Bölüm 52: Nimet

71 8 0
                                    


"Kayınbiraderi, Yu Bing henüz bebeği kucağına almadı, değil mi?" Song Li ona hatırlattı.

Wang Yun nazikçe alnını okşadı ve oğlunu yatağın içinden bir gülümsemeyle kaldırdı. "Evet. Az önce Yu Bing'i gördüğüme o kadar sevindim ki sana bebeğimizi göstermeyi unuttum. Küçük Hazine ona taktığımız bir lakap. Hazır bahsetmişken, Küçük Hazine seni ilk kez görüyor."

Yu Bing, Wang Yun'un kollarında uyuyan çocuğa boş boş bakarken anında büyülendi.

Küçük Hazine'nin kafasında sadece birkaç tel saç vardı. Kirpikleri uzun ve kıvırcıktı, küçük ağzı ise hafifçe açıktı. Şu andaki kargaşa onu uyandırmadı.

Bunu gören Wang Yun, oğlunu Yu Bing'e verdi ve şakacı bir şekilde fısıldadı: "Onu tut. Küçük Hazine'yi kurtardın. Önyargılı olduğum için beni suçlamayın. Sadece senin iyi şansından faydalanmasını istiyorum.”

Wang Yun'un sözlerini duyan Yu Bing biraz etkilendiğini hissetti ve gözleri biraz kızardı. “Ellerimde çok fazla bakteri var. Önce ellerimi yıkayacağım."

Bunun üzerine tuvalete gitti.

Yu Bing, bırakın ailesi tarafından şanslı sayılması şöyle dursun, iki yaşamı boyunca hiç çocuk taşımamıştı. Önceki yaşamında şehre döndükten sonra kız kardeşinin çocuğu olmuş ancak vücudu zayıf olduğu için hastalığın çocuğa geçmesinden korktuğu için onu taşımasına izin vermemiş.

Yu Bing önceki hayatında hep bir çocuk istemişti ama sonunda hiç çocuk sahibi olmadı ve her zaman yalnızdı.

Duygularını ayıkladıktan sonra odaya döndü ve Küçük Hazine'yi dikkatlice yanına aldı. Song Li ona onu nasıl tutacağını öğretmeye yardım etti. Yu Bing kucağındaki bebeğe gülümsedi.

Song Jian, işten sonra odasına döndüğünde Yu Bing'i gördüğüne çok sevindi. “Yu Bing burada! Song Li, acele et ve kantinden biraz yiyecek al."

Bayan Song, iş yeri oldukça uzakta olduğundan öğle vakti eve gitmedi. Song ailesi öğlenleri ofis kantininden yiyecek alıyor, geceleri yemek pişiriyordu. Song Jian, Yu Bing'in buraya geleceğini bilmiyordu, bu yüzden yalnızca her zamanki miktarını aldı.

Yu Bing, Küçük Hazineyi yatağa koydu ve yiyecek almak üzere olan Song Li'yi aceleyle durdurdu. "Gerek yok. Şimdi ayrılmaya hazırlanıyorum. Hala yapılmayı bekleyen daha çok işim var!"

Başkan Song ve Song Jian işten eve birlikte geldiler. Yu Bing'i gördüklerinde sıcak bir şekilde şöyle dediler: "Gelmeniz nadirdir. Yemekten sonra geri dönebilirsin."

Yu Bing, Song ailesinin ona bu kadar sıcak davranmasını beklemiyordu ama onlara teşekkür etmeye geldi, bu yüzden başka bir yemeği bedavaya yükleyemezdi. Aceleyle gülümsedi ve reddetti, “Başkan Song, gerçekten buna gerek yok. Bugün Rahibe Yun'u ve Küçük Hazineyi görmeye ve size teşekkür etmeye geldim."

Başkan Song doğal olarak Yu Bing'in neye minnettar olduğunu biliyordu. Elini salladı ve gülümseyerek şöyle dedi: “Gücünle yerin için savaştın. Sun ailesinin sorunu onların hatasıydı. Ben sadece kanunları uyguluyordum."

Yu Bing zihinsel olarak 18 yaşında değildi ve önceki hayatında toplumun zulmünü deneyimlemişti. Ne kadar yetenekli ve masum olursa olsun, Başkan Song soruşturmaya müdahale etmeseydi, Sun ailesi gerçekten gerçeği çarpıtmak isteseydi, durumu tersine çevirebilse bile misillemeye maruz kalacaktı.

Ayrıcalıkları bir kenara bırakarak, yalnızca adil davranılmasını isteseniz bile bazen bunu yapacak güce sahip olmanız gerekirdi.

Yu Bing başka bir şey söylemedi. Sadece Başkan Song'a baktı ve ona teşekkür etti. "Başkan Song, ne olursa olsun size teşekkür etmeliyim!"

Başkan Song, Yu Bing'in ifadesine bakarken, Yu Bing'in yaşının ötesinde ne kadar bilge olduğuna hayret etti.

Song Li gençliğinden beri çok iyi korunuyordu, bu yüzden oldukça saftı. Yu Bing'in Song Li ile daha sık etkileşime girmesini istiyordu.

Bu nedenle parlak bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: “Artık birbirimize teşekkür etmeyelim. Gelecekte bir aile olacağız. Başkan Song kulağa çok resmi geliyor. Yu Bing, gelecekte bana Song Amca de.''

Daha sonra Song Li'ye şöyle dedi: "Song Li, Yu Bing senin kadar yaşlı ama senden çok daha yetenekli. Gelecekte ondan ders alın.”

Song Li ağzını kapattı ve kıkırdadı. "Biz bir aile değil miyiz? Kayınbiraderi Yu Bing'i vaftiz kız kardeşi olarak kabul etti."

Wang Yun, ona süreci anlatırken gülümsedi. Başkan Song bir kez daha Yu Bing'in eve daha sık gelmesine izin vermenin doğru seçim olduğunu hissetti.

Sonunda Song Jian ve Wang Yun, Yu Bing'i akşam yemeğine kalmaya zorladı.

Akşam yemeğinden sonra Bay Song, Tarım Bürosundan bir traktör ödünç almasını istedi. İlçe hükümetinden, Tarım Bürosu'nun bir komün traktörü kullanması gerektiğini belirten bir bildirim aldı, ancak bunun ne işe yaradığını bilmiyordu.

Yu Bing bir an düşündü ve şöyle dedi: "Görevli liderden ilçenin banliyölerinde büyük bir tarım üssü inşa edeceğimizi duydum. Misyonumuz 150 dönümlük çorak araziyi geri kazanmak ama bunun nasıl yapılacağını bilmiyorum.”

Song Jian bunu duyunca kaşlarını çattı ve şöyle dedi: "Görünüşe göre tarım ürünlerinin arz ve talebini hafifletmeye hazırlanıyorlar."

Bay Song, Song Jian'ın bunu düşünebilmesinden çok etkilendi.

BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin