10.bölüm

11 2 1
                                    

Telefonuma gelen bildirimle beraber bütün dusuncelerim gitmişti çünkü bildirim beni gereki kadar korkutmuştu.

Bilinmeyen bi numaradan gelmişti!!

05******:çok fazla düşünme şimdilik sana karişmicam zamanı geldiğinde şantajlarıma başlıcaz hayatın tadını çıkart.

Gerçektende bu mesajdan sonra hayatımın tadını çıkartacam neydüğü belirsiz yaratık yaa.

Sabah sabah boyle güne başlamamalıydım hava biraz serinlediği için içeri geçtim , saat 08.45 geçiyordu odama cikmadan batunun odasına gittim uyurken aşırı kapirdadigi için üzeri açıktır diye üzerini örtmeye gittim .

Odasına geldigimde uyandirmamaya özen gösterirken haftalık plan'larina gözüm kaymıştı pazar gunleri 09.00 'da gitar kursu varmış saate bakinca 08.50 geçiyordu hemen batunun üzerindeki pekeyi çekiştirdim bırakmayınca su dolu sürahiyi elime alıp azicik uzerine döktüm sorumluluklarin artik farkına varmali ve yapmalıydı.

"Abla napiyorsun sabah sabah ayrica odamda ne işin varr ?? Sabah sabah rüyanda benimi gördün!! "

"Batu sen beyinsizmisin haftalık program hazirlamizsin bugün gitar kursun varmış ve sanırım 8 dk sonra dersin başlıyacak" dediğimde kufrederek yataktan kalkmıştı.

"Cansu haltun hoca harbi bu sefer gebertecek "
Diyip lavobaya koştu .

Pardon batuhani benim dışımda kimse gebertemez bu cansu haltunla tanışmak farz olduu!!

Aslında batunun gitar ders saati 09.45'te başlıyormuş 09.00'da servisi gelip alacakmış saat 09.05 geçiyordu .

Servisi geç kalmıştı, gec kalan geç bi yere varan insanlardan oldum olası nefret ederim .

Batuyla servisi dışarda bekliyorduk. Nihayet servis gelince servis şoförü söze girdi "kusura bakma gec kaldim kızım yüzünden "dedi .

Batu şöyle söze girdi" zaten bende yeni ...." diyecektiki lafı ağzına tıkadım ve söze girdim
"Birdaha olmaz umarım "diyip batuhani servise binmesi icin işaret ettiğimde kulağima yaklaşıp
" biraz daha insancıl ol belki hayat öyle daha guzel gider" dedi ve servise bindi.

Bi dakkika batu bana laf mi sokmuştu bunu eve gelince soracaktim ?

Evet yarın okul var. Bugün yurda geri dönecem ama saat kaçta gitsemm diye düşünüyorum , ayy kafam çok agriyo ne zaman çok birsey düşünsem başım fazlasıyla ağrır .
......

Evett yurda geldim annemlee vedalaşip evden çıktım canım annem yaa yurdavardım mii diye çok kez aramıştı 'Anne yeter arama sen calişmana bak 'desemde 'anayım ben ana merak ediyorum vardinmi' diye bunları konuşmuştuk yurda girmeden anneme 'yurda vardim annem merak etmee 'diyerek mesajı attım.

Yurda girdigim gibi odama çıkmıştım bizim kızlarda her biri yere dağılmış birseylerle ilgilenuyorduu ama gözüme çarpan evinin kendi üzerine sürekli bi elbise tutuşuyduu .
Berfin beni farkettiğinde direkt kucağıma atladı
"Çok özledim yaa "diyip bana daha sıkı sarıldı vallahi boğuluyorum sanırım "eger biraz daha sıkarsan beni daha çok özlersin çünkü öldürüyorsun beniii "dedim ve berfinin kollarindan kendimi yatagima attim ahh canım yatağim 'bana guven diger evdeki yataklaa seni asla ve asla aldatmadım '

Bunu soylerken kızlar kahkaha atmıştı yatagimla aramdaki aşkı bilmedikleri için onlari fazla takmadım.

Lavaboya gitip guzel bi duş alip odaya geldim evin yatagina oturmuş telefonunda biriyle konuşuyordu sanırım çünkü 32 dişini gosterip sırıtıyordu .

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin