İlahi bakış açısı
Bu kız gerçekten bir aptaldı. Kamera odasında bilgisayarın önüne oturmuş 7-8 takım elbiseli adam bilgisayardan kaçmaya çalışan kadını izliyorlardı. Arada sırada kadın hakkında konuşuyorlardı ama genel olarak eğleniyorlardı. Kaçırdıkları çoğu kadının aksine bu kadın güzel ve çekici olmasının yanı sıra zekiydi de .
Bodrumdaki odada yaptığı herşeyi kameradan izlemiş ve hayran kalmışlardı. Kadının bilerek yere devrildiğinin ve yaptığı oyunu çoktan anlamışlardı. Ama isteseler bu planı bir saniyede bozabilirlerdi. Nedense kadının hareket ettikçe sıyrılan elbisesi çok ilgilerini çekmişti. Kadının iyi para edeceği belliydi hatta belki açık arttırmaya bile gidebilirdi. Fazla saf ve temiz olduğu belliydi ama onun için üzülemiyorlardı. Oysa kadın kaçak kadın ticareti çetesine düştüğünü bilmiyordu bile.
O takı dükkanı koca bir tuzaktı. Genelde tüm kadınlar o tuzağa düşer ve takı dükkanına girerdi. Giren kadınlar bayıltılıp satılırdı. Bu işte devamlı müşteri olan birçok iş insanı vardı. Orta yaşlı ve fazla çekici olmayan kadınlar genelde tek gecelik kiralanırdı. Oysa Ece gibi genç ve çekici kadınlar zengin adamlar tarafından direkt satın alınırdı. Bunların çoğu zengin adamlara metres olarak satılırdı. Müşteriyi memnun edemeyen kadınlar pek işe yaramadığı için öldürülürdü.
Genelde tüm kadınlar müşteriyi memnun etmek için-hayatta kalmak için- elinden geleni yapardı. Bu kadının sadece güzelliğiyle müşteriyi memnun edebilirdi. Böyle bir güzelliği ellerinden kaçıracak kadar aptal değillerdi. Binada her yer kameralarla kaplıydı ve kaçış yoktu.Şuana kadar çok az kadın kaçmaya kalkışmıştı ama bu kadar ileri gidebilen yoktu. Sabırları tükenmişti.
Kadın yarım saattir başı boş bahçede dolanıyordu ve kadının hiç birşey yapamaması onları neşelendiriyordu. Kadının iyice yorulduğunu ve halsizleştiğini fark edince rahatladı . En azından fazla bela olmayacaktı. Az sonra kadın taşa takılıp yere düşünce öndeki adam kahkaha attı. "Kendi mezarını kazıyor haberi yok" herkes adamın sözüyle buz kesti .Öndeki sandalyede oturan adam birden "gidin ve getirin o aptal sürtüğü patron öğrenirse bitirir bizi" adamın sesiyle iki adam ayaklandı ve kadını almak üzere ayaklandı.
Aynı adam hızla " kadını hazırlayın hemen satılması gerek yoksa başımıza dert olur " dedi. Adamlar az da olsa üzüldüler bu güzelliğin erken gitmesi kötü olmuştu. Kapının önündeki iki adam kafalarını sallayarak odada çıktı. Diğerleri ise kameradan izlemeye devam ettiler.
Böyle bir bölüm aklımda yoktu aslında zaten oldukça (fazlasıyla) kısa bir bolüm. Sadece kafalardaki soru işaretlerini kaldırmak için ekledim. Dün fazla bölüm attım zaten. Bir değişiklik olmadığı sürece bugün başka bölüm atmam büyük ihtimalle. Keyifli okumalar. Hala keşfedilmeyi bekliyorum ve kurgu çok yeni tanıdıklarınıza veya arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın. (Beğeni ve yorumları da unutmayın) ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKI DÜKKANI
Teen FictionEce'nin tek istediği arkadaşının doğum günü için bir hediye almaktı. Ama girdiği dükkan basit bir dükkan değildi. Kadın ticareti ile ilgilenen bir çetenin şubesiydi. Ece o çeteden zekasıyla kurtulmuştu. Fakat Ece'nin vicdanı bunu yapanların serbest...