Medya: Rüya ve İpek
Cemre'nin ağzından
Rüya yı görmemle şok olmuştum. Koşarak sarıldım ve 'Cok değişmissin az daha tanımıyodum.' dedim. O da 'Sen de öyle çok özlemişim' dedi. 'Bendee' diyip tekrar sarıldım. Bizimkilere baktığımda nolduğunu anlamamış şekilde duruyolardı. Hemen Rüya yi alip yanlarına gotürdüm. 'Ece tanımadın mı ? Birinci sınıfta aynı sınıftaydık. Çok iyi anlaşırdık. Tabi o zamanlar şişko bir şeydi. Evrime kafa atmış resmen.' ses çıkmayınca tekrar 'Tanimadın mı?' dedim. 'Ben birinci sınıfta kendimi hatırlamiyorum onu nasıl hatırlıyim' dedi Ece. Pekala haklıydı. Unutkan biriydi ne de olsa. Tanıştırmam gerekiyordu degil mi. Rüya ya dönüp 'Ece ve Selin' dedim. Ece soğuk şekilde 'memnun oldum' diyip elini sıktı. Selin ise direk sarıldı ve mutlu bir şekilde 'memnun oldum' dedi. 'Zamanla alışır Ece boşver' dedim. Öyle olucaktı. Belki iyi gelicekti bize yeni arkadaşlar.
Bir yere oturup eskilerden konuşmaya başladık. Ece az da olsa hatırlıyodu. Selin pek bisey anlamadığından Ruya nin kardesini cagirmaya gitti. Adı İpek miş. O da bizimle yaşıtmış. İki dakika sonra Selin ve İpek geldi. İpekle de konustuk kaynaştık. Sanki bir an eski neşemize kavuşmaya başlamıştık. Hem daha açık konusabiliyoduk. Erkeklerin yanında her sey konusulmuyo biliyosunuz.
Bir hafta sonra
Artık erkeklerin yeri doluyo gibiydi. Her gun bulusuyoduk Ruya ve İpekle.
Rüya, iyi saf bi kız. Zaten eski arkadaşım. Severim. Düz koyu kumral saçlı.Sıcakkanlı biri. Konusması felan tatlı. Komik biri. Bazen fazla komik oluyo (!)
İpek te kahverengi dalgalı saçlarıyla güzel kız fakat biraz soğukkanlı ama bize alıştığında soğukkanlılığı yok oldu galiba.Burak gittiğinden beri ilk defa bugün mekanımıza gitme fikrini almıştık. Ve hepbirlikte gittik. Otururken İpek in 'Napıyoruz?' sorusuyla Ece ve Selin le bakışıp gülümsedik ve 'Eskiden ne yapıyorsak onu.' dedim. Ruya ve İpek hiç bir şey anlamamışlardı normal olarak. Ece de farketmiş olacak ki telefonunu çıkarıp 'Tabi ki de adam işletmek.' diyip sırıttı. Süper. Eskiye dönüyoduk yavaş yavaş.
Adam işletmeye devam ediyoduk. Ama Rüya pek sıcak bakmıyodu bu fikre. Belki korkuyodu. Çünkü hic sesini çıkarmıyodu biz adam işletirken, İpek in aksine. İpek baya alışmıştı hatta bizden çok konuşur olmuştu. Rüya yi anlamiyorum. Böyle eğlenceli bir şey sevilmez mi ya ?Derken Ece nin telefonunun sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Ece herzamanki umursamaz tavrıyla telefona baktı ve gözleri büyüdü. 'Galiba isletelim derken işletiliyoruz.' demesiyle hepimiz tutuşmuştuk.