🧸
🧸
❤❤Lütfen beğeni ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın ❤❤
🧸
BÖLÜM 20
Yüzüme vuran güneş ışığından rahatsız olup uyandığımda Araz'ın çoktan kalkıp gittiğini fark etmiştim . Kesinlikle ona karşı olan mesafemi korumalıydım . Ona yardımcı olan tek insan belki de ben olduğum için yanlış düşüncelere kapılma ihtimali ikimizin canını da yakabilirdi .
Yavaşça yataktan kalkıp rutin işlerimi halledip dolaptan çıkardığım beyaz çizgili pembe kazağım ve beyaz eteğimi giyerek etrafı toparlamaya başladım .
( temsili )
Dün yaşadıklarım ruhsal olarak fazlasıyla yorulmama sebep olmuştu .
Gülce dedikleri kadın Aras'ın annesi olmalıydı . Kim bilir oğlunun bu kadar yalnız bırakıldığını görse nasıl üzülürdü . Tam olarak nasıl öldüğünü bilmesem de artık hayatta olmayışı Araz için büyük bir yara olmalıydı .
Müge denen kadının kendi çocuklarını tanıtmak uğruna ayarladığı davet , Serkan beyin iğrenç kahkahası . Hatırladıkça daha da kötü oluyordum .
Yavaşça evden çıkıp ön bahçeye geçtiğimde bahçedeki iki araç gerilmeme sebep olmuştu . Kim neden gelmişti ? İçime dolan korkuya engel olamadığım için koşarak eve doğru ilerlemeye başladım . Benim yaptığım şey yüzünden Araz zarar görmemeliydi . Kovulmaya ya da herhangi bir yaptırıma razı olabilirdim .
Hızla çarparak açtığım kapıdan geçip salona girdiğimde içeridekilerin yüzündeki şaşkınlık ve benim bünyemdeki endişe karşılıklı bir iki saniye bakışmıştı .
Araz oturduğu koltuktan iyi olup olmadığımı kontrol etmek için ayaklandığında karşısında oturan Serkan bey yüzüne gülümseme yerleştirerek bana bakmaya başlamıştı .
Yanındaki esmer iki çocuk dün tanıttıkları çocuklarıydı . Neden burada olduğunu bilmesem de herkes sakin göründüğü için bende hemen toparlanıp herkesin yüzünü görecek şekilde ayakta durabileceğim bir yere geçtim .
Seda abla yüzündeki hoşnutsuz bakışla beni süzerken hala neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordum .
Serkan Desyol : Bakıcın beni azarlarken onu görmeliydin .
Araz bana bakıp başını eğmişti . Gülümsediğine adım kadar emindim .
Serkan Desyol : Haklı olduğu için gelmiştim ancak , seni gördüğüme de sevindim .
Araz'ın gülümsemesi solmuştu . Başını yavaşça yerden kaldırıp karşısındaki gençlerle bakıştı .
Araz : Önemli değil . Beni boş ver . Yalnız olmaya alıştım ben .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALDIŞI
Romance19 yaşındaki Araz ve 23 yaşındaki Aygün'e eşlik edeceğiz. İki genç arasında yaşanan olaylara dahil olup mutlu son için verilen ikinci şansı nasıl yaşadıklarına şahit olacağız . . . . . . . . . . . Araz : Bana geri dön Ben kendime gelmeye çalışırke...