Bölüm 3: Ayrılış

281 7 0
                                    


Yarın sabah erkenden yola çıkacakları için ikisinin hâlâ bagajlarını toplaması gerekiyordu, bu yüzden fazla konuşmadılar ve eve döndüler.

Yu Bing içeri girer girmez oturma odasında sadece Bayan Yu ve Yu Pan'ın olduğunu fark etti. Atmosfer biraz kapalıydı. Bayan Yu kanepeye yaslandı ve gözlerinde öfkeyle kollarını göğsünün önünde çaprazladı.

“Yu Bing, seni sürtük! Köyü inşa etmeye gönüllü olma konusunda neden bu kadar proaktif olduğunuzu merak ediyordum. Yani bundan bahsetmek için inisiyatif kullandın çünkü Yao Nian'ın da gideceğini biliyordun! Acı çekmenden korktuğum için sana bu kadar para ve pul bile verdiğimi düşününce. Pulların yarısını çıkar ve bana geri ver. Yanında sadece beş yuan götürebilirsin!” Bayan Yu dik oturdu ve Yu Bing'i işaret etti.

Yu Bing, Bayan Yu'nun yanında bacak bacak üstüne atmış ve kavun çekirdeklerini yerken sanki iyi bir gösteri izliyormuş gibi oturan Yu Pan'a baktı.

Yu Pan'ın yeniden anlaşmazlık yaratmaya başlamış olması gerektiğini anlamıştı. Yu Pan 20 yaşının biraz üzerinde olmasına rağmen mahallede dedikoducu bir kadın olarak ünlüydü.

Yu Bing daha önce de ölmüştü, peki Bayan Yu'nun tehdidinden nasıl korkabilirdi? Çaresizce şöyle dedi: “Annem kırsala gitme amacımın saf olmadığını düşündüğü için gitmeyeceğim. Parayı ve yiyecek pullarını daha sonra çıkaracağım.”

Bayan Yu dondu ve kavun çekirdeği yiyen Yu Pan da durdu.

Aslında bu gerçekten de Yu Pan'ın işiydi. Eğer Yu Bing evden ayrılırsa artık ona zorbalık yapacak kimse kalmayacağını hissetti. Yu Bing'in azarlandığını görmek için annesinin önünde bazı yalanlar uydurdu.

Bayan Yu, daha fazla para ve pul kesintisi yapmak için bunu bir bahane olarak kullanmak istedi.

Ne yazık ki bilmedikleri şey, önlerindeki Yu Bing'in artık tanıdıkları kişi olmadığıydı. O, Yu ailesinin acı çekebileceği ve acımasızca sömürebileceği biri değildi. Artık sessizce direnen, direnmeye cesaret edemeyen biri değildi.

Bayan Yu masaya çarptı ve kükredi, "Seni sefil kız! Beni tehdit mi ediyorsun?!”

Yu Bing koltuğa doğru yürüdü ve oturdu. Göğsünü tuttu ve rahatsız bir ifadeyle şöyle dedi: “Anne, henüz kırsala gitmedim. Artık bu noktadan vazgeçmem için çok geç değil. Aniden göğsümde hafif bir ağrı hissettim.

Yu Pan gözlerini genişletti. Görünüşe göre durum biraz kontrolden çıktı. Beklenmedik bir şeyin olmasından korkuyordu. Yu Wu kesinlikle gitmezdi. Sonunda giderse onun için her şey biterdi.

Yu Pan aceleyle Bayan Yu'nun kolunu tuttu ve kulağına fısıldadı, “Anne, hayatının geri kalanında geri dönemeyebilir. O hasta bir insan. Ailemiz artık onun yemeğinin parasını ödemek zorunda kalmayacak. Ne olursa olsun bu pullar ve para buna değer!”

Bayan Yu'da plan yapıyordu. Bu dönemde bağlantılar yoluyla iş bulmak gerçekten zordu. Oğlu henüz iş bulamamıştı. Bu sefer bir bahaneyle bu hasta kişiyi uğurlayabilirdi. Sadece boşluğu doldurmakla kalmadı, aynı zamanda paradan da tasarruf etmelerini sağladı. Gerçekten karlı bir anlaşmaydı.

“Yu Bing, seni kontrol edemeyeceğimizi düşünme. Utanç verici bir şey yapmaya cesaret edersen bacaklarını kırarım! Seninle tüm bağlarımı koparacağım!” Bayan Yu tehdit etti.

Geçmişte Yu Bing paniğe kapılır ve ebeveynlerinin kızacağından korkardı. Ancak şu anda sadece sakin hissediyordu ve artık onlara karşı kibarmış gibi davranmak istemiyordu. Sadece sakin bir şekilde şöyle dedi: “Yarın yola çıkıyorum. Önce eşyalarımı toplayacağım."

Bunun üzerine ikisini birbirine bakarken bırakarak odasına döndü.

Ertesi sabah, saat yediden hemen sonra, Yu Bing içinde kıyafet bulunan iki büyük çantayı, içinde sıcak su şişesi bulunan bir file çantayı, bir leğeni, bir beslenme çantasını ve sabah annesinden uğruna savaştığı yiyecekleri aldı. . Köyü inşa etme yolculuğuna tek başına çıktı.

*Tren istasyonu.*


Tren istasyonu hareketliydi. Hepsi çocuklarını gönderen ebeveynlerdi. Yu ailesi dün gece ve sabah olanlardan dolayı hala kızgındı, bu yüzden onu göndermeye gelmediler.

Yu Bing tüm gücüyle arabaya bindi ve koltuğunu aradı. Çok uzakta olmayan Jiang Chun'un onu zaten gördüğünü gördü. Jiang Chun'un onu görmeyeceğinden korkan Yu Bing ayağa kalktı ve güçlü bir şekilde ellerini salladı.

Yu Bing bugün ilk kez gülümsedi. "Chun Chun!"

"Gel, ağır olanı bana ver." Jiang Chun ileri doğru birkaç adım attı ve kıyafetleri koltuğa getirdi. Arkasını döndü ve koltuğun altına yerleştirmeden önce ağı aldı. Yu Bing'i iç koltuğa oturması için çekti.

BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin