"Bölüm geç geldi üzgünüm ama beklemeye değer keyifli okumalar.
Seviliyorsunuz ❤💙♡👻👻"Yurdan çıktık aşağı katta iniyorduk ki telefonuma bir bildirim geldi .
"Kızlar siz baloya geçin ben birazdan gelirim "dedim.
"Tamam güzelim "dedi evin ve yavaş adımlarla yanımdan uzaklaştılar , hemen telefona girdim sikik şantajcı 'dan mesaj gelmişti .
Sikik şj: baloda hayır demek yok !!
Ne demek hayır demek yok şimdi ne olursa olsun hayır diyemicekmiyim. Yeminle bu ege salak yaa böyle şantajmi olur , hadi bakalım ömür göster kendini .
Ben:tamam şantajcı ıstedigin bu olsun ;) .
Bazen adamın huyuna gitmek lazım bencee ,telefonumu çantaya attıp yavaş adımlarla okula ilerledim . Okulumuz giriş katı fazla büyük ve geniş olduğu için balo giriş katında düzenlendi .
Sakin ve asil adımlarla okula girdim sakin bir müzik vardı herkes eğleniyordu birkaç gözün bana değdiğini hissedebiliyorum gorebiliyorumda , gözüme bay kahve çarptı bir masada 5 kişi vardı 2 hatun , bay kahveylede 2 erkek başımla selam verip, kızların yanına gittim .
Müzik yavaş yavaş hızlanmaya başladı,
"Birşey yok dimi " dedi berfin kulağıma yaklaşarak ."Birşey yok güzelim keyfine bak " dedim ve şarkıya ayak uydurmaya çalışıyordum.
"Vooaav baya iyii oldu bu balo yaa " dedi evin, bencede iyi oldu kafam dagildi azda olsaa .
Miran sahnede bizlere şarkı söylüyordu ki sahneye özge çıktı ,şarkımı söyleyecek acaba sesi guzelse söyler banane yaa .
"Herkese selamm bu gece sizlere bir şarkı soylemek istiyorum bugün çok mutlu olduğum gunlerden biri, eski sevgilimle barıştım bora senin için sevgilim " dedi özge.
Boramı dedi o benmi yanlış duydum , hı borayla barıştılar demekki . Senin neyine birini sevmek ömür.
"Üzülme yaa Bora kim sen kim seni hayattı boyunca kaybetti de haberi yok " dedi melek .
"Üzülme demek kolay be melom ama söz üzülmicem " dedim .
Içten içe üzülüyorum ama yapacak birşey yok allah'tan sevgimi boraya ilan etmedim gençler.
Ahh lanet olsun gözlerim doldu , kafami yavaşça başka tarafa döndürdügümde borayla direkt göz göze geldik , ifadesiz bir şekilde yüzüne baktım oda ifadesizdi , başımı sahneye çevirdim ozge sahneden iniyordu , miran mikrofonu eline aldı ve söze girdi .
...
"Evet arkadaşlar 2 saate yakın buradayız birçok arkadaşımız şarki söyledi ama şimdi bana eşlik etmesini istediğim biri var ... ömür meran sahneye gelirmisin ?? " dedi miran .
Off ben bu halimle bide miranla şarkımı söyleyecem yaa , " Ömür hadi çık bir süreliğine olanları unutursun belki " dedi eviin .
"Evin bence sen bidaha motivasyon konuşmasi yapma " dedim .
"Motivasyon konuşması değildi ki " dedi evin hanım.
" yaw artık her ne boksa " dedim ve sahneye dogru yürüdüm . Miran elini uzatti elini tutup sahneye çıktım.
" yeryüzündeyken konuşuruz -kaş şarkısını söyleyelim mi sen bu şarkıyı çok seversin " dedi miran , gozlerimi fal taşı gibi açıp baktim .
" sen nerden biliyon benim bu şarkıyi sevdiğimi " diye sordum haliyle.
" bilirim kızım ben karıştırma orayi " dedi miran bey , şaşırttı beni yanlız !!
" hadi başlayalım o zaman miran bey " dedim ve elime mikrofonu aldım .
Şarkı kısmı
Sanırım buldum seni saklicak yeri herşeyden
Olan oldu, belliki islanicaz giyin birşeyler
Yağmuru bize tozları damlatıyor ta çöllerdenBu laflar beni çok yıpratıyor hep ayni yerden
Peki seni benden kim saklicak bulurum bir yerde .Birdahakine daha derine dalicam , uyurum diblerde .
Ne masalın nede gerçeğin olucam ,hayır yok benden .
Bak gemimiz hayla su alıyor , hep aynı yerden .
Ben istanbuldayken sen kaşta başka arayışlarda sevdaya dahil sayılır ama sevda başka ,aşk başka , başka dokunuşlarda nasil bir birine karışır .
Ben istanbuldayken sen kaşta başka arayişlarda sevdaya dahil sayılır. Ama Sevda başka , aşk başka, başka dokunuşlarla nasıl birbirine karışır .
Beni unutup yeniden başlıyacan güzel bir düşte emin olki sen hep kollicam , bir gözüm üstünde .
Bu masalın gerçeği ben olucam , inanırsan sende , tövbe edip tanrıya yalvaricam koşeler berilerde .
Sana uyanir gibi her sabahım , toplanamam darma dağın yine herkese duzgun olur bizi kırdın, parçaladin hadi bana sor nedenini sor burda zaman geriden geliyor .
Bide bana sor nedeni sor , nasıl ömrümden ömür gidiyor .
.....Şarkının bitimiyle alkış sesi kulaklarıma değdi çokmu begenildi acaba , yavaşça gözlerimi açtım .
Ilk gözüme çarpan bay kahve oldu , çok güzel bakıyorsun be adamm .
Bakışlarımı mirana çevirdim, oda bana çok guzel bakıyordu, bir dakkika yaa neden bana güzel bakıyorlar böyle yaa .
" çok güzel söyledin şarkıyı güzelim " dedi miran ve yavaşça sahneden beraber indik .
"Güzel söyledik platonik " dedim .
"Hahahha platonik arada boyle seslenirdin unuttun sandim " dedi miran.
Kendisine platonik olduğum zamanlar olduğu için arada platonik diye seslendigim olurdu .
"Aaa nasıl unuturum ... neyse ben kızların yanına geçim "dedim .
" peki güzelim gelirim yanınıza " dedi , kafamı sallayıp kızların yanına ilerledim .
" vaaavv sanatçımız gelmiş " dedi melek .
" çok güzel söyledin bebeğim " dedi berfin .
" Biliyorum" dedim. Kimse kusura bakmasin mütevazı olamam .
" biraz mütevazı olsan nolur " dedi evin .
" mütevazı olacağım zamani ben belirlerim " dedim .
" neyse ben bi dışarıda hava alıp geliyorum " dedim . Çok güzel bi şarkı çalmaya başladı tam dışarı çıkarken biri elomden tuttu ve kendine çevirdi.
" bu dansı bana lütfeter misiniz ? " dedi poyraz bey ege yani ben bu çocuğa ne desem ?? Poyraz diyelim bence !!
" hmm edelim bakalim bebeğim " dedim .
Yavaş adımlarla dans eden insanlarin içine girdik zaten topu topu 7 cift dans ediyordu .
Poyraz ellerini belime yerleştirdi , bende ellerimi boynuna doladim , bir saga bir sola gitip geliyorduk . Yuzlerimiz birbirine fazla yakın , nefeslerimiz yüzümüze çarpıyordu.
" çok güzelsin" dedi gözlerimin içine bakarak .
" ahh teşekkür ederim poyraz bey " dedim cilveli bir sesle .
"Yarı yıl tatili yaklaşiyor mağlum 1 hafta sonra sinavlarimiz varr... tatilde ne yapmayi düşünüyorsun?? " diye sordu , dans ederken sorulacak sorumuydu bu allahina ...
Gerci haklı tatilde ne yapsak acaba , kızlarız tatil dusunemiyorum !
" kızlarla bizim dağ evine felan gideriz cok güzel bir yer yemyeşil " dedim
" bu bölüm burda sonlanır bidahaki bölümde görüşmek üzere "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7284
Action4yakın arkadaşın sürükleyici hayatini anlatıyoruz "Öldümü" "Nabzı atmıyor "