Yaptın Yine Yapacağını

83 12 0
                                    


Medya: Faruk, Nazlı

Ece'nin ağzından

Faruk telefonda nazlının dediğini duymuştu. Arkadan bi ses 'Birileri Faruk'u çok beğenmiş' diyince gerçekten duyduğunu hepimiz anladık ve Nazlı'ya gülmeye başladık. Nazlı bi yandan 'ya nasıl tatlı gülüyo' diyince Rüya'da s'en bidaha gülme' dedi. Çocuk cidden talı gülüyodu. Nazlı'da 'rezil oldum' dedi. Faruk'un telefonu kapatacağını anlayınca direk Nazlı'nın eline verdim telefonu ve bişeyler konuş dedim dudaklarımı hareket ettirip, O da anladığını belli edercesine gözlerini açıp kapatıp telefonu elimden aldı ve
-Alo dedi
+Alo dedi Faruk ta
-naber
+ iyi senden
- iyiyim dedi sonra ben Nazlı ya kaç kişilermiş sor dedim. Nazlıda
-yanında biri var mı dedi
+ evet kuzenim ufuk var tanıyo musun?
- evet tanıyorum da beni hatırladın mı
+hayır hatırlamadım tanışıyo muyuz?
- evet ,hatta senle buluşup konuşmuştuk o zamanlar abin kardeşin kuzenlerin vardı yanında diyice farukta
+konuştukmu biz cidden dedi
-evet dedi sonra bi kaç dakka bekledikten sonra 'istiyosan sana ipucu vereyim' dedi. Bu kız ustalaştı iyice.
+ söyle bakalım diyince direk bana baktı galiba ne diyceğini bilmiyodu aptal sonra
-hatta abinde gelmişti o gün diyince anlamadı sonra tekrar diyince anladı ve 'hatta o gün abinde gelmişti sonradan kız kardeşin gelmişti' dedi 'bence bu sana yeter '
+ ben niye hatırlamıyorum ya
-neden hatırlamıyosun dedi hatta instagramdan seni takip etmiştim
+ dur ya hatırlamaya çalışıyorum dedi cemreler sohbetten sıkıldık falan diyince kapatmak zorunda kaldık ve 'neyse biz seni ararız faruk' dedik kapattık ama nazlı galiba bu duruma sinirlenmiş gibi duruyodu' neyse on dakka daha oturunca nazlı'nın annesi çağırdı bizde evlere gittik. iki gün üst üstte mekana akşam üstü gittik ve hepsinde Faruk u aradık ama sadece nazlı konuşuyodu ve o konuşmak istiyodu aptal ya . bugün gene akşam üstü gittik mekana gene faruk u arıycaz sonra aldım özele aradım Faruğu sonra 'alo' dedi nazlı birden ya sese bak ya diyince Faruk sesli bi şekilde güldü ve arkasında anıran bi çocukta Faruğun tatlı gülüşünü yok etti Nazlı gene birilerine rezil oldu ama umursamadan 'yanında birilerimi var' dedi O da 'evet' dedi sonra Nazlı her zamanki soruları sordu Faruk cevapladı sonra Nazlı 'yanında kimler var' dedi O da 'arkadaşlarım takılıyoz gelsenize' diyince nazlı bu faruk değil lan dedi sonra biri 'siz niye bu çocuğu rahatsız edip duruyonuz' dedi sonra cemre 'sanane' dedi sonra başka bi ses 'meraba' diyince nazlı 'sen kimsin' dedi o da 'ben berk ata' dedi sonra nazlıda bana bakıp 'şimdi siktir git' dedi sonra telefonda anıran daha doğrusu gülmeye çalışan grup telefonun hoparlörlerini sikti. Sonra Faruk 'şarjım bitiyo, kapanırsa kusura bakmayın' dedi Nazlı da 'önemli değil' dedi Faruk 'yüz yüze görüşsek ya' diyince Nazlı 'olmaz' dedi sonra Faruk 'o zaman bu konuşmada olmaz' diyip kapattı hepimiz telefona öyle bakarken Nazlı 'kapatma' diye bağırdı ama boşuna bağırmıştı çünkü çoktan telefon kapanmıştı tekrar arayınca telefonun kapandığını anladık ve aramayı kestik. Artık evlere dağılsak iyi olurdu Nazlı birden .neden sinemaya gitmiyoruz ki? Artık yavaş yavaş tek eğlencemiz adam işletmekten sıkıldım.' diyince selin ipek ve rüya da ona katılmıştı Cemre olur gidelim dedi sonra bana baktılar bende 'Beni bulaştırmayın gidin siz' diyince itiraz ettiler felan onları dinliceme giderim daha iyi. Sonra 'Neyse gideriz' dedim. Sevindi kasarlar. Rüya 'Artık eve gitsek iyi olur erkenden gideriz' dedi sonra ayaklandık ve apartmana doğru gittik hepimiz aynı apartmanda oturuyoduk sonuçta. Apartmana girdikten sonra herkese iyi geceler diyip eve girdim biraz uyusam iyi olucaktı galiba. Onların aksine evde kimse yoktu direk uyudum.

Herkese 'yarım saat sonra aşşağıda olun gidelim artık xx' yazıp gönderdim bugün avm ye gitcektik biraz gezip sinemaya giderdik heralde hemen hazırlanıp aşşağı indim indiğimde herkes vardı bi tek nazlı yoktu iki dakka bekledikten sonra Nazlı geldi ve avm nin yolunu tuttuk sonra Nazlı 'hadi sinemaya gidelim' diyince herkes olur dedi sinemaya gittik. Rüya hemen 'korkuya gitmiyosak beni hiç yormayın oraya kadar' dedi Selin 'hayır olmaz' dedi sonra Nazlı 'komediye gidelim' deyip bana göz kırptı naptığını ilk başta anlamadım ama sonradan sadece Selin inansın diye söylediğini anladığımda güldüm. Valla aptal dı bu kız Cemreyle azlıya paraları verdikten sonra biletleri alıp geldiler aslında Selin'in şimdi konuşmasını hiç çekemiycem çünkü sabah zaten annemle babama sinirlendim boşandığı halde hala kavga ediyolar benim kararım sormadan benim kimde kalcağımı konuşuyolar şahsen babamda kalcam ve kalmaya devam edicem hiç bişey beni annmede kalmama ikna edemez abi ben böyle düşünürken bişeye takıldım ve düşüyodum son anda rüya kurtardı ve düşmemein sebebine baktığımda kaltağın biri ayağını uzatmıştı zaten sinirlerim bozuktu bi de bu çıktı kızın yanına gittim direk

nazlının ağızından

Ece ye baktım çok sinirliydi ve kızın yanına gidip kolundan tutup kaldırdı ve o ayağını çeksene kızım dedi sonra kız aynı sürtük gibi bak abartmıyom ama aynı sürtük gibi 'sanamı sorcaggm yagg' dedi ben Ece'nin yerinde olmuş olsam çoktan dalarım diye düşünürken Ece bi anda kızın saçını tuttu ve 'evet bana sorucaksın' dedi kızda 'öylemi yagg' dedi gruba baktığımda herkesin kıza dalcağını belirten yüz ifadeler vardı kız 'saçımı bırakmassan seni döverim çabuk bıraaak' dedi Ecede o sinirle kıza yumruk attı ve 'kim kimi dövcekmiş duyamadım' dedi sonra arkadan bi baktım sürtüğün arkadaşı güvenliği çağırmış ve güvenlik koşarak bize geliyo birden güvenlik geliyo diye bağrınca baktılar ve koşmaya başladık Ece birden 'Farklı mağzalara gidin saklanın' diyince herkes bir yere dağıldı bende gidiyim bari diyip bi mağzaya girdim direk deneme kabinlerinden birine girdim ve kapıyı kitledim ve arkamı döner dönmez bağırmamak için kendimi zor tuttum. ya şu an halusinasyon görüyodum yada gerçekti karar veremiyodum çünkü karşımda duran Faruktan başkası değildi yine şansım bana yaptı yapacağını ama bu sefer götüyle gülmeyi ihmal etmememiş gibi duruyodu.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin