15.bölüm

18 3 2
                                    

Konuştuğu çocuk ege'ydi onla konuşacağını zaten tahmin etmiştim sesli konuşmadan ege'ninde bu işin içinde hataa bana mesaj atan kişi olduğunuda öğrendim.

"Ömür birşey dicemm ege denen çocuğun sesi cok tanıdık bi ses gibi şeyin sesi gibi sınıfa yeni gelen varyaa neydi adi yaa " dedii . Ohaa laann gerçekten de ayni nasıl dikkatsiz davranırım.

"Poyraz yada egemi demeliydim . Anasini sattim yaa nasıl farketmem ben düşmanımı uzakta ararken çocuk dibime girmiş "

"Şimdi napicaz "

"Madem benle yakın olacak poyraz nami değer ege onla yakın olucam belki bana aşık olur ne olursa olsun bu işi çözücem .!!!"

"Tamam o zaman herşey normalmiş gibi davranicam ben sende ege'ye öyle davranırsın sana verdikleri gorevleri yapmak zorundasin bi müddet yanii "

"Evet işi çözene kadar dediklerini yapicam "

"Ne denir gazamiz mübarek olsun dostum ."

" aynen evoo hadi kalk daha fazla goze çarpmayalım "

...
Ilk dersimize girdik hoca diğer ders bize quiz yapacağını söyledi sınav gibi olucakmış şimdi ben matematikki nasil yapicam yaa off herşey gelirmi üst üste gelir .

Telefonuma bildirim geldi .

Sikik şj: ilk görevin matematik quiz sorularinin cevaplarını çalmak olucak az bi vaktin varr cabuk oll .

Ben :bu nasil bi görev 15 dk bunu nasil yapicam benn bunu ??

Sikik şj:2 kere reddetme şansın var unutma.

Pislige bak sen aklınca şanslarımi hemen bitirmemi istiyorki plani suya ilerde suya duşmesin diyee yermi bunu ömür meran haa boşuna sikik demiyorum gerçekten.

Hemen matematikçinin odasina gittim kendisi müdür yardimcimizda olur odasi ayri olduğu için çok sansliyim odasina girdim kimse yoktu heryeri karıştırdım en sonunda quiz kağıtlarını bukdum tabii o sırada Evin de kapıda etrafi gozetliyordu .

Matematik hocasi sorulari test sormuştu yani cevaplarını yazmam yeterli .

Hemen odadan çıktım evine 'sen yanımda görünme sınıfta görüşürüz 'demiş ve göndermiştim bi köşeye geçip sikik egeye mesaj atmam lazim zile son 4 dk kaldi .

Sikik şj: halletinmi zile az kaldi ?

Ben :hallettim !Şimdi ne yapicam ?

Sikik şj:sen en 1. Katta nöbetçi masanin yanindaki çöpe koy ben alicam . Sen ordan git sınıfa yoksa kötü şeyler yapabilirim.

Ben: tamam bırakıcam .

Aşağı kata gittip dediği yere bıraktım kağıtları .

Şimdi kafanız karışmış olabilir beni tehtid eden ege yani poyraz yani ege ayy işte o çocuk şimdi aklınca bana oyun oynuyor hani cevaplari istedi yaa sanki defne istemiş gibi gostericek çünkü defne bu quizden yuksek bi puan alıcak vee defneden suphelenip daha çok defneye yaklasicagimi ve yanlış birsey yapmami bekliyor bence yani mantıklı düşününce işin sonu oraya variyo .

Şimdi ben napicam defnenin uzerine gitmicem sadece onu gozetlicemm işin içinde kim var onu biliyoruz daha kolay halledicem bunlar gerçekten gerizekali .

" selamm herkese bu bölümü kısa kestim çok fazla okuma olmadigi icin.
vee motive olamıyorum diger bölüm gelir bi kaç saate iyi okumalar "

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin