Çığlık

135 12 0
                                    


Multimedya : Gökhan

Kafamı kaldırdığımda herkes birbirine şaşkın şaşkın bakarken Selin in telefona bakarak ağladığını gördüm. Cemre'nin de Selin'i sakinleştirmeye çalıştığını,erkeklere baktığımda ise birbirlerine baktıklarını gördüm. Neler olmuştu ki beş dakika içinde diye düşünürken Selin gene arıyor bu çocuk diye söyleyince bişey olduğunu anladım ve 'neler oluyor' dedim. Onlarda hepbir ağızdan Gökhan arıyor diyince telefonu elinden aldım ve açtım. Açar açmaz 'Hakan Kaya kimin babası?' diyince direk telefonu kapattım.

Anladımki işte şimdi tam anlamıyla sıçmıştık ama birimizin soğukkanlı olması lazım ve sakince düşünmesi lazım o da kim oluyo tabikide ben diye düşünürken en sonunda Gökhan'ın tekrar tekrar aradığını gördüğümde Gökhan ın vazgeçmiycemi anladım ve telefonu açtım. Hepsi bana anlamaz bakışlarla bakarken tam konuşmaya başlıycaktım ki Burak ordan telefon benim ve dediğin adam benim babam demeseydi konuşabilirdim. Şimdi ben onlara anlamsız bakışlarla bakarken erkekler kendilerinden emin duruyolardı. Selin'e baktığımda biraz sakinleşmiş görünüyodu. Gökhan 'doğru söylediğinizi nerden bilicem' demesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve gruba bakıp ne diyceğimi düşündüm. Lanet olsun başka zaman olsa aklıma birsürü şey gelirdi ama şu an hiçbir şey gelmiyordu. Ama şahsen ben olsaydım bende inanmazdım bu yalanlara tekrar Gökhan ın konuşmasıyla telefona baktım anlaşılan hala doğru söğlediğimize inanmıyodu ve de inanacağada benzemiyodu.

Gökhan 'o zaman telefon sahibiyle sabaha kadar whatsapptan konuşucaz' demeseydi belkide şuan her şey daha iyi olabilirdi ama hepimiz anladık ki gerçekten bok çukuruna girmek üzereyiz. Burak telefonu elimden alıp telefon benim hat ise arkadaşımındı uzatmasan artık dedi ama Gökhan ı tanıdığımız kadarıyla uzatacağını bütün grup biliyodu ama elimizden bişey gelmiyodu. Gökhan 'eğer benimle whatsapp tan konuşmazsanız bu numarayı oruspu diye dağıtırım' demesiyle ağzım açık kaldı. Görünüşe göre sadace benim değil bütün grubun böyle. Selin'in ağlaması siddetlenmisti cidden şu an bok çukurundaydık. Sadece Selin değil hepimiz yanmıştık işte.

Herkese tek tek baktığımda herkesin gözünde gördüğüm tek şey çaresizlikten başka hiçbir şey değildi. Bir tek Burak kendinden emin duruyodu ve napıcağını ben bile kestiremiyorum. Dedim 'Burak bu neyin kafası'. Burağın napıcağını düşünürken nihayet Burak konuştu ve 'tamam telefon benim arama fikride benim demiştim sana o zaman benimle konuşucaksın benle sabahlıycaksın sana numaramı veriyorum' dediğinde bağırmamak için kendimi zor tuttum. Zaten elinde bir numara vardı bir tane daha numara veriyoruz hangi akıllı bunu yapar bana bi söylermisiniz. Aklıma gelen şeyle direk telefonu aldım ve 'sana nasıl güveneceğiz ki zaten elinde bir numara var ve bir tane daha veriyoruz ilk numarayı dağıtmıycağını nerden biliyoruz?' dedim nihayet konuşmuştum ve dediğime gruptan katıldıklarını belli eden sesler duydum ve Gökhan 'numarasını veren çocukla sabaha kadar konuşcaz, ilk numarayı o zaman silerim ama konuştuğum çocuğun numarası bende kalacak' dedi. Şimdi napacağımızı bilmiyordum birinden biri gidicekti Burak ta Selin in numarasını silsin benimki dursun dedi bize dönerek.

Burak Gökhan a 'tamam kabul sana mesaj atarım ben whatsapptan' dedi ve telefonu kapattı kapatır kapatmazda Selin direk Burağa sarıldı ve teşekkür etti Burak ta önemli olmadığını söyledi ama cidden önemli olduğunu herkes biliyordu ve aniden Burağın konuşmasıyla herkes ona döndü ve arkadaşlar sanırım biz bir şey unuttuk diyince hepimizin çığlık atması bir oldu galiba şu an gerçekten bitmiştik.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin