5.bölüm

8 3 2
                                    

Evet gözlerimi açtığımda 6.30 geçiyordu acaba bugün nasil bir gün bekliyor acaba bizi kızları uyandırıp lavaboya gittim dun geceki düşüncelerime devam ediyordum yüzümü yıkarken bugün defne'nin telefonunu almak zorundayım vee birine yaptırmalıyım bu işi defneyle aynı sınıftayım neler olacak acaba bugün merak icerisindeyim sizde merak ediyormusunuz ??

Nihayet herkesi yemekhane ye indirdip yemekhaneye geldim belkız abladan bi kahve rica edip bekledim ama bu sefer 10 dk beklememi soyledi bende telefonuma girip insatgrama girdim boranin istediği hayla duruyordu gereki kadar bekledi istediğini kabul ettip gt yaptim kahvem geldiğinde kızların yanına gittim berfin agzini açacakken "bebegim şimdi hic dünkü olayi konusmak istemiyorum sonra ne yapacağımızı soylerim" diyip kahvemi icmeye devam ettim birinin beni izledigini dusunerek kafami kaldirip sağ tarafima baktim ohh ne guzel bora bey bizi izliyorduu oda nee yanında taş gibi 2 erkek varr vee hayir olamaz berfin görmuşmudur acabaa evet düşündüğünüz gibi anılda ordaa ne yalan söylim baya mutlu oldum anıl bana bakinca gülümseyip önüme döndüm bora direkt anıla dönüp birseyler konuşmuşlardı ...

Nihayet kahvaltılarını bitirdiler kızlar sınıfa gitmek icin yol aldik siniftan iceri girince gördüğüm goruntu yüzünden şaşırdım qma hemen ifadesiz bi yuz şekli alip yerime gectim

Evet anıl iki taş gibi çocuk ve boraa lanet olsun denk gele gele bizim sinifami gelmiserdi

yerime gectim yanimda gercekten de hoş olan cenk oturdu bana karşı birsey hissettiğini dusunuyorum ama sadece his "gunaydin"diyip oturduu bora'nin gözü uzerimdeydi bende cenke "gunaydin" diyip telefonuma girdim.

Evet dersin hocasi gelmişti ders matematik dersin öğretmeni yaşına ragmen aşırı karizmatikti gerci yaşi 30 vardir sanirim

Nihayet dersler biiti öğle arası olmuştu kızlar kantine ineceklerini soyleyip gitmişlerdi biraz yanlız kalmaya ihtiyacim vardi vee defnenin telefonu bi uygulama sayesinde ne yaptığıni ogrenebilecektim kendi kendime düşünürken sınıfa defne girdii bana bakıp göz devirdi sikik beyinli iste napacan gardaş cantasindan birseylere bakiyordu ve oturdu telefonuna girdi hemen berfine mesaj attim

Lider:berfin kızlara belli etmeden bi kahve alip sınıfa gell ."dedim mesajimi hemen yanit gelmişti

Sarı civciv:"hemen geliyorum lider "

Mesajini okuyunca gülmüştüm lider gibi davrandigim icin cogunluklaa bana lider derlerdi
2 dk sonra berfin sinifa gelmisti nihayet ve gercektende şanslıyım ki defne hayla telefondaydi berfinin yanina gidip kahveyi alip berfine burda bekle diyip defnenin yanindan geçerken kahveyi döktüm off çığlıklarını dinlemek zorundamıyım evet dinlemek zorundayım "gerizekali manyakk görmüyor musun?"diyince sadece bakmakla yettindim icimden gecirdigim telefonu birak ve lavaboya git demek olmuştu "gormedim dalgindim"diyince telefonu cantasina atti ve sınıftan cikti allahim sana çok teşekkür ederimm defne siniftan çıktığı gibi berfine kapıda durmasini gelenleride oylamasını soyledim hemen defnenin telefonu alıp uygulamayi indirdim sifresini biliyordum sifresini açtığında dikkatlice hep bakardim ama iyikide bakmışım uygulama indiginde herseyi halledip telefonunu bıraktım bundan sonra ne yapacaksa haberim olacaktı evet biliyorum bu özel hayatta mudahale ama sadece ege denen cocukla konusmalara ve cinayet hakkında kimle konuştuysa ona bakacaktim yerime oturduğumda defne sınıfa girmişti gereksiz seyler söyleyip sınıftan çıkmıştı şükür .

Ogle arasinin bitmesine 20 dk kala kızların yanina indim oda nee iki taş dedigim çocuklar anil ve bora benim kızlarla konuşuyordu bu ne samimiyet tamm kantinden çıkarken anilin "ömür gelsene buraya "demesiyle durdum ahh anil seni seviyordumm ama artık sevmicem sanirim !! kafami dönüp onların yanına gittim anıla sarilip digerleriyde tanıştım.

Melekle biraz samimi olann hafif kumral olan cocukla tanıştım berke av' miş kendisi kendisiyle tanıştıktan sonra

Esmer yakışıklısı evinlee fazlaa yakin oturan cocukla tanıştım evet yakışıklıydı ama bu kadar yakın oturması hoşuma gitmemişti ismi neydi ıı şey kaan evet kaan tek onlada tanistim evinin
Eski sevgilisin adıda kaandi .

bora elini uzatti bana ellini tuttup sıkınca "ben bora veran "demisti bay mükemmel bende ayıp olmasın diye kendimi tanittim "ömür meran memnun oldum"diyip oturdum herkes bi sohbet içerisindeydi ama benim gözüm anıl ve berfinin uzerindeydii çok tatlılar yaa bakın söylüyorum bunlar barışırlar kafami boraya cevirdigimde göz göze gelmiştik taki bi kız boranın yanına gelip yanağından öpene kadar içimde gereksiz bi duygu hissettim bora kıza dönüp gülümseyip "neyse sonra görüşürüz "diyip gitmişti sadece arkalarından baka kalmıştım ve bende bizimkilere" sınıfa geçiyorum" diyip kalkmıştım sınıfa gectigimde bora ve sanırım o kız onun sevgilisi yan yana oturmuş konusuyorladi onlara daha fazla bakmadan sırama oturmuştum bora ve sevgilsii duvar kenarinda 3. Sıradaydı bense cam kenari son sıradaydım oldum olasi arka siralarda oturmayı seviyordum bora sevgilisiyle konuşurken arada bana bakmayida ihmal etmiyordu bende kafami telefonuma gömdüm insatgarama girip agirla olan sohbete girdim evet haylaa bana cevap vermemişti agir neden cevap vermediğini bilmediğim icin çogunlukla aklim ondaydi .

sohbetten cikip boranın hesabina baktım

Gönderilerine goz atmıştım ve en begendim fotoğrafı bu olmuştu sanırım " ömür " diyince biri baya irkildim ve kafamı kaldırınca karşımda bora veran vardi ne ara yanıma geldi sevgilisi ne zaman gitmişti " buyur" dedim ifadesiz bi sesle "Birsey konu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönderilerine goz atmıştım ve en begendim fotoğrafı bu olmuştu sanırım " ömür " diyince biri baya irkildim ve kafamı kaldırınca karşımda bora veran vardi ne ara yanıma geldi sevgilisi ne zaman gitmişti " buyur" dedim ifadesiz bi sesle
"Birsey konuşabilir miyiz"diyice şaşırdım ama belli etmemeye çalıştım ne konuşacaktık kii "dinliyorum"diyince hemen yanima oturup bana döndü ve birden dudaklarıma yapıştı neee neeee dudaklarimami hemen geri itip klişe olan şeyi yaptim tokatti çarptım yuzune "sikikmisin oglum senn yaa bu yatiginin ne olduğunu biliyormsun ve sevgilin var senjn yaptığın şey gercekten ayıp bidaha karsima çıkma" dedim ve siniftan cikarken şu cümlesi aklımda kalmıştı "sevgilim değil o benim kız kardeşim "dedi bu cumlesi garip bi şekilde beni gülümsetmişti.

"Sizce ömür bora'ya karşı birseylermi hissediyor?? Diger bölümleri beklemede kalın saygilarla "

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin