18.bölüm

9 3 3
                                    

"Ömür katil katiil seen katil misin ?" Diyordu sesini tanıdığım ama nerde olduğunu göremediğim meleğ'in sesiydii

Etrafımda döndüm nerde diye baktım hava fazla sisliydi hiç birşey göremiyorum .

Neden bu kadar sis var ?

"Melek nerdesin kendini bana göster"

"Kendimi sana gösterince benidemi öldüreceksin...
Az önce ne yaptın biliyormusun az önce batuhan'ı öldürdün. "

Melek ne dediğini bilmiyor saçmalıyor sakin ol batu'yu canını herşeyini erkek kardeşimi batu'mu öldürmedim dimi ben ??

"Ne yaptım neee ??saçmalama melek ben neden birini öldürim" dedim korkuyla kesinlikle melek bana şaka yapıyor.

"Sen kardeş katilisin  neden öldürdün biliyormusun ??"

"Neden öldürdüm melek benn neden " dedim ağlamaklı bi sesle .

"Batuhan seni başkasını öldürürken gördü ve sende seni polise ihbar etmesin diye batuhan'ı öldürdün... senn  iğrenç kötü bir insansın iki yüzün varr!!"  Allahım melek neler diyor bana öyle gerçektende ben dedikleri gibimiyim ?

"Meleeek yapma nolur öyle deme ben kötü biri değilim katil hiç degilim "dedim ve yere bıraktım kendimi batuhanı öldürmedim

👻

Hızla  yataktan kalktım , ohaa sikerim böyle rüyayı buneydi laann çok gerçekçiydi .

Meleğe bak sen onu öldürmim diye kendini göstermiyo  ahahhaha .

Allahım galiba deliriyorum güldüğüm şeylere bak , hızla yataktan kalktim masanın uzerindeki telefonumu aldım. Saat 01.25 geçiyordu .

Kizlar uyuyorlardı  bende yavaş adımlarla siyah ceketimi üzerime geçirip odadan çıktım.

Çok merak ediyorum cinayetti işlemedigime ragmen böyle kötü rüyalar görüyorsam cinayeti işleyenler nasıl uyuyor amk ??

Okulun bahçesinden yavaşça  dışarı çıktım ,
Çok sessizdi yavaş adımlarla yürüdüm bomboş yolda elimi çeketin cebine attım, hadi bee düşündüğüm şey olamaz .

Sigara vardı  ceketin cebinde kizlarla sigara kullanmayiz aslinda şaşırdım, bu kimin ceketi diye bi kontrol ettim .

Meleg'in ceketi  yanii sigara ona aitt ,yaşı zaten 18 içebilir .

Bende bir tane içsem bence hiç birsey olmaz paketi açtığımda çakmak 'ta vardi içinde , melek ilk defa işe yaradın ahhaha seni öldürmicem güzelim  hahahah .

Sigarayı yakmış bitirmiş ve  2. sigarama  geçiyordum kii arkamdan gelen sesden yerimden kıpırdayamadım .

Arkamda biri vardi bundan emindim bunu bile bile yavaş adimlarla  ve hiç birşey yokmuş gibi ilerlemeye başladım.

Olasılıkları  düşünerek  haraket ediyorum arkamdaki gercektende bir sapık olabilir ki sapık'sa o zaman sıçtık  inşallah değildir yoksa kötü dayak yer kendimi korumayı küçüklüğümden beri biliyorum.

Diğer ihtimal ise beni cinayet işine bulaştıran kisilerden biridir , yani bu zamana kadar bir poyrazi yani ege'yi bide defne'nin bu işte olduğunu biliyorum lakinn  başka kişilerinde var  olduğunu biliyorum eminim . Çünkü poyraz o kadarda zeki biri değil , defne zeki evet ama  bu kadar ileriyi düşünmez ileriyi düşünmeden  adım atar bunların bir başı olmalı yani sizcede öyle değilmidir ?? Yani filmlerde hep oyle olurdu !

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin