Hadii baba parkaa gidelim. Sonra yemek yiyelim, atli karincayada binmek ıstiyorum. Seni seviyorum baba . Baba benn pizza yemek istiyorum herkes yiyor tadını merak ettim .
Baba birşey sorucam 'annem beni seviyormu 'Daha 7 yaşındaydım babama aşık bi insandım babamlaa çok guzell bi gün geçirmiştik. Ama aklıma takılan bi soru vardi 'annem beni seviyormuu baba ' demiştim çok net hatırlıyorum.
Babam cevap vermemişti bende seviyor sanmıştım .
Sessizlik evet demek sanardim takii babamın surekli ,kızım ben haksızmıyım diyince susmam gibiydi .
Anlayan anlamıştır diye düşünüyorumAnnem ve babam boşanacağını söylemişlerdi benle erkek kardeşime aslında ona soylemekte denmez bağırıp çağırmışlardı etrafi alt üst etmişlerdi.
Babam 'iki çocuğumu da senden alacamm sana birakmicam 'demişti.
Annem bana bakarak 'kızını all oğlum benle kalacak demişti ' o ann gerçekten ne hissettiğimi anlamadım .
Yıkıldımmi , bi enkaz altindamiydim yoksa yıkılmakta bekleyen binaymıydım .
Sadece dolu gozlerle yere bakmıştım o kadardami sevmiyorsun anne benii naptim kii benn sizin kızınız olmaktan başka ne hatta yaptım biri bana açıklasın???
"Ahğ belimm " diye doğruldum . Vallahi belim baya kötü yaa ne biçim uyumuşum benn yaa !!
Telefonum nerdee benim yaa ayy senin yerde ne işin varr .
Yerdeki telefonumu alıp saate baktım 19.07 geçiyordu bizimkiler büyük ihtimalle yemekhanededir .Yüzümu yıkadıktan ve üstümü başımı duzelltikten sonra yemekhaneye indim.
Vallahi baya acıktım vee yemekhane çok guzel kokuyorduu pilavv vee kurufasulyee ..."Ablammm belkız ablaaamm yine döktürmüşsün kokusu bile karin doyurur ya banaa baya koyy tabak dolsun lutfenn " dedimm .
Bu hayatta en sevdigim 1.si nohut nohutlaa yapılan herşey 2.si pilav 3.olaraktaa kurufasulye ...
Yemeğimi alıp kızların olduğu masaya gittim onlardaa en benim kadar mutluydu berfin hariç hanim efendi kurufasulye yiyemezmis pek sevmezmis yemeğin suyuna ekmegini batirmaklaa yetiniyor kendisi ....
Yaww gardaş bi insann nasil kuru sevmez yaa bu kız benim dostum olamaz bi tekrar berfini gozden geçirmek şart olduu ....
Yemeğimizi yerken melek bana "sınıfa gelen yeni yakışıklı seni izliyor tabii borada izliyorr bilmek istersin diye soyledim" dedii soylemeseydin olmazdii dimii . Melek senide bi gözden geçirmek şart oldu .
Ayy hadi poyraz beni izliyor bora neden izliyorr .
Kendisini benden birazcik soguttu .
Yemek yemeye devam Ederken telefonuma bildirim dustu . Instagramdan gelmişti .Instagrama girip gelen bildirime baktım bi istekk gelmişti acaba kim yine bana aşık olmuştu.
Ego ve özgüven karışınca ortaya boyle birşey cikiyor sanırım sjsjsjjs .Istek bolumune girdigimde , poyrazkara dan istek vardı kafami kaldırıp ona baktığımda goz goze gelmiştik , soyadı gibi gözleride kara çok hoş .
Gülümseyip isteğini kabul ettim .Boraa bize bi bakıyordu bi poyraza bi bana yüzüne bakınca ben bile bi an korktum çenesi seyriyordu resmen .
Ya hayir madem seviyon ve kiskaniyon neden bugün ozge'yle oyle yakındın anlayamıyorum??
Nihayet odamiza geldik . Ben yatağıma geçtim bi 10 dk sonra patt diyee odanın kapısı açıldı.
Hadiii bee bu kadarda olmaz bencee .Bora odamıza gelmişti bunu nasıl yaptı bilmiyorum odamiza kadqr gelmişti kizlarla beraber küçük bi şok geçirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7284
Action4yakın arkadaşın sürükleyici hayatini anlatıyoruz "Öldümü" "Nabzı atmıyor "