XIV.

1.2K 130 75
                                    

"Buna gerek yok, Jungkook. Beni kendi evime bırakır mısın? lütfen." Taehyung ona hızlıca karşı çıkmaya başladığında gözleri Jungkook'un gözleriyle buluştu. Taehyung tam bir kez daha ağzını açmıştı ki Jungkook'un bakışlarıyla susarak önüne döndü. Daha fazla itiraz etmeyecekti.

***

Jungkook eve girdiğinde gözü ilk olarak duvardaki saati buldu. 01.20. Bu kadar geç olduğunun farkına bile varmamıştı. Taehyung onun arkasından ilerlerken fısıldayarak konuştu. Eunhwi ortalarda olmadığına göre uyuyor olmalıydı. "Oha! bayağı geç olmuş... hiç fark etmedim bile."

Jungkook tepki vermeden ışıkları açtı ve ardından Taehyung'a dönerek konuşmaya başladı. "Uyumak istiyorsan aynı odaya gidebilirsin. Ben biraz daha ayakta kalacağım." Taehyung'un yanıtını beklerken yavaşça ceketini çıkardı ve koltuklardan birine fırlattı.

"Peki, teşekkür ederim Jungkook..." Taehyung onu izlerken konuştu. Gözleri ağırlaşmaya başladığında kendini yatağa atıp dinlenmek istiyordu. Jungkook yanıt olarak kafasını sallayıp mutfağa doğru gittiğinde, Taehyung yavaş adımlarla odaya doğru ilerlemeye başladı. Yavaşça kapıyı aralayıp içeri girdiğinde ilk iş ışıkları yaktı ve montunu yatağın kenarına bıraktı. Nefesi de gittikçe ağırlaşıyordu. İlk önce yatağın üzerinde bağdaş kurarak oturdu. Uykusu kaçmıştı. Bir süre bekledikten sonra yavaşça battaniyenin altına girdi. Bu sırada telefonunun ekranı aydınlandı. Eline aldığında Jungkook'tan bir mesaj geldiğini gördü. Heyecandan titreyen elleriyle sohbete girdi.

*Kaba adam adlı kişiden bir mesaj*

Kaba adam
Uyudun mu?
Kahve içmek ister misin?
01.37

Taehyung
Ben kahve sevmem ki
Tadı çok acı
Ve uykumu kaçırıyor 😓
01.37

Kaba adam
Sana sıcak çikolata yapabiliri|
Sıcak çikolata yapmamı ister mis|
Uykunu kaçıran tek şeyin kahve
olduğundan emin misin?
01.37

Taehyung
Bilmem
Değilim desem?
01.38

Kaba adam
Aşağıya gelip konuşmak ister mi|
Anlatmak istersen yazabilirsin
01.40

Taehyung
Anlatacak bir şey yok ki
her şeyi söyledim zaten
01.40

Kaba adam
Öyle olmadığını ikimiz de biliy|
Peki
Öyle olsun bakalım
01.42

Kaba adam
Sıcak çikolata sever misin?
01.45

Taehyung
Çok severim|
Evet
Neden?
01.45

Kaba adam
Kahve yerine yanlışlıkla
Sıcak çikolata yapmışım
İçmek istersen gelebilirsin
Mutfak balkonundayım
01.46
görüldü✓✓

***
(Jungkook'un ağzından)

Taehyung mesajı görüp sohbetten çıktığında telefonu karşımdaki masanın üzerine koydum. Bir süre onun gelmesini bekledim. Hiçbir hareketlilik olmadığını görünce telefonu elime aldım ve sohbetimize girdim.
Nedenini bilmediğim bir şekilde, şortumun açıkta bıraktığı bacaklarım titriyordu. Onu davet ettiğim için miydi?

İlkbaharın hafif esintisi saçlarımı hafifçe hareket ettirirken önümde duran sıcak çikolata kupasına baktım: Onun için yapmış olmama rağmen yalan söyleyerek yanlışlıkla yaptığımı söylediğim sıcak çikolata kupasına.

lil broHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin