Evet yine babamla dışarda geziyordum ama bakın bende ne yok enerji babam enerjimi emiyordu nasil diye soracaksanız??
Sürekli annemle olan tartişmalarinda kendini hakli çıkartmaya çalışırdı bi tartisma olduğunda ömür ben haksızmıyım kızım derdi.
Ama insanoğlunun bilmediği birşey vardi( baskı )
Evet farketmeden karşısındaki insana baskı yaparlar ve şuan babamın bana yaptigida baskı
Şimdi kalksam baba senin hatan daha çok desem bana karşı nefret kin besler ve ben kin ve nefretten nefret ettiğim icin "babacim sen haklısın "derdim ama içimden kendime kızar ve küfrederdim çünkü annem hep zan altında kalırdı çünkü babam bu tip soruları bana insan içinde sorardi ve hep hatalı annem çıkardı asla kendimi anneme layık bi evlat olarak gormedim affet beni anne .Guzel bi uykudan niyahet kalktım , uykuya gerçektende ihtiyacım vardı. çünkü bu akşam bi ceset taşıyacağız kulağa aşırı komik geliyor .
Gözlerimi odada gezdirdigimde kimse yoktu masanin uzerindeki telefonumu alıp saate baktım 6.45 geciyordu ne kadar uyumuşum yaa
Banyoya uğrayıp islerimi halledip uzerime rahat şeyler giyip aşağı indim aslinda bu saate yemek yerdik şimdi kızlar yemekhanededir.Aşağı gittigimde ortam baya kalabalıktı bir masanın etrafında toplanmışlardı merak ettim bi köşeden izledim aa aaaa bide ne görim bay mukemmel ve kimya ogretmenimiz satranç oynuyordu satranç strateji ve zeka gerektiren bi oyundur .
Bi süre daha izledim hamleler gerçekten iyiydi ama kenan hoca bi yeri kaçırınca bora bey "şah mat"diyip oyunu bittirdi aferin zeki çocukmuş .
Herkes alkış tutarken bende belkız ablanın yanina gitip canımın çektiği yiyecekleri tabagima koyup kızların yanına gittim . Yanlarina gittiğimde boradan bahsediyorlardi zeki çocuk yakışıklı karizmatik cartcurt !!
yani yemeğimi yerken kızlar bana soru soruyordu ama birsey konuşmak istemedigimde uzerime gelmediler .Deri ceketimi kargo pantolunumu giyip odadan çıktım saat 00.09 dk geciyordu asagi katta indim ve yurtan çıktım aleyna sana bi taksi göndericem demişti okul dışına çıkınca bekleyen bi taksi gördüm ve hemen taksiye bindim 30 dk'lık bi yolculuktan sonra ormanin girişinde durduk ve indim biraz ileride aleyna telefonda konuşuyordu bu saate kimle konuşuyorsada sormadim yanına gittiğimde telefonu kapattip bana sarıldı sarilmasinada şaşırsamda kulağıma "özür dilerim"demesinede şaşırdım bunu cafedeyken de söylemişti beni bu işe bulaştırdığı icin pişman oldu sanırım .
"Hadi gidelim cesedin nerde olduğunu biliyorsun dimi " dedim " evet biliyorum beni takip ett" dedi zaten seni takip edicem beyinsiz . 15 dk'dır yürüyüşün sonunda durduk demekki ceset buralardaa ama burasi fazla aydınlık ay tam yukarimdaydi , aleynaya dönüp "hadi cesedi cikartalim " dedim ve cesedin olduğu yeri gösterip kürek aldi eline bi tanesinide bana vermişti bu aletler buradamiydi ??
Cesedin olduğu yeri kazdikça birşeye carpti evet ceset de aleynaya "dur" dedim. sanki bu konutu bekliyormuşcasina hemen kuregi elinden atti "hadi gel cesedi çıkartalım"" dedim.
"Ömür ben baya sıkıştım sen cesedi çıkartana kadar gelirim " dedi bende kafa sallamakla yettindim aleyna gidince bende hemen cesedi cikartmaya çalıştim lanet olsun gerçekten çok ağır ve iğrenç kokuyor cesedi çıkartırken bi anda bi flaş patladi hayır hayır hayır tuzağa düştüm flaşın patladigi tarafa koştum cesedi yere atmistimm koştum ama flaşın patladığı yerde kimse yoktu şimdi ne yapacam benn.
aleyna nerdeee ??? Hayır tanrım ciddi olamazsın aleynada bu işin içinde ahh salak kafam kız benden kac kere özür diledi nasıl anlamam ,şimdi ne yapacam ??
Cesedin yanina gidip kazdigim çukara geri koydum toprağı üzerine attim . Neden aynı yere koydunuz derseniz yapacak birşeyim yoktu ki bana tuzak kurulduğu icin cesedin yerini degistirseydim bu işin içinden asla cikamazdim bana bu tuzağı kuran kişi hatta kişiler cesedin yereni degisterecegimi düşünmüşlerdir ve bana daha fazla zarar vereceklerdi eger cesedin yerini degistirseydim .
bu tip olaylarda soğuk kanlı olunmali dimi ???
Dizilerden öyle görmüştük sonucta, ben bi seri katil degilim yani !!Yurda geri dönmüştüm kolay olmamıştı ama yinede geldim saat 4.30 geçiyordu odaya girdiğimde kızları uyandirmamaya ozen gosterek güzel bi duş alip aşağı yemekhaneye indim boş bi masaya geçmeden kendime bi kahve hazırladım. yurtta fazla rahat öğrencilerdik ki okulun gözde ogrencilerinden de biriydim .
Aklımda sadece o fotoğrafla ne yapacaklari gelmişti , eger gerçekten sadece nefret ediyorsa bunu yapan kişi fotoğrafları polise verirdi ki umarım öyle olur.
çünkü polise verirlerse kendimi kurtarma şansım azda olsa varr lakinn bu kişi nefret ve kin beslediyse bana sıçtık arkadaşlar çünkü şantaj uygular ve beni süründürür ."Sizce ömüre neler olucak ben bile merak ediyorum sjsjsjs diger bölümü beklemekte kalın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7284
Action4yakın arkadaşın sürükleyici hayatini anlatıyoruz "Öldümü" "Nabzı atmıyor "