B.7 Zehir

45 7 15
                                    

Bölüm müziği
Cihan Mürtezaoğlu-Bir Beyaz Orkide
Dedublüman-Çözemezsin

"Gidelim mi artık" dedi Yağız. Başımla onayladım.

****
Yağız'dan

Halamlar daha gelmemişti ve bizde Efil'in isteği üstüne lunaparka gidiyorduk. Şaka gibi, kocaman adam lunaparka mi giderdi?

"Dönme dolaba binelim" dedi ve bilet satan yere doğru ilerledi. Dönme dolaba binemezdim, çok yüksekti. Efil'i de kıramazdım.

****
Bileti almıştık ve şuan sıra bekliyorduk. Sıra bize geldiğinde yanayan oturduk. Birkaç dakika sonra dönmeye başladı. Yere bakmak istemiyordum aslında hiçbir şeyi görmek istemiyordum. Gözlerimi sımsıkı kapattım.

"Neden gözlerini kapatıyorsun?" Dedi Efil. "Göz kapaklarım ağrıyorda ondan" diye yanıtladım. "Pek öyle gözükmüyor ama sen bilirsin" dedi.

"Nasıl gözüküyormuş" dedim ve gözlerimi açıp Efil'in üstüne eğildim.
Anlamaz ifadeyle bakıyordu. Hızlıca inip kalkan göğsüne zıt bir şekilde " Yüksekten korkuyor olabilir misin" dedi.

"Ben ve yüksekten korkmak.. ikisi zıt şeyler" diyerek geri çekildim. Efil'in beni itmesiyle sendelendim ve hızlıca bir yere tutundum. Gülerek "Hıhı evet zıt şeyler" dedi.

****
Günün çoğunu lunaparkta geçirdiğimiz için acıkmıştık, şimdi ise restorana gidiyorduk.

Arabayı otoparka park edip arabadan çıktık. Efil kabanını giyerken bense arabayı kilitliyordum.

"Hadi gidelim" dedim. Otoparktan çıkıp, restorana girdik. "Cam kenarına geçelim mi" dedi Efil. Başımla onaylayıp, cam kenarına geçtik.

Garson geldi, siparişlerimizi verdik.
Efil yüzünü buruşturdu ve karnını tuttu. Sanırım şu şey bitmemişti. "Seni hamile bıraksam şu regl işi çözülür gibi düşünüyorum hm" dedim şakacı bir şekilde.

Yüzü düştü. O sırada yemekler geldi. İç çekip "hamile kalamam" dedi. Neden ki ne olmuştu? Eğer biri dokunduysa diri diri toprağa gömerdim, çünkü o benim ve öyle de kalacak.

"Nedeni?" Diye sordum. Boğazını temizledi "ben.. küçükken yani.. sosyal hizmetlerdeyken, müdür" yutkundu. " Müdür.. taciz etti... zarar gördüm ama yemin ederim ben istemedim.. istemedim" Başını eğdi.

Bir elimle elini tuttum, diğer elimle ise çenesinden tutup kafasını yukarı kaldırdım. "Seninle konuşuyorsam başını eğme, tabiki sen istemedin zorla yaptılar, biliyorum. Peki sosyal hizmetlerin yerini hatırlıyor musun?"

O adamı birde ben döveyim bakalım zevk alacak mı. Başını sallayıp"evet" dedi.

"Tamam şimdi yemeğimizi yiyelim daha sonra otele geçelim halamlar daha gelmemiş, seni otele bırakayım benim biraz işlerim var" Dedim.

"Tamam" diyip yemeğini yemeye başladı.

****
"Kapıyı kilitle ve biri gelirse açma, oda servisi de olsa" dedim. "Kartım olucak onunla gireceğim."

Başını yana yatırıp uykulu sesiyle "Ne zaman gelirsin?" Diye sordu. "Bekleme beni geç geleceğim, uyu" dedim. Sesim sert çıkmıştı. Arkasını döndü ve tuvalete gitti. Bende odadan çıktım.

Gidip alalım şu ***** ifadesini bakalım.

"Alo, yarım saate ****** sosyal hizmetlerin önüne gelin." Kapattım.
Efe, Ege ve Salih'i aramıştım.

****
Bizimkiler yarım saat sonra sosyal hizmetlerin olduğu yere gelince arabadan indim, beni görüp bana doğru geldiler.

"Evet niçin sosyal hizmetlerin önünde duruyoruz?" Dedi Efe. "Müdürlük işimiz var Efecim, korktuysan dışarda bekleyebilirsin" dedim.

Gün Doğuşuna YakınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin