11.bölüm

15 3 2
                                    

Ahhh bu alarmın sesinden gercektende nefret ediyorumm .

Gözlerimi zarzor açmıştım evin ve benim dışımda kızlar odada yoktu .

"Kızlar nerede" dedim uykulu bi sesle .

"Ömür alarmın sesiyle beraber uyandık yaa , yanii bende bilmiyorum nerdeler , yemekhaneye inmislerdir"

Birşey demeden lavaboya gidip ihtiyaçlarımı gördükten sonra yüzüme bakim yapıp lavabodan çıktım . Okul formalarını giyip yatakta oturdum .
Evininde işleri bittiğinde beraber aşağı inmiştik.

Canım istediği zaman görevlerimi yapardım ama gerçekten fazla yorgun olduğum için direkt yemekhaneye indik.

Yemekhaneye geldiğimizde kızları ilerdeki masada görmüştük kendime kahve alip kızların yanına gittik.

Masaya oturduğumuzdan beri kimse birşey konuşmamıştı hadi benle evini anlıyorum kotu bi gece geçirmiştik .

Berfin le meleğin nesi varr. Hic birşey sormadim çünkü başım çatliyordu .

Okula gelip sınıflara oturmuştuk . Dersin hocasi biraz geç kalacağını hatta ilk derse gelemeyeceğini söylemişti.

Bizde cam kenari son sıralara oturmuştuk. Yanımda berfin , bi önümüzde melek ile evin vardı.

Biraz telefonda takıldıktan sonra bir kızın "selam gençler 12- A burasi dimi" dedi Kız . kafami kaldırınca bide kimi göreyim.

Anılın eski sevgilisi berfin ve anılin ayrılma sebebi olan busee . Ben ne kadar bu duruma gulsemde , anilin yüz tepkisi tam tersini söylüyordu , oda şaşırmıştı bi o kadarda nefretle bakiyordu. çünkü kız anıla takılı kalmıştı.

Şimdi anlaşıldı berfinin bugün neden morelinin düşük olduğu, kıskandı. Buna hiç güleceğim yoktu.

Berfine dönüp "oyş sen bu yüzdemi üzgündün hahahah" dedim

"Ömür yapma böyle yaa , birazdan ağlıcam yaa "

" Hadi itiraf ett haylaa anılı seviyorsun"

" Sanırım yoksa şuan kıskanmazdım "

"Ohh bee sevdiğine sevindim çünkü anilda seni seviyor . Buse anıla takık kızım ve birsey daha diyimmi"

" Söyle " dedi

"Buse sınıfa girdiğinde anıl ona nefretle baktı "

"Gerçekten mi? sevmiyor dimi buseyi " dedi .
Bu kız gerçekten salak yaa.

" sevmiyor bana guven güzellik "

" Sana hep güveniyorum zaten " dedi
Boyle soyleyince çok mutlu oldum. Sevdiğiniz insanın size güvenmesi kadar güzel birsey yok bee bu hayatta .

Buse boş sıralardan birine geçmiş sira arkadaşıyla kaynaşıyordu .

"Selamm burası 12-A doğrumdur " dedi bi manken gibi kız maşallah güzel kızmış.

" Evet burası 12-A sendemi bu sınıftasın güzellik "
Dedi sınıfın en yavşak çocuğu emir . Bizde ilk bu okula ve sınıfa geldiğimizde böyle davranmıştı .

" Evet artık sizin sınıfınızdayım ismim özge " dedi manken gibi olan kız .

"Aaa bora sevgilim ahh pardon eski sevgilim sendemi bu okuldaydın " dedi özge.
Bi saniye bi saniye bi kız boranın eski sevgilisimiydi .

Berfin kulağıma yaklaşıp " ne derdik biz gülme komşuna gelir başına hahahah " berfine oyle bi baktım kii susup önüne bakmaya başladı.

" Pardonda berfincim senn anılı seviyorsun ben anıla karşı birsey bile hissetmiyorum şuan niye olayları karsilastiriyorsun " dedim . Berfin bana baktı... baktı... baktı.. ve konuştu hele şükür yaa

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin