Medya: Arya
Ece'nin ağzından
Kıl payı kurtulmuştuk.Selin ve Nazlı arabaya biner binmez derin bir oh çektiler.Bu hallerine gülmüştük.Ama Faruk ve Ufuk onları görmüştü.Bir daha aramayız herhalde dememe kalmadan Nazlı Faruk'u aradı ve "kötü bir karşılaşmaydı ama sevdik sizi."deyip kapattı.Deli bu kız ya.
Eve vardığımızda Nazlı "hadi bize gidelim annemler iki gün yoklar."dedi.Tabiki hemen kabul ettik.Cemre"Ayra'yı arasana Ece gelsin."dedi.Valla çıldırmış bunlar.Ayra Faruk'un kardeşi.Numarasınıda ondan almıştım zaten.Neyse benim için hava hoş,hemen aradım ve çağırdım."Abime görünmeden gelebilirsem gelirim."demişti.Umarım görünmez.
Cemre ve ben akşam bişeyler almak için çıktık.Her zamanki gibi biz.Markete girip cips,kola felan aldık.Kasaya gittiğimizde Yusuf'cuk ordaydı.Hani şu kız arkadaşını dövdüğüm sonradan kısır olmasına sebep olacak tekme attığım.Tabikide araştırıp kim olduğunu bulmuştum.Cemre tanışmıştı ve telaşlanmıştı.Kafasını kaldırmadan aldıklarımı kasadan geçirmişti.Parayı uzattığımda kaldırmıştı kafasını.Pis bir sırıtış attım.Sinirli bir şekilde"yine mi sen?"dedi."malesef"diyip çıktık ve eve gittik.Yolda Ayra ile karşılaştık.Sonra eve geçtik.Geldiğind sevinmiştik.Özelliklede Nazlı.Ne de olsa Faruk'un kardeşi.Öyle oturuyorduk felan sonra Nazlı'yı abisi aradı ve eve geleceğini söyledi.Abisi bizim eğlencemize engelmi?Tabikide hayır.Odasında otursun o.Kapı çaldı.Nazlı diyafonla açtı ve"abimdir içeri geçer."diyip kapıyı kapattı.
Sonra Ayra"hadi abimi arayın merak ediyorum ne konuştuğunuzu."dedi. Gülüştük ve olayları anlattık.Ayra'nın tepkisi anlatılmazdı."kızım asıl şimdi aramalısınız." dedi Ayra."bencede"dedim.Nazlıda hemen kabul etmişti.Hayır mı Nazlı?neyse özele alıp aradık.İçerden zil sesi geldi.Ayra"bu tıpkı abimin zil sesi.dedi.Nazlıda"abimindir o evde başka kimse yok."dedi."ama aynısı kızım."dedi Ayra."abinimi eve attım Ayra saçmalama."dedi Nazlı ona karşılık.Sonra kapı açıldı ve "hasssiiiktir."dedim.Ayra da korkan gözlerle kapıya baktı.Cemre"ebesinin amı."İpek ise"yuh amınakoyam."ve Rüyada "ohaaa."dedi.Küfüre karşı olduğunu belli ederek.
Bizim bu tepkimizden sonra Nazlı nihayet kapıya bakmıştı.Ayra'ya dönerek"sanırım abini eve atmışım."dedi.Sonra tekrar kapıya Faruk ve Ufuk'a dönüp sesli bir şekilde yutkundu. Faruk bu halimizi görünce"bence de kötü bir karşılaşmaydı."dedi.Ve şimdide göt olan taraf biz olmuştuk.Faruk Ayra'ya dönüp"seninle evde hesaplaşıcaz." Dedi.Ayra orda bişeyler saçmaladı ama hiçbirimiz bişey anlamamıştık.Ufuk yavşaklığını belli ederek tam Selin'in yanına oturudu ve"boşver olum sonunda bulduk."dedi.Faruk tam bişey söylicektiki kapı çaldı... Nazlı'nın direk eli ayağa dolaştı ve ''abim geldi lan '' dedi Faruk 'la ufuk'u görürse biterdik resmen nazlı'nın deyimiyle eve erkek atmış gibi duruyodu nazlı ''salondan kimse çıkmasın abim odasını çıkınca şunları atcaz evden '' dedi salonun kapısını kapatıp gitti dış kapının açılma sesiyle herkes olduğu yerde durdu Nazlı '' aa abicim hoşgeldin '' dedi bağırarak abiside '' ne bağrıyon mal '' dedi sonra tekrar devam edip ben kuzunimde kalcam bugün sen evde arkadaşlarınla kalırsın dedi nazlı da tamam dedi sonra bi kırılma sesi geldi nazlı gene sakarlığıyla kendini belli etti abisi yavaş lan yavaş dedi nazlı kapıyı açıp seke seke yanımıza gelip hadi hadi çabuk dedi cemre selin rüya direk ufukla faruk u alıp kapıya doğru koşup hemen kapıyı açıp kapattılar sonra kızlar hemen salona geldi abisi de nazlı evde biri mi var dedi nazlı da evet kızlar var salona girme dedi abiside tamam ben gidiyorum görüşürüz diyip kapının açılıp kapanma sesiyle koltuklara yattık direk ucuz yırttık
Salonun kapısı açıldı Nazlı girdi tam oturcakken kapı çaldı Nazlı 'ebeni sikeyim ya bi otturmadınız gene kim olum ya' diyince gülüştük. Sonra Rüya'nın telefonu çaldı nazlı kapıya bakmak için giderken Rüya 'efendim anne' dedi 'Nazlılardayız noldu ki?' dedi 'tamam geliyoruz anne' dedi. Nazlı da 'Selin annen' diye bağırdı Selin hızlıca kapıya geçti 'tamam anne' diyip geldi. Anneler anlaşmış gençler dağılın. Selin 'yarın birlikte kalsak olmaz mı' dedi. Rüya da 'aynen bizimde annemiz çağırıyo zaten' dedi. İpekte yerinden kaltı 'bence yarın kalalım' dedi. Kabul ettik. 'hadi görüşürüz' diyip evden çıktılar. 'Bugün ne olaylar yaşadık be' diyip koltuğa atladı Nazlı. Cemre de 'aynen ya' dedi sonra Nazlı bana dönerek 'kıza nasıl yumruk attın dostum süperdi' dedi. 'Her zaman her yerde' dedim. Hep birlikte güldükten sonra 'ee bizde gidelim artık' diyip ayağa kaltım. Nazlı da 'bi gidin evimin keyfini sürüyim' dedi. Mal ya. Cemre de kalkıp 'hadi gidelim o zaman 'diyince Nazlı bizi kapıya kadar eşlik edip görüşürüz dedi sonra eve gidip yattım. Cidden bugün çok değişikti.