13.bölüm

9 1 0
                                    

Tamamm kimse korkmasın, kimseye birsey olmayacak.  Melekk sakin kall yarana bastır seni hastaneye yetistiricem merak etmee . Şimdi herkes sessiz kalsin başka yaralı da olmasın .

Berfiin çantamda su var onu meleğin koluna dok ve elindeki flarida koluna sarr .

"Ömür  ben yapamam ellerim titriyoo meleğin kolunu gördükçe kötü oluyorum yardımcı olsana bana "

"Evin sana yardim eder " dediimm.

"Ömür  evin baygın uyanmiyor sende bana yardım edersenn belki üstesinden gelecez "dedii benim yardıma muhtaç berfinimm .

"Berfin unuttunmu ben öldüm öldüğümü unutmuş olamazsin dimii "

"Ömür şuan sana ihtiyacım varr lütfen oyun oynama benlee "

"Oyun oynamıyorum ben öldüm eger melege de yardim etmezsenn oda kqn kaybından ölücek hadi berfinn yapabilirsin benn öldüm ben yokumm sen tek kaldinn " dedim vee gozlerimii yumdum uyku beni çağırıyordu kollarına ee cagirilqnn yere gitmemek büyük ayipp ...

"Ömüüürr guzelimm rüya görüyorsun gözlerini aç "dedi tanıdık bi ses , yavaş yavaş gozlerimi açtım kafa dikilen berfine baktim rüyam gözümün önüne gelince berfinee sımsıkı sarıldım
Kulağına "seni hicbir zaman yardıma muhtaç bi şekilde bırakıcam söz güzelim " dedimm .

Tabii berfin hiçbirşey anlamadı şimdi kalksam berfine desem sende o rüyadaydın nasil bilmezsinn neler olduğunu söylersem deli olduğumu düşünürmu hshshhsh bence  düşünür.

"Kabus gördün sanırım ömür "dedii berfin .

"Aynen yaa boş birşeydi" dedimm ve lavaboya gittim . Laa yüzüm bok gibi yaa biraz bakım şart!!

Işlerimi bitirdikten sonraa masanın üzerindeki telefonumu alıp oturdum .

Saat daha 5.45 geçiyordu artık uyuyamam cunku yine kaldıracaklardı okul için.

Internetimi açtığımda bir sürü mesaj vardi ama gözüme çarpan bilinmeyen bi numaranın bana attığı mesajıydı .

Mesajlar bolumune girip gelen mesaja baktim.

05********:nasilsin bakalım??

Ben: ??

15  dk felan bekledikten sonra mesajima cevap gelmişti.

05********:kimim tahmin ett bakalım??

Ben: edemedim sen açıkla şimdi!!??

05********: başının belasi seni kendi oyunuma alet eden dediklerimi yapmadiginda yanindaki 3 kız arkadaşını,  kardesini ,grubunu mahvedebilirim acilarini ondann cikarmamami istemezsinn dimii??

Ben: helee bi dene hele biri zarar görsün anandan emdigin sütü ağzından getiririm piç kurusuu !!!

05*********: aaa küfür yok sakin şampiyon oyununu yazann benim benim kurallarim geçer burdaa .

Ben: yaptığın oyun zekice birşey dir umarım yoksaa o oyununu bozarr ilk ölude senn olursunn . Sonrasindadaa oyunu kimlee kurduysan onlardaa senin cesedini taşır. gerci dostluğunuz bile yalandir sizin .

05********* : doğru hak verdim sana bizim dostluklar sizinkiler gibi gercek vee baki değil
Ama konumuz bu degill artık sana gorevler vericemm küçük küçük baslicaz gorev verdikçe gorevlerin buyuyecek , haa reddetme şansın 2  kere olucak.

Iki kere reddetme şansın varr ona göre şansını kullanırsın lakin sanslarin bittiginde reddetme şansın olmicak haa yapmak istemedigindede etrafindaki insanlar tek tek zarar gorucekk belki ölüme giderr .

Beni sakın küçük görme gerçekten piskopat tarafım gercektende çok kötü.

Cok uzattim sen numarami kaydett sana mesaj aticamm seni hep gozetliyor olucamm ne yaptigindan haberim olurr ona gore davrann !!!

Görüşmek dilegiyle ömür meran !

Piskopat yaa benn nasıl bi boka battim yaa 
Allahım yardimm ett bu günahsız kulluna yardim ett !

Görücez bakalim  şantajcı kim bu oyunu oynuyor bu sikik beyinli benim zeki olduğumu bilmiyor sanırım  ama bu olayı kızlardan birine anlatmam lazim bunu berfine anlatmiyacagim kesinn  bu sikik santajcı kötü seylerde verebilir bana fazlasiyla soguk kanli biri lazim vee bence bu kişi eviin melekte soğuk kanlii ama eviin bildiğini bellii etmez daha çok iyi oynar oyuncu yeteneği varr ona bu olayi hemen bugün okulda anlatmaliyim .

"Bu bölümü kısa yaptik ama diger bolum uzun ve macerali geçer yorum ve yıldız atmayı unutmayalım  sevgilerlee "

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin