Saat 06 40 geçiyordu kızları uyandırıp , tek tek odaları gezdim herkesi uyandırdım en son defne ile kalan özge ve buse gilin odasina gittim .
Kapıyı açtığımda defne pencere köşesinde bi telefon görüşmesi yapıyordu beni gördüğünde hemen birseyler diyip kapattı .
Defne zar zor uyanan bi insanken şimdi hazir bi şekilde bi telefon görüşmesi yapiyor garip kimlee konuştuğunu öğrenmek zor degil çünkü telefonu bi uygulama yüklemiştim .
Aleyna sayesinde defnenin telefonunu kariştiramamistim konuştuğu her kimsee hızlı bi şekilde öğrenebilirim.
Defnee bana bakıp "gördüğün gibii uyanığım şimdi gidebilirsin kızları uyandırım benn "
Hiç birşey demeden odadan çıkıp yemekhaneye indim .
Kahvaltımızı ettik benn okula gitmedim tekrar odaya döndüm ve evine mesaj attım.
Lider :evin kızlarla birşey belli etmeden odaya gell !!.
Evin :tamam 5 dk yaa ordayım.
Lider: tamam .
Nihayet evin geldi odaya."Kızım noldu kötü birsey yok dimi"
"Evin otur sana birşey anlaticam "
"Tamam oturim ne anlatacaksan aşırı merak ettim"
"Şimdi anlatacağım seyler benle senin aranda kalacak vee bunu kimse bilmicekk ve sende bilmiyormuşsun gibi yapacaksin bana soğuk kanli ve güveneceğim biri lazımdı ve senlee bu işi halletmemiz lazım ilerde melek ve berfinde bu konudan haberdar olabilirama gidişata bağlı bana yardım edecenmi evinn ??"
"Işin sonu ne olursa olsun senle varım merak etmee sen benim dostumsunn artik söylesenemi meraktan ölücem "
"Tamam anlaticamm ama nerden anlatacağimi bilmiyorum çok karşısık bi durum anlatıyorum iyi dinle tekrar anlatmicam "
"Tamam dinliyorum "
" hani biz ormana gitmiştik orda defne ve isminin ege olduğunu bildigim bi çocuk vardi , o gun ege defneye arkadaşların yuzunden başımıza gelene bak gibi bir çok sey soyledi aradan 1 gun gecti ve beni bi numara aradı bir kız benden yardim istedi ve dediki ' defne cinayet suçunu bana aticakk bana yardım et ' dedi hani okuldan hızlıca çıkıp gitmiştim ha işte o gün o kizla buluştum ve kız kimdi tahmin et "
" defnenin arkdaşlarindan biridir bencee ??"
"Defnenin üvey kardeşi aleyna .
Gittim onla cafede buluştum işte cesedin ormanda oldugunu ve cesedi ordan alinmasi ve başka yere goturulmesi gerektigini düşünmüştü yardim istediği icin yardim ettim ama adam masummu diye sordum adam megersem defneyi taciz etmiş aleynanin dedigine gore ama o akşam ormanda ege defneye' arkadaslarin yuzunden nasil bi işe bulaştın ' dedi ve bende bu işi cozmeden birakmak istemedim bu olayi ortaya cikartsam adalet yerini bulacaktı ama aleynayla gece ormana gittigimde çok kötü birsey oldu ""Ohaaa bunlar yaşanırken ... ahh biz nasil anlamadık bu kadar ışe nasil bulaştın senn ya sana birsey olsaydı "
"Evin gördüğün gibi karşındayım hiçbirşey olmadi ama hiç birşey eğer yapmazsak herşey boka dönüşecek çünkü şantaj ediliyom "
"Ne santaji amk "
"Sakin ol olayı bi bitirim herseyi daha net anlayacaksın "
"Tamam anlat"
"Işte o gece ormana gittik cesedin olduğu yeri kazdık cesedi çıkartacakken aleyna' sıkıştım benn hemen geliyorum sen cesedi cikart ' dedi bende cesedi cikartmaya çalıştim tam o sırada bir flaş patladı fotoğrafımı çekmişlerdi sonradan aleynanin da bu işte olduğunu anladim . Cafedeykende ormandada benden özür diledi bende beni bu işe bulaştırdığı için pişman sandim . Ama oyle değilmiş sonradan aleynayi çok aradim ama bulamadim büyük ihtimalle ona zorla yaptirdilar çünkü defnee onu 'eğer cinayet suçunu uzerine almazsan annen ile babamin arasini bozarım ' gibi şeyler demiş işte kısaca şuan ellerinde bi fotograf varr ve beni onla akıllarınca tehdit ediyorlar ama karşılarında kim var hayla anlamadilar . Ben cesedi ayni yere bıraktım bu arada yerini degistirseydim daha kötü seyler olabilirdi . Bu sabahh bana bi mesaj geldi yazan kişinin bir kız olduğunu düşünüyorum aleyna bence bu oyunda sadece bir piyondu aleyna değildir geriye kaç kişi kaldı bilmiyorum . Mesaji atan santajcı qrtik sana küçük küçük görevler vericemm ve gün geçtikçe büyüyecek 2 kere reddetme şansım varmış eger dediklerini yapmazsam cevremden başta siz olmak uzere herkese zarar vereceğini söyledi "
Evin bana başta sadece oha dercesine bana bakiyordu kendini toparlayıp söze girdi .
"Tamam evet seni bi tuzağa düşürmüşler ama zekice bi plan degil senin rahatlıkla polise gidecegini bildikleri için çevrenden yakınlarından vurmuşlar zekice ama seni korkak sanmışlar ve burda yanılmışlar sen şimdilik her dediğini yapican oyle görünüyor sanırım yaa peki bunların kim olduğunu nasil ogrenicez peki defne var onu biliyoruz defneyi felanmi takip edicez ??"
"Şuan bu işin içinde kim var bilmiyoruz evet ama defneyle herseyi bilebiliriz büyük ihtimalle aleyna benle görüştüğünü kimseye soylemedi bana aslinda sinyal verdi zekice birsey yapti ve gerekeni anladik ki zaten ormana gittigim gün işin içinden defne çıkacağını biliyordum ."
"Peki şimdi ne yapacaz "
" ben onceden defnenin telefonu kendime kopyaladim ne yaptiysa gorebilirim . Bugün defnenin kaldığı odaya gittim uyandirnak için ama defne hazır di ve işin garibi sabah sabah biriyle konuşuyordu eger telefonunun dinlemede olduğunu düşünmüyorsa herseyi öğrenebiliriz ve kendi planımi oynayabilirim "
Helal kız sana hadi kimle ne konuştuğuna bakalım "
Telefonumu çıkartip kimlee konuştuğuna baktım yinemi bu çocuk.
"Burda sonlandirirmi dediğinizi duyar gibiyim sjsjsj diger bölüm bombaa gibii oy kullanmayı vee yorum yapmayi unutmayın sevgilerlee bebeklerimm "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7284
Action4yakın arkadaşın sürükleyici hayatini anlatıyoruz "Öldümü" "Nabzı atmıyor "