslerin için iyi olur .
Araz : İstemiyorum .
Aygün : Araz geleceğin için çabalamaktan neden çekiniyorsun ? Sen kendin ailenin sorumluluktan kaçtığını söyledin . Kendi ayakların üzerinde güçlü bir şekilde durabilecekken neden yönetilmeyi kabul ediyorsun ?
Bakışlarındaki soğukluk içimi ürpertmişti . Sadece onun iyiliğini istiyordum .
Aygün : Sana yardım etmeye çalışıyorum . Bende yolunu zor bulmuş bir gençtim ve ne kadar zor olduğunu anlayabiliyorum . O yüzden yardım etmeme izin ver .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALDIŞI
Romance19 yaşındaki Araz ve 23 yaşındaki Aygün'e eşlik edeceğiz. İki genç arasında yaşanan olaylara dahil olup mutlu son için verilen ikinci şansı nasıl yaşadıklarına şahit olacağız . . . . . . . . . . . Araz : Bana geri dön Ben kendime gelmeye çalışırke...