Medya: Sinan
Ece'nin ağzından
Gece gece kimdi bu oç diyerek kapıya doğru yürüdüm. Ve telefonum çaldı. Burak arıyodu. Hem kapıyı açıp hem de Burak'a 'alo' dedim ve Burak'ın sakın kapıyı açma diyişi. Gerisi karanlık.
İpek'in ağzından
Ece kapıyı açmaya giderken bende tuvalete gittim.Tuvaletten sonra ellerimi yıkarken Nazlı' nın ''Ece kimmiş la'' dediğini duydum sonra ablamın ''Lan Ece'' diyip bağırması bir oldu. Cemre ''Rüya iyi misin?'' diyince onunda çığlık atması bir oldu. Noldu diyip bakmaya gidecekken duvarın kenarından dönünce direk duvara yapıştım. Şu an bütün kızlar yerde yatıyo ve on tane erkek evin kapısının önünde kızları bir yere götürüyodu. Şu an korkudan mı yoksa altıma yapmamdan mı ne yapıcamı bilmiyodum aralarından biri telefonu alıp ''ben işlerimi yarım bırakmam Burak DEMİR'' dedi. Burak demir mi ? o da kimdi? yok artık ! Bu çocuk Cemreye yavşayan çocuk muydu? Çocuk demeye bin şahit ister gerçi ama. Telefonu yere fırlatıp kapıyı kapatıp çıktı. Telefonu elime aldığımda telefona bişey olmamıştı telefon elimde titreyince burağın aradığını gördüm ve açtım
''Ece beni duyuyomusun Ece'' diye bağırma sesi gelince burak ''ben İpek Eceleri alıp götürdü birileri napıcağımı bilmiyorum yardım et nolur'' dedim. Burak ''tamam sakin ol şimdi git onları takip et tamam mı onlar nereye giderse peşlerinden git sonra bana haber ver ben oraya gelicem'' ''simdi peşlerinden git İpek'' dedi. O kadar hızlı konuştuğu halde ne demek istediğini anlamıştım. Salona gidip telefonumu aldım ve Ece'nin telefonunu da alıp evden çıktım. Apartmanın kapısından çıktıktan sonra üç tane araba peş peşe gidiyo büyük ihtimal böyleydi fakat ortada bir sorun var ben nasıl gidicem diye düşünürken bir araba durdu camı açtığını farkettiğimde Burak olduğunu gördüm onu bügun partiye gideceklerken bizimkileri almaya geldiklerin de görmüştüm balkondan. Burak ''İpek sen misin?'' diyince ''evet benim şimdi gittiler'' dedim o da ''gördüm hadi bin'' dedi sonra devam etti ''telefonda öyle dedim ama neyle gideceğini unuttum'' dedi bende ''bunları konuşmasakta hani arkadaşlarımı kurtarsak'' dedim. Burak'ta ''haklısın'' dedi başka ne diyebilirdiki onun yüzünden arkadaşlarımı bir yere götürmüşlerdi, yardım etmek zorundaydı çünkü buna mecburdu.
Tam yarım saattir arabaları takip ediyoduk napıcaktık acaba merak ediyodum.Arabalar bir yerde durunca burak ''gerizekalı mı bu çocuk parti yaptığı depoya mı getiriyo harbiden mal ya'' dediğini duydum apartman deposu olduğunu ablamlardan duymuştum. Apartmana baktığımda o kadar güzel bi yer değildi eskiydi nasıl desem her an yıkılcak gibiydi. Şahsen ben burda yaşayamazdım. Burak bana dönüp ''ipek seni tanımıyolar o yüzden aprtmana rahatlıkla girip çıkabilirsin ama dikkatli ol başını belaya sokma ben arkadaşlarıma haber vericem tamam mı?'' dediğinde ''tamam o zaman dikkatli olcam siz gelmeden napıyolar diye etrafa bakınırım'' dedim ''o da aynen öyle yap biz gelicez'' dedi. Başımı sallayıp arabadan indim. Her zaman ki gibi soğukanlı olmam lazımdı o kadar. Gayet sakin bir şekilde apartmana doğru yürüdüm. Biz Burak'la konuşa kadar ablamları depoya taşımışlardı heralde,yok olduklarına göre taşımışlardı. Apartmanın kapısını elimle açtığımda derin bi nefes aldım başımıza ne gelicekti bakalım...
Apartmana girdiğimde depo aşşağı katta olur düşüncesiyle merdivenlerden etrafa baka baka aşşağı indim kurtaralım derken yakalanıp bok çukuruna düşmeye hiç gerek yoktu. Aşşağı indiğimde ne kapıda birileri vardı ne de kapı kitliydi. Açıkça bu durum bana iyi olmuştu. Yavaş adımlarla aralık olan kapıdan kafamı uzattım yavşak çocuk -burak la iddaya giren velet- cemrenin önünde durmuş ''geceye hazırmısın Cemre KOÇ'' dedi yok artık cemre bunu duysa ağzına sıçardı ondan öncede Ece, tabi uyanık olsalardı ''diğer kızlarada aranızda karar verip bişeyler yaparsınız'' demişti bok yapardınız onlara bişey. Acaba ece nin babasını mı arasam ? O napabilir ki derseniz adam mafyaydı türkiyenin sayılı zenginlerinden olduğu bir gerçek vardı tabi. Aslında zenginlerdi ama orta ahali bir apartmanında oturuyolardı, ablamın anlattığına göre Cemre, Selin ve Ece çocukluk arkadaşıymış yıllardır tanışıyolarmış. Bir de Ece nin annesiyle babası ayrılınca Ece bu şu an ki oturduğumuz apartmandan gitmek istememiş ve babasıyla burda yaşamaya başlamışlar, ablamın anlattıklarına göre olay böyleydi.